H Edenred, η εταιρεία που εφηύρε τις διατακτικές γεύματος Ticket Restaurant®, είναι παγκόσμιος ηγέτης στις υπηρεσίες προς επιχειρήσεις.
Μέσα από ένα ευρύ φάσμα λύσεων, στόχος μας είναι η βελτίωση της αποδοτικότητας των οργανισμών, η αύξηση της αγοραστικής δύναμης των ατόμων και η αύξηση των πωλήσεων των συνεργαζόμενων εμπόρων.
Μια λύση για κάθε εταιρική σας ανάγκη. Βρείτε αυτή που σας ταιριάζει και οδηγήστε την επιχείρησή σας σε μια νέα εποχή!
Κάρτα Ticket Restaurant®
Η κάρτα που σας ανοίγει την όρεξη!
Μείνετε ενημερωμένοι για τα νέα της Edenred
Βραβευτήκαμε εκ νέου για την εφαρμογή MyEdenred®!
Για 3η συνεχόμενη χρονιά βραβευτήκαμε στο πλαίσιο των Mobile Excellence Awards 2022!
Εργαστείτε μαζί μας
Στην Edenred χαιρόμαστε να καλωσορίζουμε ανθρώπους με θετική διάθεση, ικανότητα σχεδιασμού και υλοποίησης, που θέτουν υψηλούς στόχους και έχουν ομαδικό πνεύμα.
Επικοινωνήστε με την Edenred
Πώς μπορούμε να βοηθήσουμε;
Ανακαλύψτε την ευελιξία των πληρωμών μέσω κινητού τηλεφώνου!
Mobile πληρωμές για κατόχους λύσεων της Edenred!
Το συναίσθημα είναι «κλειδί» στην επικοινωνία. Αν δεν αγγίξουμε τους ανθρώπους σε συναισθηματικό επίπεδο είναι πολύ δύσκολο να μας εμπιστευτούν.
Πόσοι έχετε βρεθεί σε εργασιακές ομάδες που επικρατεί ένας χαρούμενος παλμός, ζωντάνια, νοιάξιμο, εμπιστοσύνη, αλληλοκατανόηση; Εκεί που οι προσωπικές υπερβάσεις γίνονται εθελοντικά και οι παρεξηγήσεις λύνονται γρήγορα… Εκεί που ανυπομονείς να συναντήσεις συναδέλφους που εκτιμάς, θαυμάζεις και μοιράζεσαι μαζί τους σκέψεις, συναισθήματα, ιδέες, οράματα και προβληματισμούς. Μήπως αυτό ακούγεται πολύ ρομαντικό σενάριο και φαντάζει παραμύθι; Μήπως ζείτε σε ένα εργασιακό περιβάλλον που επικρατεί ακεφιά, καχυποψία, εντάσεις, πλήξη, ασυνεννοησία; Ο βασικότερος παράγοντας για την ανάπτυξη καλών σχέσεων στην εργασιακή καθημερινότητα είναι η επικοινωνία των συνεργατών. Η επικοινωνία που δημιουργεί μικροκλίμα εμπιστοσύνης και ψυχολογικής ασφάλειας προϋποθέτει σεβασμό στη διαφορετικότητα του άλλου και έχει ως αφετηρία την αυτοεκτίμηση. Αυτό δεν προκύπτει εύκολα γιατί ο καθένας μας κουβαλά μέσα του τα μοτίβα επικοινωνίας που έχει βιώσει στην οικογένειά του. Αν αυτά είναι δυσλειτουργικά, μέσα από την ασυνείδητη υιοθέτηση θα ενεργοποιηθούν και θα γίνουν εμπόδιο στις εργασιακές σχέσεις. Σε έρευνες της NASA που έγιναν στα πλαίσια εκπαιδεύσεων των εργαζομένων της στην άγρια φύση προέκυψε πως οι άνθρωποι όταν χρειάζονταν βοήθεια πήγαιναν σε συναδέλφους που συμπαθούσαν ανεξαρτήτως της ικανότητάς τους. Το ίδιο προκύπτει και από άλλες έρευνες που έγιναν σε οργανισμούς υγείας και σε νοσοκομεία. Όταν οι νοσοκόμες χρειάζονταν μια δεύτερη γνώμη πήγαιναν σε συνεργάτες με τους οποίους ένιωθαν πιο άνετα παρά στους αληθινούς experts. Η σωστή ερώτηση, λοιπόν, που προέκυψε πως απασχολεί τους εργαζομένους, όταν θέλουν ν ’απευθυνθούν σε κάποιον άλλο για συμβουλή ή βοήθεια , είναι «Πόσο μπορώ να βασιστώ σε αυτό το άτομο;»
