Παροχές για εργαζόμενους
Όροι και Προϋποθέσεις Χρήσης της Κάρτας Contactless Ticket Compliments ® Gift Card ®
Παρακαλούμε διαβάστε προσεκτικά το παρακάτω κείμενο πριν χρησιμοποιήσετε την Contactless Ticket Compliments® Gift Card. Αυτές οι πληροφορίες σχετίζονται με τους όρους και τις προϋποθέσεις που ισχύουν για την Κάρτα. Η χρήση της Κάρτας συνεπάγεται την πλήρη και άνευ όρων αποδοχή από τον Χρήστη της παρούσας Συμφωνίας και των όρων και προϋποθέσεων που περιέχονται στο παρόν έγγραφο. Εάν κάποιο στοιχείο δεν είναι σαφές ή κατανοητό, επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών στα στοιχεία επικοινωνίας που αναφέρονται στο Άρθρο 17 του παρόντος.
- Αυτή η Κάρτα είναι μια προπληρωμένη κάρτα ηλεκτρονικού χρήματος. Δεν είναι πιστωτική κάρτα, δεν είναι χρεωστική κάρτα.
- Αυτή η Κάρτα έχει εκδοθεί από τον εκδότη της Κάρτας με άδεια από τη Mastercard International Incorporated. Αυτή η Κάρτα είναι προϊόν ηλεκτρονικού χρήματος. Το ηλεκτρονικό χρήμα που συνδέεται με αυτή την κάρτα εκδίδεται από τον εκδότη της Κάρτας, ο οποίος, όσον αφορά στην έκδοση ηλεκτρονικού χρήματος, εποπτεύεται από την Εθνική Τράπεζα του Βελγίου. Τα δικαιώματα και οι υποχρεώσεις του Χρήστη σε σχέση με τη χρήση της Κάρτας υπόκεινται στην παρούσα Σύμβαση μεταξύ του Διαχειριστή Προγράμματος και του Χρήστη. Εάν ο Χρήστης αντιμετωπίσει δυσκολίες στη χρήση της Κάρτας, θα πρέπει να επικοινωνήσει με την Εξυπηρέτηση Πελατών ή την Εταιρεία. Το ηλεκτρονικό χρήμα που συνδέεται με την Κάρτα είναι σε Ευρώ. Ο Χρήστης έχει το δικαίωμα να πραγματοποιεί πληρωμές με το ηλεκτρονικό χρήμα μέχρι την αξία που φορτώνεται σε κάθε Κάρτα, όπως συμφωνείται στη Συμφωνία της Εταιρείας με τον Διαχειριστή Προγράμματος. Όλα τα άλλα δικαιώματα σε σχέση με το ηλεκτρονικό χρήμα (π.χ. το δικαίωμα εξαργύρωσης ηλεκτρονικού χρήματος) παραμένουν αποκλειστικά στην Εταιρεία και δεν μεταβιβάζονται στον Χρήστη. Η κυριότητα της Κάρτας παραμένει στην PPS και ο Χρήστης αποκτά το δικαίωμα χρήσης της Κάρτας μόνο όπως καθορίζεται.
- Οι όροι και προϋποθέσεις έχουν συνταχθεί και είναι διαθέσιμοι στην ελληνική γλώσσα, ενώ όλη η επικοινωνία με τον Χρήστη σε σχέση με την Κάρτα ή τον Λογαριασμό του θα γίνεται στην ελληνική γλώσσα.
- Ο Χρήστης μπορεί να λάβει την Κάρτα μόνο εάν έχει οριστεί ή επιλεγεί ως επιβεβαιωμένος Χρήστης από την Εταιρεία στον Διαχειριστή του Προγράμματος.
- Η Κάρτα δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί εάν δεν είναι ενεργοποιημένη. Ο Χρήστης μπορεί να ενεργοποιήσει την Κάρτα μέσω της εφαρμογής MyEdenred ή της ιστοσελίδας www.myedenred.gr ή τηλεφωνικά στο 801 3000 400, ακολουθώντας τις οδηγίες που λαμβάνει στο έγγραφο που συνοδεύει την Κάρτα. Σε κάθε περίπτωση ο Χρήστης θα χρειαστεί τον κωδικό ενεργοποίησης που θα λάβει με την Κάρτα του.
- Με την ενεργοποίηση της Κάρτας, ο Χρήστης θα λάβει ένα τετραψήφιο PIN. Ο Χρήστης πρέπει πάντα να διατηρεί το PIN σε ασφαλές μέρος και ποτέ να μην αποκαλύπτει το PIN σε κανέναν. Εάν ο Χρήστης ξεχάσει το PIN του, μπορεί να το ανακτήσει, μέσω της εφαρμογής MyEdenred® για κινητά, της ιστοσελίδας www.myedenred.gr, ή επικοινωνώντας με την Εξυπηρέτηση Πελατών.
