Τι μπορώ να κάνω σε περίπτωση απώλειας/κλοπής/καταστροφής της κάρτας μου;

Διαδικασία απενεργοποίησης (block) κάρτας & Διαδικασία αντικατάστασης

  • Σε περίπτωση που έχετε ήδη δημιουργήσει λογαριασμό στο My Account, μπορείτε να δηλώσετε την απώλεια/κλοπή/καταστροφή της κάρτας σας χρησιμοποιώντας το αντίστοιχο πεδίο από το μενού της κεντρικής σελίδας:
    7.jpg
  • Σε περίπτωση που ΔΕΝ έχετε δημιουργήσει λογαριασμό στο My Account, παρακαλούμε επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της Edenred για να δηλώσετε την απώλεια/κλοπή/καταστροφή της κάρτας σας.
  • Εάν η κάρτα σας είναι εταιρική, επικοινωνήστε με το αρμόδιο τμήμα της εταιρεία σας, ώστε να φροντίσουν για την αντικατάσταση της.
Επιστροφή στη λίστα