Το πιο έξυπνο μέσο πληρωμών για τα εταιρικά σας έξοδα

Card Card

Έχετε επιχείρηση; Διαχειριστείτε όλα σας τα έξοδα με μία μόνο κάρτα

  • Γεύματα

  • Ξενοδοχεία

  • Βενζίνη

  • Εισιτήρια

  • Μετακινήσεις

Δωρεάν πρόταση για εταιρίες

Τα πεδία με* είναι υποχρεωτικά

Η Spendeo® είναι η επαναφορτιζόμενη κάρτα της Edenred που βοηθά τις επιχειρήσεις να διαχειρίζονται τα εταιρικά τους έξοδα εύκολα, γρήγορα και αποτελεσματικά, βελτιώνοντας άμεσα την παραγωγικότητά τους.

Η κατασκευασμένη από 99% ανακυκλωμένο PVC κάρτα Spendeo® λειτουργεί ως ένα ευέλικτο εργαλείο για τους εργαζομένους που τη χρησιμοποιούν και βρίσκονται συνεχώς εν κινήσει.

Παράλληλα μειώνετε το κόστος και τον χρόνο διαχείρισης των δαπανών σας, αφού μπορείτε να ορίσετε κατηγορίες χρήσης της κάρτας βάσει της πολιτικής εξόδων της εταιρίας σας. Επιπλέον, μέσα από την πλατφόρμα διαχείρισης εταιρικών εξόδων Spendeo+ απολαμβάνετε προνόμια όπως ορισμό εγκριτικών ροών, δημιουργία εξοδολογίων, και την εξαγωγή αναφορών με τα δεδομένα των δαπανών των ανθρώπων σας.

Και το καλύτερο; Η έκδοση και η φόρτιση της κάρτας σας γίνεται εύκολα και γρήγορα με την αξιοπιστία της Mastercard® χωρίς γραφειοκρατία και χωρίς να απαιτούνται προσωπικά έγγραφα εργαζομένων.

Πλεονεκτήματα για τις εταιρίες

Η προπληρωμένη κάρτα εξόδων Spendeo® είναι η καλύτερη λύση για την επιχείρησή σας, αφού προσφέρει:

  • Ευκολία στη χρήση και άμεση έκδοση  στο όνομα του δικαιούχου, χωρίς να απαιτούνται προσωπικά έγγραφα των εργαζομένων
  • Έγκριση & διαχείριση εξοδολογίων, διαχείριση εγκριτικών ροών και μηνιαίο reporting, μέσω της πλατφόρμας Spendeo+
  • Απόλυτος έλεγχος, μέσω της επιλογής διαμόρφωσης της χρήσης της κάρτας βάσει της εταιρικής πολιτικής
  • Μείωση στο χρόνο διαχείρισης, χάρη στις δυνατότητες της Πλατφόρμας Online Παραγγελιών όπως η δυνατότητα ορισμού αυτόματων φορτίσεων
  • Mobile συναλλαγές μέσω Apple Pay & Google Pay
  • Ασφάλεια, χάρη στην τεχνολογία Chip & PIN & δυνατότητα contactless συναλλαγών

Card
  • Κατασκευασμένη από 99% ανακυκλωμένο PVC για ένα βιώσιμο μέλλον
  • Επαναφορτιζόμενη και με άμεση έκδοση για μειωμένους χρόνους διαχείρισης
  • Χιλιάδες επιλογές καταστημάτων εστίασης & αλυσίδες τροφίμων, αλλά και e-orders
  • Ενεργοποίηση και 24/7 διαχείριση μέσω των MyEdenred® app και myedenred.gr (υπόλοιπο, ιστορικό, υπενθύμιση/αλλαγή PIN, φραγή κ.α.)
  • Mobile συναλλαγές μέσω κινητού τηλεφώνου - γρήγορα, εύκολα, με ασφάλεια