Η Εdenred έδωσε το 'παρών' στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών!

10 Οκτωβρίου 2018

cs-team-(3).png

Aπό 1 έως 6 Οκτωβρίου η Edenred συμμετείχε για πρώτη φορά στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, που διοργανώθηκε από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελάτων (ΕΙΕΠ), με δράσεις εξυπηρέτησης για όλους και τη συμμετοχή περισσότερων από 80 εταιρειών.

Πρόκειται για έναν διεθνή θεσμό, ο οποίος γιορτάζεται σε περισσότερες από 60 χώρες σε όλο τον κόσμο, με στόχο την ανάδειξη του ζωτικού ρόλου της Εξυπηρέτησης Πελατών, αλλά και την επιβράβευση των ανθρώπων που εργάζονται καθημερινά για την εξυπηρέτηση και την υποστήριξη του πελάτη.

Για 2η φορά στην Ελλάδα, την πρώτη εβδομάδα του Οκτωβρίου, η εξυπηρέτηση πρωταγωνίστησε σε ειδικές δράσεις για καταναλωτές, πελάτες και εργαζόμενους, με στόχο την εκπαίδευση του κοινού αλλά και των εταιρειών σε θέματα ποιότητας εξυπηρέτησης, τη δημιουργική διάδραση με τους καταναλωτές και την επιβράβευση των καλών πρακτικών εξυπηρέτησης.

Η Edenred επέλεξε δράσεις με βάση το βαθμό διαδραστικότητας και ενεργού συμμετοχής των εργαζομένων, την αύξηση της αναγνωρισιμότητας του ρόλου της Εξυπηρέτησης Πελατών στο εσωτερικό του οργανισμού, την ανάγκη αναγνώρισης και επιβράβευσης των εργαζομένων, αλλά και το κοινωνικό πρόσωπο της εταιρείας.

cs-week.png

Πιο συγκεκριμένα, οι εκδηλώσεις της Edenred στο πλαίσιο της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών ξεκίνησαν με ένα event υγιεινού πρωινού την 1η Οκτωβρίου, που σηματοδότησε την έναρξη του θεσμού. Τη 2η μέρα οι εργαζόμενοι της εταιρείας έγραψαν σε κάρτες την πιο θετική εμπειρία τους μέχρι τώρα στην εξυπηρέτηση πελατών και ακολούθησαν επισκέψεις στελεχών σε επιχειρήσεις μαζί με την ομάδα των Πωλήσεων, για να ενημερωθούν από πρώτο χέρι για τις ανάγκες τους και για το πώς μπορούν να στηρίξουν καλύτερα τη δραστηριότητά τους, καθώς και παρουσιάσεις ερευνών και στοιχείων σχετικά με τους πελάτες. Τέλος, την 5η μέρα δόθηκαν αναμνηστικά δώρα και «είδη επιβίωσης του εργαζόμενου» στα στελέχη της Εξυπηρέτησης Πελατών.

Κορύφωση των δράσεων αποτέλεσε η Δράση Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της Edenred, στο πλαίσιο της οποίας από την Δευτέρα 01/10 στις 09:00 έως και την Παρασκευή 05/10 στις 17:00, για κάθε πελάτη που κάλεσε στο Κέντρο Εξυπηρέτησης, προσφέρθηκε ένα ευρώ στην ‘Κιβωτό του Κόσμου’.

Αναφορικά με την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών ο κύριος Κολοβός, Διευθύνων Σύμβουλος της Edenred, δήλωσε: "Η Edenred συμμετείχε για πρώτη φορά στον εορτασμό της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών, με μεγάλο ενθουσιασμό. Άλλωστε με δύο βασικές εταιρικές αξίες προσανατολισμένες στον πελάτη "Πάθος για τους πελάτες μας" & "Σεβασμός", δεν θα μπορούσαμε να απέχουμε από αυτή την πρωτοβουλία.  Η σημασία του άριστου επιπέδου εξυπηρέτησης είναι αυτή που εδώ και 20 χρόνια χτίζει και ενδυναμώνει τις σχέσεις εμπιστοσύνης που έχουμε με τους πελάτες μας και τους ανθρώπους τους. Οι δράσεις της εβδομάδας αυτής ενισχύθηκαν και με μία ακόμη σημαντική δράση Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, καθώς κάθε κλήση που δέχτηκε το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της Edenred Greece, μεταφράστηκε σε 1€ δωρεάς για την Κιβωτό του Κόσμου. Ευχαριστούμε το ΕΙΕΠ για την πρωτοβουλία αυτή και για την ιδανική αφορμή να αναδείξουμε για ακόμη μία φορά το ανθρωποκεντρικό και πελατοκεντρικό μας πρόσωπο."