Αρχικά όλα ξεκινούν από την προσωπική μας στάση ζωής. Αν εσείς επιλέξετε έναν ευχαριστιακό τρόπο ζωής, θα περνάτε αυτή τη στάση μέσα από τις συμπεριφορές σας σε συνοδοιπόρους συνεργάτες . Για να αναπτύξετε καλές σχέσεις αυξήστε τη συχνότητα επικοινωνίας με τους συνεργάτες σας. Μοιραστείτε πληροφορίες, σκέψεις, ιδέες και συναισθήματα για τα εργασιακά θέματα, προσπαθώντας να ευθυγραμμίστε την κατανόησή μεταξύ σας. Να θυμάστε πως ο καλύτερος τρόπος για να γνωρίσετε ουσιαστικά έναν συνεργάτη είναι να «βυθιστείτε» στην καθημερινότητα του για πολλές μέρες σε ένα αγχωτικό πλαίσιο. Μ ’αυτόν τον τρόπο θα γνωρίσετε πώς αντιδρά ο άλλος σε στιγμές έντονης πίεσης. Γιατί εμπιστευόμαστε κάποιον μόνο όταν μπορούμε να προβλέψουμε τη συμπεριφορά του. Και όταν αυτό συμβαίνει και απ’ τις δυο πλευρές, τότε μαθαίνετε με ποιο τρόπο μπορείτε να προσφέρετε αμοιβαία βοήθεια στον συνάδελφο, όταν αντιμετωπίζει δυσκολίες. Ακολούθως, στο ίδιο πλαίσιο συνύπαρξης μπορείτε να μάθετε τι πυροδοτεί τα συναισθήματά τους, τι τους ενοχλεί. Υπάρχουν συνάδελφοι που ενοχλούνται από την αναβλητικότητα ή την αγένεια ή την επιφανειακή ενασχόληση. Όταν γνωρίζει ο ένας τι ενοχλεί τον άλλο περισσότερο, αποφεύγετε να πέφτετε σε παγίδες. Δείξτε καλοπροαίρετη περιέργεια να μάθετε περισσότερα γι’ αυτούς, τον τρόπο σκέψης τους, το πώς νιώθουν. Ακούστε τους προσεκτικά και δηλώστε την συμπαράστασή σας, όταν αντιμετωπίζουν κάποιο θέμα. Όταν οι συνεργάτες νιώσουν πως έχετε ενσυναίσθηση θα συνδεθούν καλύτερα μαζί σας. Με αυτόν τον τρόπο αναπτύσσετε αληθινή οικειότητα μεταξύ σας. Δημιουργήστε συμβολική γλώσσα μεταξύ σας ως συνεργάτες. Για παράδειγμα κάντε αναφορές σε κοινές εμπειρίες, δημιουργήστε συνθήματα με χιουμοριστική προσέγγιση, χτίστε μια πολύ ιδιαίτερη επικοινωνία με θετικά συνωμοτικό χαρακτήρα μεταξύ σας. Σεβαστείτε τους συνεργάτες σας και επιδιώξτε να τους αναδεικνύετε με κάθε αφορμή. Μη θεωρείτε δεδομένη την υποστήριξή τους χωρίς να τροφοδοτείτε συνεχώς την αμοιβαία εκτίμηση, ειδικά σε μεταβαλλόμενες συνθήκες Αναζητήστε την προσωπική σας ευθύνη σε ότι άσχημο προκύπτει, αποφεύγοντας να εστιάσετε αποκλειστικά σε λάθη, αστοχίες ή ελλείψεις των άλλων συνεργατών. Να είστε αυθεντικοί αποφεύγοντας να είστε επικριτικοί. Οι συνεργάτες ανοίγονται όταν νιώθουν πως δε θα τους κρίνετε. Διαχειρίζεστε με ψυχραιμία τα αρνητικά σας συναισθήματα, όταν προκύπτουν, χωρίς να λειτουργείτε με παρορμητικά ξεσπάσματα. Πάρτε τον χρόνο σας.
Πολλές φορές λογικοί managers βιώνουν απογοητευτικές συνέπειες από τις προσπάθειές τους να επηρεάσουν τους συνεργάτες ακολουθώντας επιχειρήματα κοινής λογικής, υποτιμώντας και μη συνυπολογίζοντας τα συναισθηματικά στοιχεία της ανθρώπινης φύσης . Το συναίσθημα είναι «κλειδί» στην επικοινωνία. Αν δεν αγγίξουμε τους ανθρώπους σε συναισθηματικό επίπεδο είναι πολύ δύσκολο να μας εμπιστευτούν. Μερικές από τις συνθήκες που συντελούν στην καταστροφή των σχέσεων μεταξύ συνεργατών είναι οι ακόλουθες:
Να θυμάστε όμως πως πολλές φορές μας απασχολεί το πόσο πληγωνόμαστε εμείς, χωρίς να συνειδητοποιούμε πόσο πληγώνουμε κάποιον συνεργάτη. Το να μην δείχνω ενδιαφέρον για τα συναισθήματα, τις ανησυχίες και τους φόβους της άλλης πλευράς, είναι ένα από τα πιο μεγάλα εμπόδια στην αποτελεσματική επικοινωνία, σύμφωνα με την κορυφαία ψυχοθεραπεύτρια Virginia Satir. Είναι σαν να λειτουργώ πιστεύοντας πως ο κόσμος όλος κινείται γύρω από τις ανάγκες μου.
Σε περίπτωση που έχουν κλονιστεί οι σχέσεις με κάποιον συνεργάτη, λάβετε υπόψιν σας τις ακόλουθες προτάσεις για να ανακτήσετε την εμπιστοσύνη, εφόσον το επιθυμείτε: