Απαντάμε στις πιο συχνές ερωτήσεις σας

Για εταιρείες

1.

Πώς παραγγέλνω την κάρτα που με ενδιαφέρει;

Αν συνεργάζεστε ήδη μαζί μας, κάνετε την παραγγελία σας εύκολα, γρήγορα και με ασφάλεια μέσα από την πλατφόρμα online παραγγελιών.

Αν θέλετε να ξεκινήσετε συνεργασία, συμπληρώστε τη φόρμα και ένας εκπρόσωπός μας θα επικοινωνήσει μαζί σας σύντομα.

2.

Πώς βλέπω τις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις της κάρτας που επιλέγω;

Μέσα από το Edenred app και το edenred.gr βρίσκετε όλες τις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις του δικτύου της Edenred. Κατεβάζετε την εφαρμογή στο κινητό ή το tablet σας από το:

  • App Store για iOS συσκευές
  • Google Store για Android συσκευές
  • Huawei App Gallery για Huawei συσκευές 
3.

Η κάρτα Ticket Compliments είναι επαναφορτιζόμενη;

Όχι. Είναι μια ανώνυμη, προπληρωμένη κάρτα που δεν επαναφορτίζεται.

4.

Πότε λήγει η κάρτα που επιλέγω;

Αν είναι προσωποποιημένη κάρτα

Λήγει σε 3 χρόνια. Μετά τα 3 χρόνια, η κάρτα ανανεώνεται και λαμβάνετε νέα. Όταν ο κάτοχος ενεργοποιήσει τη νέα κάρτα, το ποσό της προηγούμενης μεταφέρεται αυτόματα σε αυτήν.

Αν είναι ανώνυμη κάρτα

Λήγει σε 15 μήνες.

5.

Πώς επικοινωνώ με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών;

Με email

Στέλνετε μήνυμα στο order-gr@edenred.com.

Με το chatbot

Ζητάτε καθοδήγηση 24/7.

Τηλεφωνικά

Καλείτε στο 210 211 7030, Δευτέρα-Παρασκευή, 09:00-17:30. Ισχύει αστική χρέωση σύμφωνα με την τιμολογιακή πολιτική του παρόχου σας και δεν εξαρτάται από την Edenred.

Τυχόν έξτρα χρεώσεις αφορούν την τιμολογιακή πολιτική του παρόχου σας.

6.

Πώς εγγράφομαι στην πλατφόρμα διαχείρισης εταιρικών εξόδων Spendeo+;

Χρειάζεται να λάβετε πρόσκληση από άλλον διαχειριστή της εταιρείας σας ή να επικοινωνήσετε με εκπρόσωπό μας.  

Στη συνέχεια:

Αν έχετε λογαριασμό Edenred

  1. Λαμβάνετε email με εισαγωγικές πληροφορίες για την πλατφόρμα.
  2. Πατάτε τον σύνδεσμο που υπάρχει στο email που λάβατε.
  3. Συνδέεστε με τα στοιχεία του λογαριασμού Edenred.

Αν δεν έχετε λογαριασμό Edenred

  1. Λαμβάνετε email για να δημιουργήσετε λογαριασμό.
  2. Πατάτε τον σύνδεσμο που υπάρχει στο email που λάβατε..
  3. Επαληθεύετε τον αριθμό τηλεφώνου σας.
  4. Ορίζετε κωδικό πρόσβασης.
  5. Λαμβάνετε email με πληροφορίες για την πλατφόρμα. 

Για δικαιούχους

Πού χρησιμοποιείτε τις κάρτες σας

1.

Πού μπορώ να χρησιμοποιήσω την κάρτα Ticket Restaurant;

Σε 12.000+ συνεργαζόμενες επιχειρήσεις εστίασης και καταστήματα τροφίμων.

Επιπλέον, μπορείτε να κάνετε online παραγγελίες στα δημοφιλέστερα καταστήματα του δικτύου Ticket Restaurant, μέσα από πλατφόρμες delivery όπως efood, Wolt, BOX.

