Πολιτική για την ποιότητα

Η Edenred ιδρύθηκε στην Ελλάδα το 1997 και μέχρι σήμερα αναπτύσσει υπηρεσίες για Εταιρείες και Οργανισμούς που επιδιώκουν την φροντίδα του ανθρώπινου δυναμικού τους. Είναι η εταιρεία που εφηύρε την διατακτική γεύματος Ticket Restaurant® και είναι παγκόσμιος ηγέτης στις προπληρωμένες εταιρικές υπηρεσίες. Σχεδιάζει και χειρίζεται λύσεις που διευκολύνουν τη ζωή των εργαζομένων και βελτιώνουν την απόδοση των εταιρειών. Συνεργάζεται με πάνω από 2.300 εταιρείες-πελάτες, εξυπηρετώντας περισσότερους από 100.000 χρήστες. Στο δίκτυο του συμπεριλαμβάνονται περισσότερα από 10.000 συμβεβλημένα σημεία-καταστήματα.

 

Ανάλογα με τις ανάγκες που καλείται να καλύψει, η Edenred χωρίζει τις λύσεις της σε 4 «οικογένειες», αυτές είναι  «Παροχές Εργαζομένων/ Employee Benefits», «Διαχείριση Εταιρικών Εξόδων / Expense Management»,  «Κίνητρα & Επιβράβευση / Incentive & Rewards Programs»  και «Κοινωνικά Προγράμματα / Public Programs». Οι λύσεις αυτές συμβάλουν τόσο στην αύξηση της παραγωγικότητας όσο και στη βελτίωση των καθημερινών συνθηκών της ζωής των εργαζομένων. Ταυτόχρονα, παράλληλα με την ευημερία των εργαζομένων, οι λύσεις αυτές  έχουν ως στόχο να βοηθήσουν την ανάπτυξη εταιριών και οργανισμών, έχοντας ως χαρακτηριστικά τους την ευκολία και την ευελιξία στον τρόπο χρήσης, καθώς και τις πολλαπλές επιλογές.

 

Η Edenred έχει καθιερωθεί στην Ελληνική αγορά στηριζόμενη στις αξίες της:

Οι Αξίες μας

Eπιχειρηματικό πνεύμα

Eπιχειρηματικό πνεύμα

Σεβασμός

Σεβασμός

Απλότητα

Απλότητα

Φαντασία

Φαντασία

Πάθος για τους πελάτες μας

Πάθος για τους πελάτες μας

Το όραμα μας είναι:

  • Να αναπτύσσουμε υπηρεσίες για Εταιρείες και Οργανισμούς οι οποίες θα υποστηρίζουν την ανάπτυξή τους, θα βελτιώνουν την αποδοτικότητά τους και θα απλοποιούν την καθημερινή ζωή των εργαζομένων τους.
  • Να είμαστε πάντα πρωτοπόροι στο χώρο μας γιατί ξέρουμε να κοιτάμε μπροστά, να προβλέπουμε και να διαφοροποιούμαστε, έτσι ώστε να προοδεύουμε και να εξελίσσουμε νέες ιδέες.
  • Να παίρνουμε ρίσκα και πρωτοβουλίες, να δουλεύουμε ομαδικά για να μεγαλώνουμε και να αναπτύσσουμε τους ορίζοντές μας.
  • Να βάζουμε υψηλούς στόχους στους εαυτούς μας καθημερινά, τόσο σαν άτομα όσο και σαν ομάδα, δίνοντας τον καλύτερό μας εαυτό και βελτιώνοντας την απόδοσή μας.
  • Να αναγνωρίζουμε την αξία των ανθρώπων καθώς και τη διορατικότητά τους μέσα στην Εταιρεία μας, αλλά και έξω από αυτήν.
  • Να χτίζουμε σχέσεις και να δημιουργούμε κλίμα εμπιστοσύνης τόσο μεταξύ μας όσο και με τους πελάτες μας.

 

Για την επίτευξη των ανωτέρω στόχων:

  • Εργαζόμαστε με υπευθυνότητα και δημιουργικότητα για να υπερβούμε τις προσδοκίες των πελατών μας.
  • Διατηρούμε αλλά και διευρύνουμε τους τομείς συνεργασίας με τους πελάτες μας.
  • Εμπλουτίζουμε με νέες και βελτιωμένες υπηρεσίες τον κατάλογο των δυνατοτήτων μας.
  • Θεωρούμε ότι η ποιότητα και η συνεχής βελτίωση της είναι μέρος της αποστολής μας.
  • Καλλιεργούμε ομαδικό πνεύμα συνεργασίας μεταξύ συναδέλφων και συνεργατών.
  • Εφαρμόζουμε με συνέπεια ένα σύστημα διαχείρισης ποιότητας, στα πλαίσια του προτύπου ISO 9001, με παράλληλη παρακολούθηση και προσαρμογή μας σε νομοθετικές και κανονιστικές απαιτήσεις, εθνικές και διεθνείς.

Η Διοίκηση της EDENRED