- Ο Χρήστης μπορεί να καταχωρήσει την Κάρτα του στον ιστότοπο ή στην εφαρμογή MyEdenred® για κινητά. Αυτό θα επιτρέψει στον Χρήστη να χρησιμοποιήσει τις διαθέσιμες ηλεκτρονικές υπηρεσίες μέσω του πεδίου «Ο Λογαριασμός μου» καθώς και τη δυνατότητα ακύρωσης της Κάρτας σε περίπτωση κλοπής ή απώλειας.
- Η Κάρτα μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο στην Ελλάδα, σε Επιχειρήσεις που φέρουν το σήμα αποδοχής της Mastercard .
- Η Κάρτα είναι προπληρωμένη κάρτα που σημαίνει ότι το Διαθέσιμο Υπόλοιπο μειώνεται κατά το Πλήρως Αναλήψιμο Ποσό. Για να είναι δυνατή μια Συναλλαγή, το Πλήρως Αναλήψιμο Ποσό πρέπει να είναι μικρότερο ή ίσο με το Διαθέσιμο Υπόλοιπο της Κάρτας. Η Κάρτα δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί εάν το Πλήρως Αναλήψιμο Ποσό είναι μεγαλύτερο από το Διαθέσιμο Υπόλοιπο ή εάν έχει παρέλθει η ημερομηνία λήξης της Κάρτας. Εάν, για οποιονδήποτε λόγο, μια Συναλλαγή υποβληθεί σε επεξεργασία για ποσό μεγαλύτερο από το Διαθέσιμο Υπόλοιπο της Κάρτας, ο Χρήστης πρέπει να καταβάλει στον Διαχειριστή Προγράμματος το ποσό κατά το οποίο το Ποσό Πλήρους Ανάληψης είναι μεγαλύτερο από το Διαθέσιμο Υπόλοιπο, εντός 14 ημερών από την παραλαβή του σχετικού τιμολογίου από τον Διαχειριστή Προγράμματος. Εάν ο Χρήστης δεν καταβάλει το ποσό εντός 14 ημερών από την παραλαβή του σχετικού τιμολογίου, ο Διαχειριστής Προγράμματος διατηρεί το δικαίωμα να προβεί σε οποιαδήποτε νομική ενέργεια, συμπεριλαμβανομένων νομικών διαδικασιών, για την ανάκτηση των οφειλόμενων ποσών.
- Ο Χρήστης πρέπει να δώσει την εξουσιοδότηση και τη συγκατάθεσή του για κάθε Συναλλαγή. Οι συναλλαγές με φυσικές κάρτες θα θεωρούνται εξουσιοδοτημένες και γνήσιες εάν, κατά περίπτωση,:
- Η Κάρτα τοποθετείται μπροστά από μια συσκευή ανέπαφων συναλλαγών, αναγνωρίζεται και γίνεται αποδεκτή από αυτήν τη συσκευή (στις περιπτώσεις που η Συναλλαγή δεν υπερβαίνει τα όρια PIN).
- Ο αριθμός PIN ή άλλος κωδικός ασφαλείας της κάρτας, ο οποίος είναι προσωπικός για τον Χρήστη, χρησιμοποιείται για την επιβεβαίωση της Συναλλαγής ή
- Για ηλεκτρονικές συναλλαγές, εφόσον πληρούνται επιτυχώς οι ακόλουθες προϋποθέσεις:
- Οι συναλλαγές με εικονικές κάρτες θα θεωρούνται εξουσιοδοτημένες και γνήσιες εάν, κατά περίπτωση:
- Η έξυπνη συσκευή (smartphone κ.λπ.) τοποθετείται μπροστά από μια συσκευή ανέπαφων συναλλαγών, αναγνωρισμένη και αποδεκτή από αυτήν τη συσκευή υπό την προϋπόθεση ότι πληρούνται τα σχετικά νομικά κριτήρια (π.χ. η Συναλλαγή δεν υπερβαίνει τα όρια ανέπαφων συναλλαγών, διαφορετικά απαιτείται ο αριθμός PIN ή η παροχή ορισμένων βιομετρικών στοιχείων για την επιβεβαίωση της συναλλαγής) ή
- Για ηλεκτρονικές συναλλαγές, εφόσον πληρούνται επιτυχώς οι ακόλουθες προϋποθέσεις:
- Ο Χρήστης δεν μπορεί να τερματίσει μια Συναλλαγή μετά την έγκρισή της, καθώς από εκείνο το σημείο θεωρείται ότι έχει παραληφθεί από τον Εκδότη της Κάρτας. Ο Χρήστης θα θεωρείται υπεύθυνος για όλες τις εξουσιοδοτημένες Συναλλαγές.
- Ο Χρήστης μπορεί να ελέγξει το Διαθέσιμο Υπόλοιπο ανά πάσα στιγμή, είτε μέσω της εφαρμογής MyEdenred® για κινητά, καλώντας την Εξυπηρέτηση Πελατών είτε μέσω του διαδικτύου (βλ. Άρθρο 17 για λεπτομέρειες).