Βρείτε όλες τις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις του δικτύου της Edenred μέσα από το Edenred app. Κατεβάστε την εφαρμογή δωρεάν στο κινητό ή το tablet σας από το:

  • App Store για iOS συσκευές
  • Google Store για Android συσκευές
  • Huawei App Gallery για Huawei συσκευές 
2.

Πού μπορώ να χρησιμοποιήσω τη δωροκάρτα Ticket Compliments;

Σε οποιοδήποτε φυσικό ή online κατάστημα στην Ελλάδα με το σήμα της Mastercard στην Ελλάδα.

Τα φυσικά καταστήματα πρέπει να διαθέτουν POS με μαγνητικό αναγνώστη για πληρωμές με την πλαστική κάρτα.

Για online συναλλαγές, υπάρχει περιορισμός 50€/συναλλαγή. 

3.
Πού μπορώ να χρησιμοποιήσω την κάρτα Spendeo;

Σε όλες τις επιχειρήσεις με POS στην Ελλάδα και το εξωτερικό, σε φυσικά καταστήματα αλλά και online, ανάλογα με τις κατηγορίες εξόδων που έχει ορίσει η εταιρεία σας (fuel, EV charging, transportation, food, accommodation, open).

4.
Πού μπορώ να χρησιμοποιήσω την κάρτα MyBenefits;

Σε όλες τις επιχειρήσεις στην Ελλάδα σύμφωνα με την εταιρική πολιτική παροχών.

Η εταιρεία σας επιλέγει σε ποιες κατηγορίες μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την κάρτα σας (πολιτισμός και θεάματα, work from home, τεχνολογία, εκπαίδευση, well-being, μετακινήσεις, τουρισμός, medical).

Ενεργοποίηση και διαχείριση κάρτας και λογαριασμού

1.

Πώς ενεργοποιώ την Edenred κάρτα μου;

Αν έχετε κάρτα Ticket Restaurant, Spendeo ή MyBenefits

Η εταιρεία σας σας ενημερώνει για την αξιομνημόνευτη ημερομηνία 8 ψηφίων που έχει ορίσει κατά την έκδοση των καρτών. Συνήθως επιλέγει μια σημαντική ημερομηνία για εσάς, ώστε να τη θυμάστε εύκολα (π.χ. ημερομηνία γέννησης, ημερομηνία πρόσληψης).

Στη συνέχεια, για να ενεργοποιήσετε την κάρτα σας:

  1. Κατεβάστε την εφαρμογή Edenred app και δημιουργήστε λογαριασμό. Αν έχετε ήδη λογαριασμό, απλώς συνδεθείτε.
  2. Στην ενότητα «Οι κάρτες μου» επιλέξτε το «+» στην πάνω δεξιά γωνία για να προσθέσετε την κάρτα σας. Επιλέξτε «Ενεργοποίηση».
  3. Στις ρυθμίσεις κάρτας επιλέξτε «ενεργοποίηση κάρτας».
  4. Συμπληρώστε το email και τον κωδικό που έχετε επιλέξει για την είσοδο στο Edenred app.
  5. Συμπληρώστε την ημερομηνία 8 ψηφίων που σας έδωσε η εταιρεία σας (π.χ. 31122020).
  6. Συμπληρώστε τον κωδικό CVC2 (3 ψηφία), ο οποίος είναι εκτυπωμένος στο πίσω μέρος της κάρτας σας.
  7. Επιλέξτε 4 ψηφία για να δημιουργήσετε το PIN της κάρτας σας.
  8. Η κάρτα σας ενεργοποιήθηκε.

Δείτε βίντεο με τα βήματα της ενεργοποίησης.

Αν έχετε Ticket Restaurant ZΕRO ή MyBenefits ZERO

Ενεργοποιείται αυτόματα μόλις την προσθέσετε στο Edenred app.

