ΕΛΛΑΔΑ

Η Edenred και τα Ticket Restaurant® ξεκινούν μια μεγάλη καμπάνια ευαισθητοποίησης με την ονομασία “BE HEALTHY”

Στο πλαίσιο της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης της, η Edenred παρουσιάζει το νέο της πρόγραμμα “BE HEALTHY”, με το οποίο στοχεύει να ενημερώσει και να ευαισθητοποιήσει το κοινό, οργανώνοντας έτσι μια μεγάλη εκστρατεία για την υγιεινή διατροφή και τη σημασία της. Ξεκινώντας με τους χρήστες διατακτικών Ticket Restaurant® και χρησιμοποιώντας πολλά κανάλια επικοινωνίας όπως ειδική αρθρογραφία, ερωτο-απαντήσεις, προτεινόμενα μενού, συμβουλές, tips, αλλά και συναντήσεις, το Be Healthy σκοπεύει να (ανα)δείξει ένα δρόμο υγείας και ευεξίας, σε μια εποχή όπου η σημασία του «τρέφομαι σωστά» είναι τόσο σημαντική.

Οι διατακτικές φαγητού Ticket Restaurant® ως μια ιδανική παροχή από πλευράς κάθε εργοδότη αλλά και μια ιδανική επιλογή για το φαγητό κατά τις ώρες στο γραφείο, αποτελούν ένα άριστο όχημα επικοινωνίας του Be Healthy. Γι’ αυτό, πρώτος στόχος της καμπάνιας είναι οι εργαζόμενοι, οι οποίοι επιλέγοντας σωστά το γεύμα τους, μέσα από μια μεγάλη ποικιλία δικτύου καταστημάτων, μπορούν να κάνουν το πρώτο βήμα στην καλή διατροφή και την υγιέστερη ζωή. Οποιαδήποτε ενέργεια προς αυτή τη κατεύθυνση έχει άμεσο αντίκτυπο και στη βελτίωση της αποδοτικότητά τους. Μέσω του Be Healthy, η Edenred συνεχίζει να συνδυάζει την εταιρική ευαισθησία της για κοινωνικά θέματα με την αποδεδειγμένη εμπειρία και δυναμικότητα στην αγορά.

Σε αυτή την προσπάθεια, την επιστημονική προσέγγιση και υποστήριξη του προγράμματος έχει αναλάβει η διατροφολόγος κα Βίκυ Παπαβασιλείου, η οποία δηλώνει: «Όντας υπέρμαχος της σωστής διατροφής θα μοιραστώ διατροφικές συμβουλές, νέα και οδηγίες που συμβάλλουν σ’ έναν ισορροπημένο και σύγχρονο τρόπο διατροφής στην εργασία».