H Edenred, η εταιρεία που εφηύρε τις διατακτικές γεύματος Ticket Restaurant®, είναι παγκόσμιος ηγέτης στις υπηρεσίες προς επιχειρήσεις.
Μέσα από ένα ευρύ φάσμα λύσεων, στόχος μας είναι η βελτίωση της αποδοτικότητας των οργανισμών, η αύξηση της αγοραστικής δύναμης των ατόμων και η αύξηση των πωλήσεων των συνεργαζόμενων εμπόρων.
Μια λύση για κάθε εταιρική σας ανάγκη. Βρείτε αυτή που σας ταιριάζει και οδηγήστε την επιχείρησή σας σε μια νέα εποχή!
Κάρτα Ticket Restaurant®
Η κάρτα που σας ανοίγει την όρεξη!
Μείνετε ενημερωμένοι για τα νέα της Edenred
Βραβευτήκαμε εκ νέου για την εφαρμογή MyEdenred®!
Για 3η συνεχόμενη χρονιά βραβευτήκαμε στο πλαίσιο των Mobile Excellence Awards 2022!
Εργαστείτε μαζί μας
Στην Edenred χαιρόμαστε να καλωσορίζουμε ανθρώπους με θετική διάθεση, ικανότητα σχεδιασμού και υλοποίησης, που θέτουν υψηλούς στόχους και έχουν ομαδικό πνεύμα.
Η μεγάλη εκστρατεία ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης του κοινού για την υγιεινή διατροφή και τη σημασία της.
Το πρόγραμμα Be Healthy
Xάρη στο διευρυμένο δίκτυο των συνεργαζόμενων επιχειρήσεων εστίασης, μπορείτε να διαμορφώσετε, σύμφωνα με τις ανάγκες σας, το διατροφικό σας πρόγραμμα, χωρίς περιορισμούς.
Επικοινωνήστε με την Edenred
Πώς μπορούμε να βοηθήσουμε;
Ανακαλύψτε την ευελιξία των πληρωμών μέσω κινητού τηλεφώνου!
Mobile πληρωμές για κατόχους λύσεων της Edenred!
Meta: Στο σύγχρονο management το αίσθημα του «ανήκω» αποτελεί πυρήνα της επιτυχίας. Πώς θα το νιώσουν οι εργαζόμενοι και πώς μπορείς να το πετύχεις στην εταιρεία σου;
Στο σύγχρονο management το αίσθημα του «ανήκω» αποτελεί πυρήνα της επιτυχίας. Πώς θα το νιώσουν οι εργαζόμενοι και πώς μπορείς να το πετύχεις στην εταιρεία σου;
Τα συναισθήματα είναι ένα πεδίο το οποίο τα τελευταία χρόνια έχει κερδίσει ξανά το ενδιαφέρον των κοινωνικών επιστημόνων και των οργανωσιακών ψυχολόγων. Αντίστοιχα, μεγάλοι οργανισμοί και πολυεθνικές εταιρείες στρέφουν τις πολιτικές του HR, αλλά και τις εσωτερικές έρευνες σχετικά με τους εργαζομένους, προς αυτή την κατεύθυνση.
Στο παρελθόν υπήρχε η αντίληψη πως κάποιοι εργαζόμενοι έμεναν ακόμη και μία ολόκληρη ζωή στον ίδιο οργανισμό. Αν και αυτό σήμερα φαντάζει μακρινό, καθώς ο κόσμος μας τρέχει με πολύ γρηγορότερους ρυθμούς, υπάρχει κάτι που πρέπει να κρατήσουμε.
Αυτό είναι η αφοσίωση των εργαζομένων στην εταιρεία, το γεγονός δηλαδή πως κάνεις δεν ήθελε να αναζητήσει άλλον εργοδότη.
Η αφοσίωση κρύβει μέσα της και κάτι επιπλέον. Αυτό είναι το αίσθημα οικειότητας που συνδέεται με τον εργασιακό χώρο, τους συναδέλφους και τις ηγετικές φιγούρες.
Ένας εργαζόμενος, ανεξαρτήτως θέσης, έχει την ανάγκη να νιώσει πως η εταιρεία στην οποία εργάζεται διατηρεί μία ξεχωριστή θέση γι’ αυτόν εκεί, νοιάζεται και πάνω απ’ όλα τον εκτιμά. Εναλλακτικά, όταν νιώσει πως έχει συγκεντρώσει την απαραίτητη εργασιακή εμπειρία που χρειάζεται, θα αναζητήσει ένα νέο περιβάλλον.
Οι περισσότεροι θα απαντήσουν για τα λεφτά, όμως αυτό δεν είναι πάντοτε αλήθεια. Σε διάφορες πλατφόρμες, όπως το Glassdoor, οι άνθρωποι παραπονιούνται για δύο πράγματα: το τοξικό περιβάλλον που οδηγεί στην έλλειψη σεβασμού και τα εξουθενωτικά ωράρια τα οποία δεν επιβραβεύονται.
Στην ουσία το πρόβλημα δεν είναι η φύση της εργασίας, οι δυσκολίες, η πίεση ή οι απολαβές, αλλά το πλήγμα στον ψυχικό κόσμο.
Για τις εταιρείες η εύρεση υποψηφίων, οι οποίοι θα μείνουν τουλάχιστον 5 χρόνια, δεν είναι εύκολη υπόθεση. Όσοι φεύγουν νωρίτερα δεν αποκαλύπτουν πάντα τον πραγματικό λόγο αποχώρησης και αυτό δημιουργεί την εντύπωση πως η επιχείρηση έχει τις σωστές αξίες.
Στην πραγματικότητα αυτό που αναζητούν οι περισσότεροι είναι μία πιο ανθρωπιστική προσέγγιση, η οποία θα τους δημιουργήσει ένα πλαίσιο ασφάλειας και το αίσθημα πως το γραφείο είναι το δεύτερό τους σπίτι. Δηλαδή ζητούμενο είναι συνολικά μία θετική και συμπεριληπτική εταιρική κουλτούρα.
Αυτό μπορεί να επιτευχθεί με τον επαναπροσδιορισμό των αξιών όπως η διαρκής επιβράβευση, η καλλιέργεια θετικού κλίματος και η συναισθηματική εκπαίδευση των managers με επίκεντρο την ενσυναίσθηση.
Η απάντηση είναι ναι, αρκεί να θέσει τους στόχους της.
Οι άνθρωποι μίας εταιρείας είναι το πραγματικό οικοσύστημα, πάνω στο οποίο στηρίζει την ανάπτυξή της και αποκομίζει σταθερά κέρδος, αλλά και γνώση.
Πολλοί είναι οι εργαζόμενοι που αναζητούν τον κατάλληλο εργοδότη για να του προσφέρουν το κάτι παραπάνω. Αυτό όμως προϋποθέτει να νιώσουν πως είναι οργανικό μέρος της επιχείρησης.
Κάθε εταιρεία, λοιπόν, πρέπει πρώτα να ακούει τα θέλω των εργαζομένων και στη συνέχεια να σχεδιάζει τις επιβραβεύσεις βασισμένες στο προφίλ των ανθρώπων της.
Περισσότερα insights θα δείτε στην έρευνα ικανοποίησης των εργαζομένων που διεξήγαγε η Edenred.