Για να προσθέσετε την κάρτα:

Κατεβάστε την εφαρμογή Edenred app και δημιουργήστε λογαριασμό. Αν έχετε ήδη λογαριασμό, απλώς συνδεθείτε.

Προσθέστε την κάρτα στο Edenred app. Θα χρειαστείτε τα στοιχεία της κάρτας (σειριακός αριθμός & PΑN) και τον μοναδικό κωδικό (OTP) που λάβατε με email όταν εκδόθηκε η κάρτα

Προσθέστε την κάρτα ZERO στο ψηφιακό πορτοφόλι Apple Pay ή Google PayTM και κάντε συναλλαγές ανέπαφα από το κινητό σας.

Δείτε βίντεο με τα βήματα της προσθήκης στο app.

Αν έχετε δωροκάρτα Ticket Compliments

Δεν απαιτείται ενεργοποίηση. Αν τη λάβετε και δεν είναι ενεργοποιημένη, επικοινωνήστε με την εταιρεία που σας την παρέχει. 

2.

Πώς επικοινωνώ με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών;

Με email

Στέλνετε μήνυμα στο info-gr@edenred.com.

Με το chatbot

Ζητάτε καθοδήγηση 24/7.

Τηλεφωνικά

Καλείτε στο 210 211 7030, Δευτέρα-Παρασκευή, 09:00-20.00 Σάββατο 09:00-15:00.

Ισχύει αστική χρέωση σύμφωνα με την τιμολογιακή πολιτική του παρόχου σας και δεν εξαρτάται από την Edenred. Τυχόν έξτρα χρεώσεις αφορούν την τιμολογιακή πολιτική του παρόχου σας.

3.

Τι είναι η αξιομνημόνευτη ημερομηνία και πώς τη μαθαίνω;

Είναι μια ημερομηνία 8 ψηφίων που συμπληρώνετε για να ενεργοποιήσετε την κάρτα Ticket Restaurant, Spendeo ή MyBenefits.

Σας τη δίνει η εταιρεία σας όταν σας παραδώσει την κάρτα σας. Είναι μια σημαντική ημερομηνία για εσάς, ώστε να τη θυμάστε εύκολα (π.χ. ημερομηνία γέννησης, ημερομηνία πρόσληψης). 

4.

Πώς ενημερώνομαι για το υπόλοιπο της κάρτας μου και το ιστορικό των συναλλαγών μου;

Μπορείτε να δείτε το υπόλοιπο της κάρτας σας και να ενημερωθείτε για το ιστορικό των συναλλαγών σας:

  • Στο Edenred app, αρκεί να συνδεθείτε
  • Στο edenred.gr, επιλέγοντας «Σύνδεση ως δικαιούχος» από το μενού

Αν δεν έχετε την εφαρμογή Edenred app, κατεβάστε τη στο κινητό ή το tablet σας από το:

  • App Store για iOS συσκευές
  • Google Store για Android συσκευές
  • Huawei App Gallery για Huawei συσκευές

Εικόνα που περιέχει κείμενο, στιγμιότυπο οθόνης, γραμματοσειρά, λογότυπο

Περιγραφή που δημιουργήθηκε αυτόματα

5.

Πώς διαγράφω μια κάρτα από τον λογαριασμό μου;

Για να διαγράψετε την κάρτα που θέλετε από τον λογαριασμό σας:

  • Μπείτε στο Edenred app.
  • Στο αρχικό μενού επιλέξτε την κάρτα που θέλετε να διαγράψετε.
  • Επιλέξτε Ρυθμίσεις κάρτας> Αφαίρεση κάρτας. 
6.

Πώς προσθέτω την κάρτα στο ψηφιακό πορτοφόλι μου;

  1. Κατεβάστε το Edenred app.
  2. Δημιουργήστε τον λογαριασμό σας.
  3. Προσθέστε την κάρτα σας
  4. Επιλέξτε προσθήκη στο ψηφιακό πορτοφόλι σας.