- Για λόγους ασφαλείας, ο Έμπορος που αποδέχεται την Κάρτα θα πρέπει να ζητήσει έγκριση από τον Εκδότη της Κάρτας για όλες τις Συναλλαγές που πραγματοποιούνται από τον Χρήστη. Υπάρχουν περιπτώσεις στις οποίες ο Έμπορος μπορεί να ζητήσει να υπάρχει υψηλότερο Διαθέσιμο Υπόλοιπο από την αξία της Συναλλαγής που επιθυμεί να πραγματοποιήσει ο Χρήστης. Σε τέτοιες περιπτώσεις, ο Χρήστης θα χρεωθεί μόνο το Πλήρως Εκπιπτόμενο Ποσό που αντιστοιχεί στην πραγματική και πλήρη αξία της Συναλλαγής που εκτελεί. Οι έμποροι ζητούν υψηλότερη αξία επειδή επιθυμούν να έχουν πρόσβαση σε μεγαλύτερα ποσά από αυτά που ο Χρήστης σχεδίαζε αρχικά να ξοδέψει. Για παράδειγμα:
- Ξενοδοχεία και ενοικιάσεις αυτοκινήτων. Δεδομένου ότι οι έμποροι δεν μπορούν να προβλέψουν με ακρίβεια ποιο θα είναι το τελικό ποσό του λογαριασμού, μπορούν να ζητήσουν έγκριση για ποσά που είναι μεγαλύτερα από το διαθέσιμο υπόλοιπο του χρήστη.
- Έμποροι μέσω INTERNET. Ορισμένες επιχειρήσεις μέσω INTERNET, κατά την είσοδο ή την έξοδο, στέλνουν αίτημα εξουσιοδότησης πληρωμής για να επιβεβαιώσουν εάν το υπόλοιπο είναι διαθέσιμο. Αυτό θα έχει προσωρινή επίδραση στο διαθέσιμο υπόλοιπο του χρήστη. Επίσης, ο Χρήστης θα πρέπει να σημειώσει ότι ορισμένοι ιστότοποι δεν αφαιρούν την πληρωμή μέχρι να παραδοθούν τα αγαθά, οπότε ο Χρήστης θα πρέπει να λάβει υπόψη αυτές τις αλλαγές στα εκκαθαρισμένα υπόλοιπα κατά τον έλεγχο του Διαθέσιμου Υπολοίπου του και να διασφαλίσει ότι έχει επαρκή κεφάλαια στην Κάρτα του για να καλύψει τις αγορές του.
- Οι έμποροι ενδέχεται να μην είναι σε θέση να επιτρέψουν τη συναλλαγή εάν δεν είναι σε θέση να λάβουν ηλεκτρονική έγκριση από τον Εκδότη της Κάρτας.
- Η Κάρτα δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως μέσο ταυτοποίησης. Ο Εκδότης της Κάρτας δικαιούται να απορρίψει αιτήματα για έγκριση Συναλλαγών από Εμπόρους με τους οποίους ο Χρήστης χρησιμοποιεί την Κάρτα για σκοπούς ταυτοποίησης.
- Αυτή η Κάρτα δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί για αναλήψεις μετρητών
- Η Κάρτα δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την απόκτηση ταξιδιωτικών επιταγών, για την απόκτηση μετρητών από οποιονδήποτε Έμπορο, για την πληρωμή οφειλόμενων ποσών σε πιστωτικές κάρτες, τραπεζικές υπεραναλήψεις ή συμβάσεις πίστωσης ή για την πληρωμή συνδρομών άμεσης χρέωσης
- Το Διαθέσιμο Υπόλοιπο στο Λογαριασμό του Χρήστη δεν αποφέρει τόκους.
- Ο Εκδότης της Κάρτας ή ο Διαχειριστής του Προγράμματος μπορεί να απαιτήσει από τον Χρήστη να παραδώσει την Κάρτα ανά πάσα στιγμή, ιδίως σε περίπτωση καταγγελίας της Συμφωνίας. Μόλις γίνει αυτό, δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί οποιοδήποτε διαθέσιμο υπόλοιπο στην κάρτα.
- Για τους κατόχους κάρτας ανέπαφων καυσίμων Ticket Compliments Gift Card, η κάρτα μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο σε πρατήρια καυσίμων ή, ή σταθμούς φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων στην Ελλάδα που φέρουν το σήμα αποδοχής Mastercard, υπό τους παρόντες όρους και προϋποθέσεις.
- Η Κάρτα δεν είναι επαναφορτιζόμενη.
- Η ημερομηνία λήξης της Κάρτας εμφανίζεται στην πίσω πλευρά της Κάρτας. Ο Χρήστης δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει την Κάρτα μετά την ημερομηνία λήξης. Μπορεί να ζητήσει από τον Διαχειριστή Προγράμματος να αντικαταστήσει την Κάρτα μόνο καταβάλλοντας τα σχετικά κόστη (βλ. παράγραφο 9.1).
