Πώς να ξεμπλοκάρεις την εφαρμογή σου? Αν κάποιος άλλος προσπάθησε να συνδεθεί στον λογαριασμό σου, το
MyEdenred
® app θα μπλοκαριστεί για να προστατεύσει τα δεδομένα και τα χρήματά σου. Μπορείς να ξεμπλοκάρεις την
εφαρμογή σου, ακολουθώντας τα παρακάτω εύκολα βήματα:
- Επισκέψου την εφαρμογή MyEdenred®, επίλεξε "Ξεμπλοκάρισμα" και συνδέσου με τα διαπιστευτήριά εισόδου σου
(όνομα χρήστη και κωδικός πρόσβασης).
- Πρόσθεσε τον κωδικό ξεμπλοκαρίσματος που έλαβες στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που είναι
συνδεδεμένη με τον ΜyEdenred® λογαριασμό σου και επίλεξε "Επιβεβαίωση"
- Επίλεξε έναν νέο 4-ψήφιο κωδικό ασφαλείας εφαρμογής και επιβεβαίωσε πληκτρολογώντας τον ξανά.
- Είσαι έτοιμος/η!
Σημειώνεται ότι αν μπλοκάρεις την εφαρμογή σου σε μια συσκευή «A», θα πρέπει να ακολουθήσεις τη διαδικασία
ξεμπλοκαρίσματος από την ίδια συσκευή «A». Διαφορετικά, θα πρέπει να επικοινωνήσεις με την Εξυπηρέτηση Πελατών
μας για να διαγράψει όλες τις συσκευές από το λογαριασμό σου