GR

Ο MyEdenred® λογαριασμός σου γίνεται πιο ασφαλής από ποτέ με τη χρήση βιομετρικών στοιχείων!

To MyEdenred® app εξελίσσεται συνεχώς
και γίνεται ακόμα πιο ασφαλές, ευέλικτο και φιλικό για το χρήστη!

 

Όλοι οι κάτοχοι των λύσεων της Edenred απολαμβάνουν την απόλυτη digital εμπειρία του MyEdenred® app. Κατά την είσοδο σου στην εφαρμογή, επιβεβαιώνεις την ταυτότητα σου εύκολα και γρήγορα, με τη χρήση των βιομετρικών σου στοιχείων. Με μόνο μία ματιά ή ένα άγγιγμα, και χωρίς τη χρήση των MyEdenred® διαπιστευτηρίων σου, αποκτάς άμεση πρόσβαση.

Παράλληλα, ασφαλίζεις ακόμα περισσότερο τον λογαριασμό σου καταχωρώντας και πιστοποιώντας τον αριθμό τηλεφώνου σου, καθώς αυτός συνδέεται με τον λογαριασμό σου και όχι μόνο με τη συσκευή.

Είτε έχεις ήδη MyEdenred® λογαριασμό, είτε πρόκειται να δημιουργήσεις, σε λιγότερο από 1 λεπτό θα έχεις ολοκληρώσει τη διαδικασία, καταχωρώντας και πιστοποιώντας πρώτα το τηλέφωνο σου, και στην συνέχεια ορίζοντας ένα τετραψήφιο προσωπικό κωδικό ασφαλείας καθώς και τα βιομετρικά σου στοιχεία (δακτυλικό αποτύπωμα ή/και αναγνώριση προσώπου ανάλογα με το τι υποστηρίζει η συσκευή σου). Έτσι, κάθε φορά που θα χρησιμοποιείς την εφαρμογή MyEdenred®, θα απολαμβάνεις ένα frictionless, γρήγορο και ασφαλές ταξίδι!

 

Κατέβασε τώρα την εφαρμογή και ζήσε την απόλυτη digital εμπειρία MyEdenred®!

Όρισε τα βιομετρικά σου στοιχεία
σε λιγότερο από 1 λεπτό
ακολουθώντας τα παρακάτω βήματα

1

Κατέβασε την εφαρμογή MyEdenred® και δημιούργησε το λογαριασμό σου. Σε περίπτωση που έχεις ήδη λογαριασμό, απλά κάνε login.

2

Κατά την 1η είσοδο στην εφαρμογή, αφού εισάγεις τα MyEdenred® διαπιστευτήρια είσοδου, θα σου ζητηθεί να καταχωρήσεις το τηλέφωνο σου, το οποίο θα πιστοποιήσεις καταχωρώντας το μοναδικό κωδικό που θα λάβεις σε SMS.

3

Στη συνέχεια, θα ορίσεις έναν 4ψήφιο κωδικό ασφαλείας και ανάλογα με το τί υποστηρίζει η συσκευή σου, θα σου ζητηθεί να ορίσεις τα βιομετρικά σου στοιχεία.

4

Παρακολούθησε παρακάτω τη διαδικασία ορισμού & χρήσης βιομετρικών στοιχείων βήμα-βήμα

Συχνές ερωτήσεις

 

Καταχωρώντας και πιστοποιώντας τον αριθμό τηλεφώνου του, ο χρήστης ασφαλίζει ακόμα περισσότερο τον MyEdenred® λογαριασμό του, καθώς αυτός ο αριθμός συνδέεται με τον λογαριασμό και όχι μόνο με τη συσκευή. Αναλυτικά οι όροι χρήσης της εφαρμογής εδώ, καθώς και η πολιτική απορρήτου εδώ.
 

Ο αριθμός τηλεφώνου μπορεί να καταχωρηθεί στο MyEdenred app είτε κατά την 1η είσοδο του χρήστη, είτε μεταγενέστερα μέσω του προφίλ χρήστη. Στην περίπτωση που ένας κάτοχος κάρτας Edenred, δεν έχει την εφαρμογή και δεν θέλει να την κατεβάσει, μπορεί να καταχωρήσει ένα αριθμό τηλεφώνου μέσω της εξυπηρέτησης πελατών της Edenred, καλώντας στο210 2117030.

 

Ο Κωδικός Ασφαλείας Εφαρμογής είναι ένας 4-ψήφιος κωδικός για την ασφάλεια του λογαριασμού MyEdenred®, καθώς αυτός ο κώδικας είναι δεσμευτικός για τον λογαριασμό MyEdenred® και όχι για τη συσκευή. Κάθε χρήστης θα χρειαστεί αυτόν τον κωδικό για να ξεκλειδώσει την εφαρμογή του και άλλα.
Σημείωση: Αυτός δεν είναι ο κωδικός PIN για την πληρωμή σε κατάστημα του δικτύου.