- Καμία συναλλαγή δεν θα υποβληθεί σε επεξεργασία και δεν θα γίνει αποδεκτή μετά τη λήξη της Κάρτας.
- Τυχόν Διαθέσιμο Υπόλοιπο της Κάρτας μετά τη λήξη της μπορεί να μεταφερθεί σε νέα Κάρτα του Χρήστη κατόπιν αιτήματος του Κατόχου προς τον Διαχειριστή του Προγράμματος.
- Σε κάθε άλλη περίπτωση, ο Εκδότης της Κάρτας δύναται να χρεώνει, σε μηνιαία βάση, μέχρι του ποσού των 2,50€ από την Κάρτα, αφαιρώντας αυτόματα το σχετικό ποσό από το διαθέσιμο υπόλοιπο της ληγμένης Κάρτας, ως διαχειριστική δαπάνη για τη διατήρηση του Λογαριασμού.
- Ο Εκδότης της Κάρτας μπορεί να περιορίσει ή να αρνηθεί την εξουσιοδότηση χρήσης της Κάρτας που εκδίδεται βάσει της παρούσας Σύμβασης για αντικειμενικά αιτιολογημένους λόγους που σχετίζονται με την ασφάλεια του μέσου πληρωμής ή την υποψία μη εξουσιοδοτημένης ή δόλιας χρήσης της Κάρτας.
- Ο Χρήστης είναι υπεύθυνος για όλες τις μη εξουσιοδοτημένες συναλλαγές που προκύπτουν από κλεμμένη ή υπεξαιρεθείσα Κάρτα ή από υπεξαίρεση στοιχείων λογαριασμού, εάν ενεργεί με δόλο ή βαριά αμέλεια. Συγκεκριμένα, αλλά όχι αποκλειστικά, ο Χρήστης ευθύνεται εάν παραλείψει:
- να διαφυλάσσετε την Κάρτα και/ή τα χαρακτηριστικά ασφαλείας της Κάρτας και/ή του Λογαριασμού ή της έξυπνης συσκευής στην οποία αποθηκεύεται η Κάρτα με ασφάλεια, ή
- να ειδοποιήσει την Εξυπηρέτηση Πελατών για την απώλεια ή κλοπή της Κάρτας ή αποκλείει την Κάρτα από την εφαρμογή MyEdenred® για κινητά.
- Εάν ο Χρήστης είναι καταναλωτής και η ζημία οφείλεται σε βαριά αμέλεια, ευθύνεται μόνο μέχρι του ανώτατου ποσού των χιλίων (1.000) ευρώ, εκτός εάν η Εκδότρια διαθέτει και εφαρμόζει πρόσθετους, αποτελεσματικούς και πιο εξελιγμένους μηχανισμούς ελέγχου συναλλαγών, από αυτούς που εφαρμόζονται για την ισχυρή ταυτοποίηση των συναλλαγών, για συναλλαγές που μπορούν να προκαλέσουν ζημία άνω των χιλίων (1.000) ευρώ. όπως, ιδίως, μηχανισμοί ελέγχου που χρησιμοποιούν τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης ή πρόσθετο κωδικό ή βιομετρική ταυτοποίηση ή τηλεφωνική επιβεβαίωση
- Ο Χρήστης οφείλει να λαμβάνει όλα τα εύλογα μέτρα για να διατηρεί ασφαλή τα εξατομικευμένα διαπιστευτήρια ασφαλείας του. Συγκεκριμένα, αλλά όχι αποκλειστικά, ο χρήστης απαγορεύεται να:
- Επιτρέπει σε άλλο άτομο να χρησιμοποιήσει την Κάρτα, το PIN ή τις πληροφορίες ασφαλείας.
- Καταγράφει τον κωδικό ασφαλείας, το PIN ή άλλες πληροφορίες ασφαλείας, εκτός εάν αυτό γίνεται με τέτοιο τρόπο ώστε να είναι αδύνατο για οποιονδήποτε τρίτο να ταυτοποιήσει αυτές τις πληροφορίες, και
- Να αποκαλύπτει το PIN ή άλλες πληροφορίες ασφαλείας ή άλλη διάθεση τέτοιων πληροφοριών σε οποιοδήποτε πρόσωπο, είτε προφορικά είτε με την καταγραφή τέτοιων πληροφοριών με τέτοιο τρόπο ώστε να καθίσταται δυνατή η αναγνώριση τέτοιων πληροφοριών από οποιοδήποτε πρόσωπο.
- Τυχόν μη συμμόρφωση με τη ρήτρα 4 θεωρείται ότι συνιστά βαριά αμέλεια από τον Χρήστη.
