ΕΛΛΑΔΑ

Πολιτική για την ποιότητα

  • Αρχική σελίδα Αρχική σελίδα
  • Πολιτική για την ποιότητα

H Edenred, η εταιρεία που εφηύρε τις διατακτικές γεύματος Ticket Restaurant®, είναι παγκόσμιος ηγέτης στις υπηρεσίες προς επιχειρήσεις.

Βασικός στόχος μας είναι να παρέχουμε υπηρεσίες:

  • Στις επιχειρήσεις, βελτιώνοντας την απόδοση των οργανισμών τους
  • Στους εργαζομένους μιας επιχείρησης βελτιώνοντας την ποιότητα ζωής τους
  • Στις συμβεβλημένες επιχειρήσεις ενισχύοντας τη βιωσιμότητα και την ανάπτυξή τους

Μέσα από ένα ευρύ φάσμα λύσεων, από παροχή σίτισης και επιβράβευση έως διαχείριση εταιρικών εξόδων, στόχος μας είναι η βελτίωση της αποδοτικότητας των οργανισμών, η αύξηση της αγοραστικής δύναμης των ατόμων και η αύξηση των πωλήσεων των συνεργαζόμενων εμπόρων.

Από το 1996 που ιδρύθηκε στην Ελλάδα, μέχρι και σήμερα, η Edenred αποτελεί έναν αξιόπιστο  συνεργάτη για τις ελληνικές  επιχειρήσεις.

Πιο συγκεκριμένα, συνεργαζόμαστε με περισσότερες από 6.000 εταιρείες-πελάτες, εξυπηρετώντας περισσότερους από 300.000 δικαιούχους.

Παράλληλα, συνεργαζόμαστε με χιλιάδες συμβεβλημένα σημεία-καταστήματα, τα οποία εμπλουτίζονται διαρκώς και καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα αναγκών πρώτης γραμμής, όπως διατροφή, ένδυση και μετακινήσεις!

Όλοι εμείς στην Edenred είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι για τις αξίες και τις αρχές που ακολουθούμε.

Οι Αξίες μας

Πάθος για τους πελάτες μας

Σεβασμός

Φαντασία

Απλότητα

Eπιχειρηματικό πνεύμα

Το όραμα μας είναι:

  • Να αναπτύσσουμε υπηρεσίες για εταιρείες και οργανισμούς οι οποίες θα υποστηρίζουν την ανάπτυξή τους, θα βελτιώνουν την αποδοτικότητά τους και θα απλοποιούν την καθημερινότητα των εργαζομένων τους.
  • Να είμαστε πάντα πρωτοπόροι στο χώρο μας γιατί ξέρουμε να κοιτάμε μπροστά, να προβλέπουμε και να διαφοροποιούμαστε, έτσι ώστε να προοδεύουμε και να εξελίσσουμε νέες ιδέες.
  • Να παίρνουμε ρίσκα και πρωτοβουλίες, να δουλεύουμε ομαδικά για να μεγαλώνουμε και να αναπτύσσουμε τους ορίζοντές μας.
  • Να βάζουμε υψηλούς στόχους στους εαυτούς μας καθημερινά, τόσο σαν άτομα όσο και σαν ομάδα, δίνοντας τον καλύτερό μας εαυτό και βελτιώνοντας την απόδοσή μας.
  • Να αναγνωρίζουμε την αξία των ανθρώπων καθώς και τη διορατικότητά τους μέσα στην Εταιρεία μας, αλλά και έξω από αυτήν.
  • Να χτίζουμε σχέσεις και να δημιουργούμε κλίμα εμπιστοσύνης τόσο μεταξύ μας όσο και με τους πελάτες μας.

 

Για την επίτευξη των ανωτέρω στόχων:

  • Εργαζόμαστε με υπευθυνότητα και δημιουργικότητα για να υπερβούμε τις προσδοκίες των πελατών μας.
  • Διατηρούμε αλλά και διευρύνουμε τους τομείς συνεργασίας με τους πελάτες μας.
  • Εμπλουτίζουμε με νέες και βελτιωμένες υπηρεσίες τον κατάλογο των λύσεών μας.
  • Θεωρούμε ότι η ποιότητα και η συνεχής βελτίωση της είναι μέρος της αποστολής μας.
  • Καλλιεργούμε ομαδικό πνεύμα συνεργασίας μεταξύ συναδέλφων και συνεργατών.
  • Εφαρμόζουμε με συνέπεια ένα σύστημα διαχείρισης ποιότητας, στα πλαίσια του προτύπου ISO 9001, με παράλληλη παρακολούθηση και προσαρμογή μας σε νομοθετικές και κανονιστικές απαιτήσεις, εθνικές και διεθνείς.

Η Διοίκηση της Edenred