Όταν ένας χρήστης κληθεί μέσω του MyEdenred® app να δημιουργήσει τον Κωδικό Ασφαλείας Εφαρμογής και τα βιομετρικά του στοιχεία, θα πρέπει να ακολουθήσει τα παρακάτω βήματα:
  • Ορισμός ενός 4-ψήφιου Κωδικού Ασφαλείας Εφαρμογής. Θα χρειαστείς αυτόν τον κωδικό για να ξεκλειδώσεις την εφαρμογή σας, κ.α.
  • Επιβεβαίωσε τον Κωδικό Ασφαλείας Εφαρμογής πληκτρολογώντας τον ξανά.
  • Αν η συσκευή σου υποστηρίζει χρήση βιομετρικών στοιχείων (αναγνώριση προσώπου ή δακτυλικών αποτυπωμάτων), μπορείς να επιλέξεις να χρησιμοποιείς αυτή τη μέθοδο αντί για τον Κωδικό Ασφαλείας Εφαρμογής (Σημείωση: ο κωδικός ασφαλείας εφαρμογής, μπορεί να σου ζητηθεί στο μέλλον εάν τα βιομετρικά στοιχεία αποτύχουν).
  • Απόλαυσε έναν ασφαλή λογαριασμό.

Επισκέψου την εφαρμογή MyEdenred® και ακολούθησε τα παρακάτω βήματα:
  • Στην ενότητα «Ρυθμίσεις», επίλεξε «Το προφίλ μου» και στη συνέχεια «Επεξεργασία»
  • Επίλεξε «Ενεργοποίηση βιομετρικών στοιχείων» και στη συνέχεια πρόσθεσε τον Κωδικό Ασφαλείας Εφαρμογής
  • Είσαι έτοιμος/η!

Αν δεν θυμάσαι τον Κωδικό Ασφαλείας Εφαρμογής, μπορείς εύκολα να τον αλλάξεις μέσω της εφαρμογής ακολουθώντας τα παρακάτω βήματα:
  • Αφού προσθέσεις διαδοχικά 3 λανθασμένους κωδικούς ασφαλείας εφαρμογής, η εφαρμογή σου μπλοκάρεται και σας ζητείται να την ξεμπλοκάρεις. Σημειώνεται ότι, αν έχεις συνδέσει τον ΜyEdenred® λογαριασμό σου σε περισσότερες από 1 συσκευές, θα πρέπει να ολοκληρώσεις τη διαδικασία ξεμπλοκαρίσματος από την ίδια συσκευή που μπλοκάρισες τον λογαριασμό σου αρχικά.
  • Επίλεξε το κουμπί "Ξεμπλοκάρισμα" και συνδέσου με τα διαπιστευτήρια εισόδου σου (όνομα χρήστη και κωδικό πρόσβασης).
  • Πρόσθεσε τον κωδικό ξεμπλοκαρίσματος που έλαβες στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που είναι συνδεδεμένη με τον ΜyEdenred® λογαριασμό και επίλεξε "Επιβεβαίωση"
  • Επίλεξε έναν νέο 4-ψήφιο κωδικό ασφαλείας εφαρμογής και επιβεβαίωσε πληκτρολογώντας τον ξανά.
  • Είσαι έτοιμος/η!

Πώς να ξεμπλοκάρεις την εφαρμογή σου? Αν κάποιος άλλος προσπάθησε να συνδεθεί στον λογαριασμό σου, το MyEdenred® app θα μπλοκαριστεί για να προστατεύσει τα δεδομένα και τα χρήματά σου. Μπορείς να ξεμπλοκάρεις την εφαρμογή σου, ακολουθώντας τα παρακάτω εύκολα βήματα:
  • Επισκέψου την εφαρμογή MyEdenred®, επίλεξε "Ξεμπλοκάρισμα" και συνδέσου με τα διαπιστευτήριά εισόδου σου (όνομα χρήστη και κωδικός πρόσβασης).
  • Πρόσθεσε τον κωδικό ξεμπλοκαρίσματος που έλαβες στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που είναι συνδεδεμένη με τον ΜyEdenred® λογαριασμό σου και επίλεξε "Επιβεβαίωση"
  • Επίλεξε έναν νέο 4-ψήφιο κωδικό ασφαλείας εφαρμογής και επιβεβαίωσε πληκτρολογώντας τον ξανά.
  • Είσαι έτοιμος/η!

Σημειώνεται ότι αν μπλοκάρεις την εφαρμογή σου σε μια συσκευή «A», θα πρέπει να ακολουθήσεις τη διαδικασία ξεμπλοκαρίσματος από την ίδια συσκευή «A». Διαφορετικά, θα πρέπει να επικοινωνήσεις με την Εξυπηρέτηση Πελατών μας για να διαγράψει όλες τις συσκευές από το λογαριασμό σου