- Ο Χρήστης μπορεί να υποχρεωθεί να υποστεί τις ζημίες που προκύπτουν από τυχόν μη εγκεκριμένες συναλλαγές πληρωμής, μέχρι το μέγιστο ποσό των πενήντα (50) ευρώ, που προκύπτουν από τη χρήση απολεσθείσας ή κλεμμένης Κάρτας ή από υπεξαίρεση της κάρτας. Ο Χρήστης δεν φέρει καμία ζημία εάν
- η απώλεια, κλοπή ή υπεξαίρεση της Κάρτας δεν ήταν ανιχνεύσιμη στον Χρήστη πριν από την πληρωμή, εκτός εάν ο πληρωτής ενήργησε με δόλο, ή
- η ζημία προκλήθηκε από πράξεις ή παραλείψεις υπαλλήλου, αντιπροσώπου ή υποκαταστήματος του Εκδότη Καρτών, του Διαχειριστή Προγράμματος ή οντότητας στην οποία ανατέθηκαν οι δραστηριότητές του.
- Ο Χρήστης συμφωνεί να αποζημιώσει και να απαλλάξει πλήρως τον Εκδότη της Κάρτας και τους διανομείς, τους συνεργάτες, τους υπαλλήλους, τους συνεργάτες, τους χορηγούς και τους παρόχους υπηρεσιών και τους ομίλους εταιρειών στους οποίους ανήκουν οι παραπάνω, από το κόστος οποιασδήποτε νομικής διαδικασίας που μπορεί να κινηθεί για την επιβολή αυτών των όρων και προϋποθέσεων και για οποιαδήποτε παραβίαση αυτών ή δόλια χρήση της Κάρτας ή του PIN από τον Χρήστη ή από πρόσωπο εξουσιοδοτημένο από τον Χρήστη.
- Ο Χρήστης πρέπει να χρησιμοποιεί την Κάρτα με τη δέουσα προσοχή.
- Σε περίπτωση απώλειας, κλοπής, υπεξαίρεσης ή απάτης σε σχέση με την Κάρτα ή άλλου κινδύνου μη εξουσιοδοτημένης χρήσης της Κάρτας ή εάν η Κάρτα είναι κατεστραμμένη ή δυσλειτουργεί ή λειτουργεί εσφαλμένα, ο Χρήστης θα πρέπει να μπλοκάρει αυτόματα την Κάρτα μέσω της εφαρμογής MyEdenred® για κινητά ή να επικοινωνήσει απευθείας με την Εξυπηρέτηση Πελατών, ώστε να απενεργοποιηθεί η Κάρτα.
- Σε περίπτωση που ο Χρήστης ειδοποιήσει την Εταιρεία για την απώλεια ή κλοπή όπως περιγράφεται παραπάνω, ο Χρήστης ευθύνεται για οποιαδήποτε ζημιά ή απώλεια που έχει λάβει χώρα μέχρι το σημείο ειδοποίησης του Διαχειριστή Προγράμματος ή την επιλογή αποκλεισμού της Κάρτας του μέσω της εφαρμογής MyEdenred®, σύμφωνα με το άρθρο 8.
- Υπό την προϋπόθεση ότι ο Χρήστης έχει ειδοποιήσει σύμφωνα με το Άρθρο 9.2 και επίσης ότι το Άρθρο 9.5 δεν ισχύει, ο Χρήστης δεν ευθύνεται για οποιαδήποτε απώλεια που μπορεί να έχει λάβει χώρα μετά την ειδοποίηση του Διαχειριστή Προγράμματος για την απώλεια ή κλοπή όπως περιγράφεται παραπάνω. Εάν υπάρχει Διαθέσιμο Υπόλοιπο στην Κάρτα, ο Χρήστης μπορεί να ζητήσει αντικατάσταση Κάρτας.
- Σε περίπτωση που ο Εκδότης της Κάρτας έχει λόγους να πιστεύει ότι ο Χρήστης ενήργησε με δόλο ή βαριά αμέλεια, όπως για παράδειγμα: εάν ο Χρήστης σκόπιμα παρέλειψε να αναφέρει την απώλεια ή την κλοπή όπως περιγράφεται ή ο Χρήστης απέτυχε να προστατεύσει την Κάρτα ή τις πληροφορίες ασφαλείας (συμπεριλαμβανομένων των στοιχείων πρόσβασης σε εφαρμογές Ηλεκτρονικού Πορτοφολιού), ή σε περίπτωση που ο Χρήστης έχει παραβιάσει τη Συμφωνία, τότε ο Χρήστης θα είναι υπεύθυνος για όλες τις απώλειες και ζημίες.
- Η Κάρτα γίνεται δεκτή μόνο εντός Ελλάδος. Οποιαδήποτε συναλλαγή σε χώρα εκτός Ελλάδας απαγορεύεται και δεν θα επιτρέπεται.
