ΕΛΛΑΔΑ

Έναν κόσμο που θα απολαμβάνεις όλα τα προνόμια της κάρτας εταιρικών παροχών MyBenefits®, στηρίζοντας παράλληλα την προσπάθεια για έναν κόσμο με λιγότερο πλαστικό.


Μία πρωτοποριακή άυλη κάρτα, η οποία στοχεύει στην προώθηση του well-being και την αύξηση της αποδοτικότητας των εργαζομένων. Κάθε εταιρία έχει τη δυνατότητα να δημιουργήσει το δικό της δίκτυο εξαργύρωσης βάσει της δικής της πολιτικής παροχών, επιλέγοντας είτε μεταξύ των προτεινόμενων κατηγοριών (τεχνολογία, μετακινήσεις, well-being κ.α....), ή μέσω ενός πλήρως προσωποποιημένου δικτύου (π.χ. καταστήματα εστίασης πλησίον εταιρικών εγκαταστάσεων, συγκεκριμένες αλυσίδες λιανικής, κ.ά.)


Όλα αυτά σε μία νέα, 100% ψηφιακή, άυλη κάρτα, την οποία θα έχεις πάντα μαζί σου, μέσα στο ψηφιακό σου πορτοφόλι!

Περιβαλλοντική Βιωσιμότητα

Η βιώσιμη ανάπτυξη είναι καθήκον όλων μας, και εμείς στην Edenred εργαζόμαστε για να σας προσφέρουμε σύγχρονες υπηρεσίες φιλικές προς το περιβάλλον

100% digital εμπειρία

Χωρίς χαρτί, χωρίς πλαστικό, εξαλείφουμε τη διαχείριση και τα κόστη της εφοδιαστικής αλυσίδας, προσφέροντας μία λύση με άμεση έκδοση και 100% digital εμπειρία

Προσωποποιημένο δίκτυο εξαργύρωσης

Δυνατότητα εξαργύρωσης σε όλα τα online ή φυσικά καταστήματα σε όλη την Ελλάδα, όπως έχουν οριστεί στους όρους χρήσης της κάρτας

24/7/365
διαχείριση

Χρήση βιομετρικών στοιχείων για συναλλαγές με τη μέγιστη ασφάλεια, και 24/7 διαχείριση κάρτας μέσω της εφαρμογής MyEdenred® και του www.myedenred.gr

Με τη συνεργασία της Mastercard®

 

Σημεία
εξαργύρωσης

Οι κάτοχοι της MyBenefits® ZERO, μπορούν εύκολα και γρήγορα να μάθουν που μπορούν να χρησιμοποιήσουν την άυλη κάρτα τους μέσω του Welcome kit που λαμβάνουν από τον εργοδότη τους κατά την έκδοση των καρτών.

 
Οδηγός χρήσης & ενεργοποίησης
1

Κατέβασε την εφαρμογή MyEdenred® και δημιούργησε το λογαριασμό σου. Σε περίπτωση που έχεις ήδη λογαριασμό, απλά κάνε login.

2

Πρόσθεσε την MyBenefits® ZERO κάρτα στο MyEdenred® app. Θα χρειαστείς τα στοιχεία της κάρτας και τον μοναδικό κωδικό που θα λάβεις στο email που μας έχει δοθεί από την εταιρία σου κατά την έκδοση της κάρτας.

3

Πρόσθεσε την MyBenefits® ZERO κάρτα στα ψηφιακά πορτοφόλια Apple Pay ή Google Pay και πραγματοποίησε τις συναλλαγές σου ανέπαφα μέσα από το κινητό σου.

Παρακολούθησε τη διαδικασία βήμα-βήμα

Συχνές ερωτήσεις

Ποια είναι η διαφορά μεταξύ της κάρτας MyBenefits® και της κάρτας MyBenefits® ZERO;

Με την MyBenefits® ZERO απολαμβάνεις τα ίδια προνόμια με την MyBenefits® κάρτα σου, αλλά χωρίς κάρτα. Η MyBenefits® ZERO είναι μια άυλη (virtual) κάρτα που εκδίδεται σε πραγματικό χρόνο, εξαλείφοντας τη χρήση πλαστικού και χαρτιού, απλοποιώντας ταυτόχρονα τη διαδικασία ενεργοποίησης και φόρτισης.

Τι χρειάζομαι για να χρησιμοποιήσω την MyBenefits® ZERO;

Η συσκευή σου πρέπει να υποστηρίζει mobile πληρωμές (να διαθέτει τεχνολογία NFC). Για να το ελέγξεις, έλεγξε τις ρυθμίσεις της συσκευής σου και εφόσον υποστηρίζεται, κάνε λήψη της πιο πρόσφατης έκδοσης της εφαρμογής MyEdenred® και δημιούργησε το λογαριασμό σου ή κάντε login αν έχεις ήδη λογαριασμό.

Μπορώ να έχω τη φυσική κάρτα MyBenefits® αλλά και την άυλη MyBenefits® ZERO;

Η φυσική κάρτα MyBenefits® και η άυλη MyBenefits® ZERO, είναι 2 διαφορετικές κάρτες. Επομένως, ανάλογα με το τι έχει εκδώσει ο εργοδότης σου κατά καιρούς, θα μπορούσες να έχεις παράλληλα τόσο μία φυσική όσο και μία άυλη κάρτα αλλά με ξεχωριστό υπόλοιπο, ιστορικό κλπ. Η μετατροπή της ίδιας κάρτας από πλαστική σε άυλη και αντίστροφα, δεν είναι εφικτή.

Μπορώ να ζητήσω μια φυσική κάρτα εάν η εταιρεία μου έχει επιλέξει την άυλη επιλογή;

Η άυλη MyBenefits® ZERO, είναι μία 100% digital λύση, επομένως η μετατροπή της σε πλαστική μορφή δεν υποστηρίζεται. Ωστόσο, στην περίπτωση που η κινητή συσκευή σου δεν υποστηρίζει mobile πληρωμές, μπορείς να επικοινωνήσεις με τον εργοδότη σου ώστε να εξετάσει την πιθανότητα να σου εκδώσει μία νέα πλαστική MyBenefits® κάρτα.

Πώς μπορώ να ξέρω αν το κινητό μου είναι συμβατό;

Το κινητό σου θα είναι συμβατό εάν διαθέτει τεχνολογία NFC. Μπορείς να το ελέγξεις στην ενότητα διαμόρφωσης του κινητού σου. Υποστηρίζονται όλα τα μοντέλα Apple από το iPhone 6 και πάνω, καθώς και οι περισσότερες συσκευές Android και Huawei.

Τι συμβαίνει εάν το κινητό μου δεν είναι συμβατό;

Η άυλη MyBenefits® ZERO, είναι μία 100% digital λύση, επομένως η μετατροπή της σε πλαστική μορφή δεν υποστηρίζεται. Ωστόσο, στην περίπτωση που η κινητή συσκευή σου δεν υποστηρίζει mobile πληρωμές, μπορείς να επικοινωνήσεις με τον εργοδότη σου ώστε να εξετάσει την πιθανότητα να σου εκδώσει μία νέα πλαστική MyBenefits® κάρτα.

Τι σημαίνει NFC;

Αυτή η τεχνολογία επιτρέπει πληρωμές μέσω κινητού μεταξύ δύο συσκευών σε απόσταση μικρότερη των 10 εκατοστών. Αντιπροσωπεύει την επικοινωνία κοντινού πεδίου (Near Field Communication).

Τι συμβαίνει εάν δεν λάβω το e-mail για να ξεκινήσω τη διαδικασία ενεργοποίησης;

Θα λάβεις το email με τα στοιχεία της κάρτας στο email που έχει δηλώσει ο εργοδότης σου κατά την έκδοση της κάρτας. Σε περίπτωση που δεν το έχεις λάβει, σου συνιστούμε να επικοινωνήσεις με την εταιρεία σου για να ελέγξεις ότι έχουμε τα σωστά στοιχεία σου.

Γιατί πρέπει να κατεβάσω την εφαρμογή MyEdenred® και να δημιουργήσω έναν λογαριασμό χρήστη;

Η εφαρμογή MyEdenred® είναι απαραίτητη ώστε να ενεργοποιήσεις την κάρτα σου και να την προσθέσεις στο ψηφιακό πορτοφόλι της συσκευής σου ώστε να μπορείς να αρχίσεις να τη χρησιμοποιείς. Με αυτόν τον τρόπο διασφαλίζουμε ότι μόνο εσύ έχεις πρόσβαση στην κάρτα σου.

Πώς μπορώ να ενεργοποιήσω την κάρτα MyBenefits® ZERO από την εφαρμογή MyEdenred®;

H MyBenefits® ZERO, ενεργοποιείται αυτόματα με την προσθήκη της στο MyEdenred® app. Για να την προσθέσεις, 1) Κατέβασε την εφαρμογή MyEdenred® και δημιούργησε το λογαριασμό σου (σε περίπτωση που έχεις ήδη λογαριασμό, απλά κάνε login), 2) Πρόσθεσε την MyBenefits® ZERO κάρτα σου στο MyEderned® app – θα χρειαστείς τα στοιχεία της κάρτας (σειριακός αριθμός & PAN) και το µοναδικό κωδικό (OTP) που θα λάβεις στο email που µας έχει δοθεί από την εταιρία σου κατά την έκδοση της κάρτας και 3) Πρόσθεσε την MyBenefits® ZERO κάρτα σου στο ψηφιακό πορτοφόλι Apple Pay ή Google PayTM και είσαι έτοιμος/η να πραγματοποιήσεις τις συναλλαγές σου ανέπαφα, μέσα από το κινητό σου.

Τι είναι ο κωδικός επαλήθευσης;

Είναι ένας κωδικός ασφαλείας απαραίτητος για την επιτυχή προσθήκη της MyBenefits® ZERO κάρτας στο MyEdenred® app. Αυτόν τον κωδικό, θα τον λάβεις στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) που μας έχει δοθεί από την εταιρία σου κατά την έκδοση της κάρτας.

Σε ποια διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου θα σταλεί ο κωδικός επαλήθευσης για να ολοκληρωθεί η προσθήκη της MyBenefits® ZERO στο MyEdenred app;

Αυτόν τον κωδικό, θα τον λάβεις στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που μας έχει δοθεί από την εταιρία σου κατά την έκδοση της κάρτας.

Τι πρέπει να κάνω ώστε να προσθέσω την κάρτα MyBenefits® ZERO σε ένα ψηφιακό πορτοφόλι;

Για να μπορείς να πραγματοποιείς αγορές με την MyBenefits® ZERO, θα πρέπει να την προσθέσεις σε τουλάχιστον ένα από τα ψηφιακά πορτοφόλια Apple Pay ή Google Pay. Μόλις ολοκληρωθεί η προσθήκη της κάρτα σου στο MyEdenred® , με ένα κλικ στο κουμπί ‘Προσθήκη στο’ Apple Pay / Google Pay είσαι έτοιμος/η.

Μπορώ να προσθέσω την κάρτα MyBenefits® ZERO σε περισσότερα από ένα πορτοφόλια;

Φυσικά και μπορείς να προσθέσεις την κάρτα σου σε έως και 4 διαφορετικές συσκευές και να επωφεληθείς από τις πληρωμές μέσω κινητού από τον λογαριασμό σου Google Pay, καθώς και από το Apple Pay. Μάθε περισσότερα για τις mobile πληρωμές εδώ.

Μπορώ να πραγματοποιήσω online συναλλαγές με την MyBenefits® ZERΟ;

Φυσικά και μπορείς να πραγματοποιήσεις online συναλλαγές με την MyBenefits® ZERO, στις επιχειρήσεις που ορίζονται σύμφωνα με τους όρους χρήσης της κάρτας σου. Θα χρειαστείς τα στοιχεία της κάρτας σου καθώς και τον 3ψήφιο αριθμό CVC τον οποίο μπορείς να ανακτήσεις μέσω της εφαρμογής MyEdenred® . Επίλεξε ‘Πληροφορίες κάρτας’ στην ενότητα ‘Ρυθμίσεις κάρτας΄ και δες τον 3ψήφιο αριθμό στην πίσω όψη της κάρτας.

Σε ποια διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου θα σταλεί ο κωδικός επαλήθευσης για να ολοκληρωθεί η προσθήκη της MyBenefits® ZERO στο MyEdenred app;

Αυτόν τον κωδικό, θα τον λάβεις στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που μας έχει δοθεί από την εταιρία σου κατά την έκδοση της κάρτας.

Τι μπορώ να κάνω σε περίπτωση κλοπής/απώλειας του κινητού μου;

Μπορείς να μπλοκάρεις προσωρινά την κάρτα σου μέσω της εφαρμογής MyEdenred®, απλά επιλέγοντας τη σχετική εντολή στην ενότητα ‘Ρυθμίσεις Κάρτας’. Αντίστοιχα, μπορείς να την μπλοκάρεις και στην ενότητα MyCards στο www.myedenred.gr. Σε περίπτωση που επιθυμείς την έκδοση νέας άυλης κάρτας, παρακαλούμε όπως επικοινωνήσεις σχετικά με την εταιρία σου.

Είναι ασφαλής η χρήση της MyBenefits® ZERO κάρτας;

Πλήρως ασφαλής. Με την άυλη κάρτα βεβαιώνεσαι ότι μόνο εσύ μπορείς να την χρησιμοποιήσεις καθώς η πρόσβαση στο κινητό γίνεται μόνο με τους κωδικούς πρόσβασής σου ή τα δικά σου βιομετρικά στοιχεία. Εάν το κινητό σου χαθεί ή κλαπεί, μπορείς να συνδεθείς στο λογαριασμό σου από οποιαδήποτε άλλη συσκευή ή μέσω του www.myederned.gr και να μπλοκάρεις την κάρτα σου στις ρυθμίσεις κάρτας.

Τι θα συμβεί αν χάσω τα διαπιστευτήριά μου: όνομα χρήστη και κωδικό πρόσβασης;

Μπορείς πάντα να ανακτήσεις τον κωδικό πρόσβασής σου από την εφαρμογή MyEdenred® κάνοντας κλικ στην επιλογή ‘Ανάκτηση κωδικού πρόσβασης’. Θα λάβεις ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με νέο κωδικό πρόσβασης που μπορείς να αλλάξεις όταν συνδέεσαι στην εφαρμογή.