Έτσι, απολαμβάνετε ανέπαφες συναλλαγές με τα ψηφιακά πορτοφόλια Apple Pay και Google Pay.

Δείτε βίντεο με τα βήματα της προσθήκης στο app.

Ανακαλύψτε πώς σας διευκολύνουν οι ψηφιακές πληρωμές με wallets.

7.
Τι να κάνω αν χάσω την κάρτα μου, μου την κλέψουν ή καταστραφεί;

Μπλοκάρετε την κάρτα σας:

  1. Συνδεθείτε στο Edenred app
  2. Στην ενότητα «Ρυθμίσεις κάρτας», επιλέξτε «προσωρινή φραγή κάρτας». Με τον ίδιο τρόπο μπορείτε να ξεμπλοκάρετε την κάρτα σας αν τη βρείτε.

Αντικαταστήστε την κάρτα σας:

Επικοινωνήστε με την εταιρεία σας ή την επιχείρηση που σας έδωσε την κάρτα για να λάβετε νέα.

Αν δεν έχετε την εφαρμογή Edenred app, κατεβάστε τη στο κινητό ή το tablet σας από το:

  • App Store για iOS συσκευές
  • Google Store για Android συσκευές
  • Huawei App Gallery για Huawei συσκευές

Εικόνα που περιέχει κείμενο, στιγμιότυπο οθόνης, κινητό τηλέφωνο, κινητή συσκευή

Περιγραφή που δημιουργήθηκε αυτόματα

Edenred app

1.

Τι είναι το Edenred app;

Είναι μια σύγχρονη εφαρμογή και πλατφόρμα που χρησιμοποιείτε αν έχετε κάρτες Ticket Restaurant, Ticket Compliments, Spendeo και Mybenefits.

Μέσα από την εφαρμογή:

  • Έχετε 24/7 έλεγχο των καρτών σας.
  • Ανακαλύπτετε εύκολα και γρήγορα τα συνεργαζόμενα καταστήματα του δικτύου της Edenred.

Δείτε αναλυτικές πληροφορίες για το Edenred app

2.

Πώς χρησιμοποιώ τα φίλτρα για να βρω συνεργαζόμενες επιχειρήσεις;

Για να χρησιμοποιήσετε τα φίλτρα:

  1. Μπείτε στο Edenred app.
  2. Επιλέξτε την Ticket Restaurant κάρτα σας.
  3. Επιλέξτε την ενότητα «Ανακάλυψε» στον χάρτη και εφαρμόστε φίλτρα όπως είδος καταστήματος/κουζίνας κ.ά., ή αναζητήσετε περιοχές και συγκεκριμένα καταστήματα.

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τον χάρτη και online. Αναζητήστε στον χάρτη τις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις με βάση την περιοχή ή το είδος της επιχείρησης, ή αναζητήστε κατευθείαν συγκεκριμένο κατάστημα.

Αν κάνετε κλικ στο κουμπί «Φίλτρα» που βρίσκεται δίπλα στο πεδίο αναζήτησης στον χάρτη με τις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις, εμφανίζονται φίλτρα, όπως POS, online παραγγελία, delivery κ.ά. 

3.

Γιατί μπλόκαρε η εφαρμογή Edenred app;

Το Edenred app μπλοκάρει αν:

Αν μπλοκάρατε το Edenred app, ακολουθήστε τα βήματα για να ξεμπλοκάρετε τον κωδικό ασφαλείας εφαρμογής

Βιομετρικά στοιχεία, PIN και κωδικοί

1.
Πώς ενεργοποιώ/απενεργοποιώ τα βιομετρικά στοιχεία μου;

Για να ενεργοποιήσετε/απενεργοποιήσετε τα βιομετρικά στοιχεία σας:

  1. Μπείτε στην εφαρμογή Edenred app.
  2. Στην ενότητα «Ρυθμίσεις» επιλέξτε Το προφίλ μου > Επεξεργασία.
  3. Επιλέξτε «Ενεργοποίηση βιομετρικών στοιχείων».
  4. Προσθέστε τον κωδικό ασφαλείας εφαρμογής
2.
Ξέχασα το PIN της κάρτας μου. Τι να κάνω;
  1. Συνδεθείτε στο Edenred app
  2. Στη σελίδα ρυθμίσεων της κάρτας επιλέξτε Υπενθύμιση PIN

Αν δεν έχετε το Edenred app, κατεβάστε το στο κινητό ή το tablet σας από το:

  • App Store για iOS συσκευές
  • Google Store για Android συσκευές
  • Huawei App Gallery για Huawei συσκευές

A screenshot of a cell phone

Description automatically generated

3.
Τι είναι ο κωδικός ασφαλείας εφαρμογής;

Είναι ένας 4ψήφιος κωδικός ασφαλείας με τον οποίο ξεκλειδώνετε τον λογαριασμό σας στο Edenred app.Ο κωδικός ασφαλείας εφαρμογής δεν είναι ο κωδικός PIN που χρειάζεστε για τις πληρωμές που κάνετε με τις κάρτες σας.

Αν η συσκευή σας υποστηρίζει χρήση βιομετρικών στοιχείων, μπορείτε να χρησιμοποιείτε αυτή τη μέθοδο, αντί για τον κωδικό ασφαλείας εφαρμογής. Ωστόσο, σε περίπτωση που τα βιομετρικά στοιχεία αποτύχουν σε κάποια απόπειρα σύνδεσης στην εφαρμογή, θα χρειαστεί να δώσετε τον 4ψήφιο κωδικό ασφαλείας.

4.
Πώς δημιουργώ κωδικό ασφαλείας εφαρμογής;

Όταν συνδεθείτε για 1η φορά στην εφαρμογή Edenred app, λαμβάνετε μήνυμα για να δημιουργήσετε τον 4ψήφιο κωδικό ασφαλείας εφαρμογής. Στη συνέχεια:

  1. Επιλέξτε έναν 4ψήφιο κωδικό που μπορείτε να θυμάστε εύκολα (μόνο αριθμούς).
  2. Πληκτρολογήστε ξανά τον 4ψήφιο κωδικό για να τον επιβεβαιώσετε. 
5.
Μπλόκαρα/Ξέχασα τον κωδικό ασφαλείας εφαρμογής. Τι πρέπει να κάνω;

Αν μπλοκάρατε τον κωδικό ασφαλείας

Αν εισάγετε 3 φορές λάθος κωδικό ασφαλείας, εμφανίζεται μήνυμα που σας ζητά να τον ξεμπλοκάρετε. Είναι απαραίτητο να χρησιμοποιήσετε την ίδια συσκευή με την οποία μπλοκάρατε τον κωδικό ασφαλείας.

Ακολουθήστε τα βήματα:

  1. Ανοίξτε το Edenred app.
  2. Επιλέξτε «Ξεμπλοκάρισμα» και συνδεθείτε με το όνομα χρήστη και τον κωδικό πρόσβασης που έχετε δηλώσει.
  3. Προσθέστε τον κωδικό ξεμπλοκαρίσματος που λάβατε στο email το οποίο είναι συνδεδεμένο με τον Edenred λογαριασμό σας.
  4. Πατήστε «Επιβεβαίωση».
  5. Δημιουργήστε έναν 4ψήφιο κωδικό ασφαλείας εφαρμογής.
  6. Πληκτρολογήστε ξανά τον νέο κωδικό για να τον επιβεβαιώσετε. 

Αν ξεχάσατε τον κωδικό ασφαλείας

Αν ξεχάσατε τον 4ψήφιο κωδικό σας, εισάγετε 3 φορές τυχαίους κωδικούς ώστε να τον μπλοκάρετε. Στη συνέχεια ακολουθήστε τα βήματα για να ξεμπλοκάρετε τον λογαριασμό σας. Έτσι, θα ορίσετε νέο κωδικό ασφαλείας.

6.
Ξέχασα τον κωδικό πρόσβασης του λογαριασμού μου. Τι να κάνω;
  1. Ανοίξτε το Edenred app.
  2. Επιλέξτε Έχω λογαριασμό > Ξέχασα τον κωδικό πρόσβασης.
  3. Συμπληρώστε το email σας και επιλέξτε «Επαναφορά κωδικού».
  4. Ακολουθήστε τις οδηγίες που λάβατε με αυτοματοποιημένο μήνυμα στο email σας. Αν δεν το βλέπετε, ελέγξτε την ανεπιθύμητη αλληλογραφία σας (junk/spam) ή πληκτρολογήστε «Edenred» στην αναζήτηση.
  5. Δημιουργήστε νέο κωδικό πρόσβασης.
  6. Συνδεθείτε στην εφαρμογή με τον νέο κωδικό σας. 
7.
Πώς μπορώ να αλλάξω τον αριθμό τηλεφώνου που έχω καταχωρίσει;

Από το Edenred app

  1. Στην ενότητα «Ρυθμίσεις» επιλέξτε Το προφίλ μου.
  2. Καταχωρίστε τον νέο αριθμό τηλεφώνου στο αντίστοιχο πεδίο.

Τηλεφωνικά

Επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο 210 2117030, Δευτέρα-Παρασκευή 09.00-20.00 και Σάββατο 09.00-15.00. Μας ενημερώνετε για το αίτημά σας και ολοκληρώνουμε εμείς τη διαδικασία. 

8.
Τι είναι η τεχνολογία Chip&Pin;

Είναι ένα πρότυπο ασφαλών συναλλαγών που εφαρμόζεται στις τραπεζικές κάρτες και χρησιμοποιείται για την επαλήθευση και την ολοκλήρωση των συναλλαγών.

Η τεχνολογία Chip&Pin αξιοποιεί ταυτόχρονα:

  • Ένα ενσωματωμένο μικροτσίπ.
  • Έναν προσωπικό κωδικό PIN, που ο κάτοχος της κάρτας πληκτρολογεί σε κάθε συναλλαγή.

Καθώς το μικροτσίπ είναι πολύ πιο δύσκολο να αντιγραφεί σε σχέση με την παλαιότερη τεχνολογία της μαγνητικής ταινίας, ο κίνδυνος απάτης περιορίζεται δραστικά. Γι’ αυτό, η τεχνολογία Chip&Pin χρησιμοποιείται όλο και περισσότερο για μεγαλύτερη ασφάλεια, ευελιξία και ταχύτητα στις αγορές.

Για συνεργαζόμενες επιχειρήσεις του δικτύου

1.

Πώς βρίσκω τον κωδικό της επιχείρησής μου;

Στην επιστολή καλωσορίσματος που λάβατε με email όταν ξεκινήσαμε τη συνεργασία μας ή στην πλατφόρμα συνεργαζόμενων καταστημάτων.

Αν ξεχάσατε τον κωδικό της επιχείρησής σας:

2.

Τι είναι η πλατφόρμα συνεργαζόμενων καταστημάτων;

Η πλατφόρμα συνεργαζόμενων καταστημάτων είναι μία online πλατφόρμα μέσω της οποίας έχετε πλήρη εικόνα των συναλλαγών με κάρτες Edenred στο κατάστημά σας και απολαμβάνετε αυτονομία και ασφάλεια.

Επιπλέον, εξασφαλίζει την καλύτερη προβολή της επιχείρησής σας και απλοποιεί τις διαδικασίες σας. 

3.

Δεν έχω λάβει νέο φάκελο και θέλω να στείλω διατακτικές. Τι πρέπει να κάνω;

Λαμβάνετε νέο φάκελο μαζί με το τιμολόγιο, την ημέρα της πληρωμής σας. Σας τον στέλνουμε με απλό ταχυδρομείο στη διεύθυνση της έδρας σας.

Αν τον χρειάζεστε νωρίτερα ή αν χρειάζεστε επιπλέον φάκελο:

Ζητήστε τον μέσα από την πλατφόρμα συνεργαζόμενων καταστημάτων. Εναλλακτικά,

Μόλις λάβουμε το αίτημά σας, θα στείλουμε τον φάκελο με courier, με χρέωση παραλήπτη.

4.

Άλλαξε η φορολογική επωνυμία ή η διεύθυνση της έδρας μου. Τι πρέπει να κάνω;

Συνδεθείτε στην πλατφόρμα συνεργαζόμενων καταστημάτων και επιλέξτε αλλαγή στοιχείων καταστήματος από τη σελίδα «Στοιχεία Συνεργάτη». 

5.

Πώς επικοινωνώ με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών;

Με email

Στέλνετε μήνυμα στο network-gr@edenred.com.

Με το chatbot

Ζητάτε καθοδήγηση 24/7.

Τηλεφωνικά

Καλείτε στο 210 211 7030, Δευτέρα-Παρασκευή, 09:00-17:30.

Ισχύει αστική χρέωση σύμφωνα με την τιμολογιακή πολιτική του παρόχου σας και δεν εξαρτάται από την Edenred. Τυχόν έξτρα χρεώσεις αφορούν την τιμολογιακή πολιτική του παρόχου σας. 

6.

Τι κατάστημα πρέπει να έχω για να ξεκινήσω συνεργασία με την Edenred;

Δεν υπάρχουν περιορισμοί. Ωστόσο, για να κάνετε σύμβαση για Ticket Restaurant πρέπει να έχετε κατάστημα σίτισης.

7.
Πρέπει να έχω ειδικό τερματικό POS για κάρτες Edenred;

Όχι. Δέχεστε πληρωμές με κάρτες Edenred στο τερματικό POS που έχετε ήδη.

8.
Δεν ολοκληρώνονται οι συναλλαγές με κάρτες Ticket Restaurant στο κατάστημά μου. Τι κάνω;

Αν συνεργάζεστε μαζί μας – Επικοινωνήστε με το εκπρόσωπό μας που διαχειρίζεται τον λογαριασμό σας ή με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο 210 211 7030, Δευτέρα-Παρασκευή, 09:00-17:30. 

Αν δεν συνεργάζεστε μαζί μας – Συμπληρώστε τη φόρμα για να ξεκινήσουμε συνεργασία. 

9.
Πρέπει να έχω σύμβαση με την Edenred για να δέχομαι κάρτες και κουπόνια;

Ναι. Σύμφωνα με τον νόμο, οι συναλλαγές με διατακτικές σίτισης γίνονται μόνο σε συμβεβλημένο δίκτυο καταστημάτων.

10.
Πώς αποκτώ πρόσβαση στην πλατφόρμα συνεργαζόμενων καταστημάτων;

Υπογράφετε σύμβαση με την Edenred και στη συνέχεια λαμβάνετε email ενεργοποίησης.

11.
Δεν έχω λάβει email ενεργοποίησης για την πλατφόρμα συνεργαζόμενων καταστημάτων; Τι να κάνω;

Επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών:

Με email στο network-gr@edenred.com.

Τηλεφωνικά στο 210 211 7030, Δευτέρα-Παρασκευή, 09:00-17:30 .

Επιβεβαιώνουμε τη σωστή διεύθυνση του email σας και σας προωθούμε ξανά το email ενεργοποίησης. 

12.
Συνεργάζομαι με την Edenred. Μπορώ να έχω πρόσβαση και στην πλατφόρμα παραγγελιών και στην πλατφόρμα συνεργαζόμενων καταστημάτων;

Ναι. Αρκεί να εγγραφείτε με 2 διαφορετικά email.