- Οι κάρτες υπόκεινται στις ακόλουθες χρεώσεις:
- Εάν ο Χρήστης έχει λόγους να πιστεύει ότι μια Συναλλαγή για την οποία χρησιμοποιήθηκε η Κάρτα του πραγματοποιήθηκε με μη εξουσιοδοτημένο ή εσφαλμένο τρόπο, θα πρέπει να ενημερώσει την Εξυπηρέτηση Πελατών αμέσως μόλις λάβει γνώση, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και σε κάθε περίπτωση εντός δεκατριών (13) μηνών από την ημερομηνία της εν λόγω Συναλλαγής.
- Ο Διαχειριστής Προγράμματος, αφού διεξαγάγει σχετική έρευνα και διαπιστώσει ότι η συναλλαγή πραγματοποιήθηκε με μη εξουσιοδοτημένο ή εσφαλμένο τρόπο χωρίς ευθύνη του Χρήστη όπως προβλέπεται στον όρο 10.3, οφείλει να επιστρέψει αμέσως τα κεφάλαια της μη εξουσιοδοτημένης συναλλαγής στον Χρήστη. Ο Διαχειριστής Προγράμματος δεν φέρει καμία άλλη ευθύνη έναντι του Χρήστη. Εάν ο Διαχειριστής Προγράμματος ανακαλύψει στη συνέχεια ότι ο Χρήστης δεν δικαιούταν επιστροφή χρημάτων, ο Διαχειριστής Προγράμματος θα θεωρήσει την επιστροφή χρημάτων ως εσφαλμένη και ο Χρήστης θα έχει το δικαίωμα να επαναλάβει τη Συναλλαγή στην Κάρτα. Στην περίπτωση αυτή, ο Διαχειριστής του Προγράμματος δικαιούται να χρεώσει το ποσό των 10€ ως διαχειριστικό κόστος.
- Ο Χρήστης είναι πάντα υπεύθυνος για όλες τις Συναλλαγές που πραγματοποιούνται με την Κάρτα, σύμφωνα με τον όρο 8.2. Ειδικότερα, ο Χρήστης είναι υπεύθυνος:
- Εάν ο Χρήστης έχει ενεργήσει με δόλο.
- Εάν η Συναλλαγή πραγματοποιήθηκε επειδή ο Χρήστης εκ προθέσεως ή εκ βαριάς αμέλειας δεν τήρησε την Κάρτα ασφαλή ή τα στοιχεία ασφαλείας της Κάρτας ή το PIN ή τα στοιχεία πρόσβασης σε εφαρμογή στην οποία έχει προσθέσει την Κάρτα (e-wallet) μυστική
- Εάν ο Χρήστης έχει συμφωνήσει ότι ένα άλλο πρόσωπο εντός του Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου (ΕΟΧ) μπορεί να λάβει πληρωμή από την Κάρτα (π.χ. εάν ο Χρήστης έχει δώσει τα στοιχεία της Κάρτας του σε έναν λιανοπωλητή με σκοπό την πραγματοποίηση πληρωμής), ο Χρήστης μπορεί να ζητήσει από τον Διαχειριστή Προγράμματος να επιστρέψει την πληρωμή εντός 10 εργάσιμων ημερών από την παραλαβή του αιτήματος, εφόσον πληρούνται σωρευτικά οι ακόλουθες προϋποθέσεις:
- Η εξουσιοδότηση του Χρήστη δεν διευκρίνιζε το ακριβές ποσό που έπρεπε να καταβληθεί.
- Το ποσό που χρεώθηκε στην Κάρτα ήταν μεγαλύτερο από αυτό που ο Χρήστης θα ανέμενε εύλογα να πληρώσει, βάσει περιστατικών που αφορούσαν προηγούμενα προφίλ δαπανών, και
- Το αίτημα επιστροφής χρημάτων έχει υποβληθεί εντός οκτώ εβδομάδων από την ημέρα χρέωσης της πληρωμής στον λογαριασμό.
- Κατόπιν αιτήματος του Διαχειριστή Προγράμματος ή του Εκδότη της Κάρτας, ο Χρήστης φέρει το βάρος της απόδειξης ότι πληρούνται αυτές οι προϋποθέσεις
- Όταν μια εντολή πληρωμής κινείται σωστά και άμεσα από τον Χρήστη, ο Διαχειριστής Προγράμματος [ή ο Εκδότης της Κάρτας], με την επιφύλαξη της ρήτρας 10.1. και απρόβλεπτων περιστάσεων, ευθύνεται έναντι του Χρήστη για την ορθή εκτέλεση της πράξης πληρωμής, εκτός εάν μπορεί να αποδείξει στον Χρήστη και, κατά περίπτωση, στον πάροχο υπηρεσιών πληρωμών του δικαιούχου ότι ο πάροχος υπηρεσιών πληρωμών του δικαιούχου έλαβε το ποσό της πράξης πληρωμής σύμφωνα με το άρθρο 83 παράγραφος 1 του ν. 4537/2018.
- Όταν μια εντολή πληρωμής κινείται σωστά από τον Χρήστη μέσω παρόχου υπηρεσιών εκκίνησης πληρωμής, ο Διαχειριστής Προγράμματος, με την επιφύλαξη της ρήτρας 10.1., επιστρέφει στο Χρήστη το ποσό της ανεκτέλεστης ή εσφαλμένης πράξης πληρωμής και, κατά περίπτωση, επαναφέρει τον λογαριασμό πληρωμών που χρεώθηκε στην κατάσταση στην οποία θα βρισκόταν εάν δεν είχε πραγματοποιηθεί η εσφαλμένη πράξη πληρωμής.
- Σε περίπτωση δυσαρέσκειας σε σχέση με τις υπηρεσίες που παρέχονται δυνάμει του παρόντος, ο Χρήστης θα πρέπει σε πρώτη φάση να υποβάλει καταγγελία στον Διαχειριστή Προγράμματος, επικοινωνώντας μέσω της διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου legal-gr@edenred.com και παρέχοντας κάθε σχετική πληροφορία σχετικά με την καταγγελία. Όλα αυτά τα παράπονα θα καταγράφονται και θα αντιμετωπίζονται από το αρμόδιο προσωπικό του Διαχειριστή Προγράμματος σύμφωνα με την πολιτική διαχείρισης παραπόνων του Διαχειριστή Προγράμματος. Πρόσθετες πληροφορίες σχετικά με την πολιτική διαχείρισης παραπόνων του Διαχειριστή Προγράμματος είναι διαθέσιμες κατόπιν αιτήματος.
- Ο Διαχειριστής Προγράμματος θα εξετάσει τις εν λόγω καταγγελίες εντός εύλογου χρονικού διαστήματος και, με την επιφύλαξη της ανάγκης για πρόσθετες λεπτομέρειες, θα ενημερώσει τον Χρήστη για το αποτέλεσμα της εξέτασης εντός χρονικού διαστήματος που δεν υπερβαίνει τις 15 εργάσιμες ημέρες. Όταν δεν μπορεί να δοθεί απάντηση εντός των αναμενόμενων προθεσμιών, ο Διαχειριστής Προγράμματος ενημερώνει τον Χρήστη σχετικά με τα αίτια της καθυστέρησης και υποδεικνύει τυχόν επιπλέον χρόνο που απαιτείται. Σε κάθε περίπτωση, το συνολικό χρονικό πλαίσιο για την τελική απάντηση του Διαχειριστή Προγράμματος δεν θα υπερβαίνει τις 35 εργάσιμες ημέρες.
- Εάν ο Χρήστης δεν είναι ικανοποιημένος με το αποτέλεσμα της διερεύνησης του παραπόνου, υπό την προϋπόθεση ότι είναι καταναλωτής, μπορεί επίσης να απευθυνθεί στην ανεξάρτητη αρχή «Συνήγορος του Καταναλωτή» σύμφωνα με τη διαδικασία και τις προϋποθέσεις που ορίζονται στην ιστοσελίδα (www.synigoroskatanaloti.gr) της εν λόγω αρχής, προκειμένου να επιλυθεί φιλικά οποιαδήποτε διαφορά με τον Διαχειριστή Προγράμματος.
- Τυχόν αλλαγές στους παρόντες Όρους και Προϋποθέσεις ή στις πληροφορίες που παρέχονται σύμφωνα με αυτούς, θα προτείνονται από τον Εκδότη της Κάρτας, απευθείας ή ενεργώντας μέσω του Διαχειριστή του Προγράμματος, όπως προβλέπεται στο άρθρο 51 παράγραφος 1 του ν. 4537/2018 και το αργότερο 2 μήνες πριν από την προτεινόμενη ημερομηνία εφαρμογής τους, αναρτώντας τους στην ιστοσελίδα www.ticketcomplimentscontactless.gr/terms. Ο Χρήστης μπορεί είτε να αποδεχθεί είτε να απορρίψει τις αλλαγές πριν από την ημερομηνία της προτεινόμενης ημερομηνίας έναρξης ισχύος τους.
- Η συνέχιση της χρήσης της Κάρτας από τον Χρήστη μετά από αλλαγή των όρων και προϋποθέσεων συνιστά αποδοχή από τον Χρήστη των τροποποιημένων όρων και προϋποθέσεων
- Σε περίπτωση που ο Χρήστης απορρίψει αυτές τις αλλαγές, ο Χρήστης έχει το δικαίωμα να τερματίσει την παρούσα Συμφωνία δωρεάν και με ισχύ ανά πάσα στιγμή μέχρι την ημερομηνία κατά την οποία θα εφαρμόζονταν οι αλλαγές
- Ο Εκδότης της Κάρτας, άμεσα ή ενεργώντας μέσω του Διαχειριστή Προγράμματος, παρέχει εύλογη ειδοποίηση, όπου είναι δυνατόν, για οποιαδήποτε ουσιαστική αλλαγή στις χρεώσεις ή στο επίπεδο υπηρεσιών που περιλαμβάνεται στους παρόντες όρους και προϋποθέσεις.
- Ο Χρήστης μπορεί να καταγγείλει την παρούσα Σύμβαση υποβάλλοντας σχετικό αίτημα στην Εταιρεία, η οποία στη συνέχεια θα ειδοποιήσει τον Διαχειριστή Προγράμματος και τον Εκδότη της Κάρτας.
- Ο Εκδότης της Κάρτας μπορεί να καταγγείλει την παρούσα Σύμβαση ανά πάσα στιγμή:
- Εάν ο Εκδότης της Κάρτας ειδοποιήσει δύο μήνες πριν την Εταιρεία και/ή τον Χρήστη της Κάρτας
- Με άμεση ισχύ, εάν ο Χρήστης έχει παραβιάσει έναν όρο της παρούσας Συμφωνίας ή εάν ο Εκδότης της Κάρτας έχει λόγους να πιστεύει ότι ο Χρήστης έχει χρησιμοποιήσει ή σκοπεύει να χρησιμοποιήσει την Κάρτα ή τον Λογαριασμό με τρόπο που συνεπάγεται βαριά αμέλεια ή με δόλιο ή παράνομο τρόπο ή εάν ο Εκδότης της Κάρτας δεν είναι σε θέση να επεξεργαστεί τις Συναλλαγές του Χρήστη λόγω ενεργειών τρίτων.
- Ο Εκδότης της Κάρτας μπορεί να αναστείλει ή να τερματίσει τη χρήση της Κάρτας ανά πάσα στιγμή, με άμεση ισχύ (και μέχρι να αποκατασταθεί η αθέτηση υποχρέωσης ή μέχρι τη λήξη της Συμφωνίας), χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση προς την Εταιρεία ή/και τον Χρήστη, εάν:
- Μια συναλλαγή απορρίφθηκε λόγω έλλειψης διαθέσιμου υπολοίπου ή
- Εάν ο Εκδότης της Κάρτας υποπτεύεται μη εξουσιοδοτημένη ή δόλια χρήση της Κάρτας, ή
- Εάν ο Χρήστης έχει φτάσει τα όρια της Κάρτας ή
- Η παρούσα Συμφωνία έχει παραβιαστεί από τον Χρήστη ή εάν ο Εκδότης της Κάρτας έχει λόγους να πιστεύει ότι ο Χρήστης έχει χρησιμοποιήσει ή σκοπεύει να χρησιμοποιήσει την Κάρτα ή τον κωδικό χρήστη με τρόπο που συνεπάγεται βαριά αμέλεια ή με δόλιο ή παράνομο τρόπο ή εάν ο Εκδότης της Κάρτας δεν είναι σε θέση να επεξεργαστεί τις Συναλλαγές του Χρήστη λόγω ενεργειών τρίτων.
- Σε περίπτωση που η χρήση της Κάρτας ανασταλεί ή διακοπεί για οποιονδήποτε λόγο, ο Εκδότης της Κάρτας θα προσπαθήσει να ενημερώσει τον Χρήστη εκ των προτέρων ή το συντομότερο δυνατό. Σε ορισμένες περιπτώσεις, η Εταιρεία μπορεί να ειδοποιηθεί. Ο Χρήστης μπορεί επίσης να επικοινωνήσει με την Εξυπηρέτηση Πελατών για περισσότερες πληροφορίες, αν και σε ορισμένες περιπτώσεις, η Εξυπηρέτηση Πελατών ενδέχεται να μην είναι σε θέση να παράσχει περαιτέρω πληροφορίες για λόγους ασφαλείας ή νομικούς λόγους.
- Με τον τερματισμό της παρούσας Συμφωνίας, οποιοδήποτε Διαθέσιμο Υπόλοιπο δεν θα είναι πλέον διαθέσιμο για χρήση από τον Χρήστη.
- Σε κάθε περίπτωση τερματισμού ή όπου ο Εκδότης της Κάρτας έχει ειδοποιηθεί από τον Διαχειριστή του Προγράμματος ότι ο Χρήστης έχει πάψει να έχει δικαίωμα χρήσης της Κάρτας, όλα τα δικαιώματα σχετικά με το Διαθέσιμο Υπόλοιπο θα παραμείνουν στην Εταιρεία και δεν θα ανήκουν στον Χρήστη.
- Με την επιφύλαξη των Άρθρων 8-10 της παρούσας Σύμβασης, η ευθύνη του Εκδότη Κάρτας ή/και του Διαχειριστή Προγράμματος σε σχέση με την παρούσα Σύμβαση (συμβατική ή εξωσυμβατική και η οποία περιλαμβάνει αμέλεια, παραβίαση συμβατικής υποχρέωσης ή άλλως) υπόκειται στους ακόλουθους περιορισμούς και εξαιρέσεις:
- Ο Εκδότης της Κάρτας ή/και ο Διαχειριστής του Προγράμματος δεν φέρουν καμία ευθύνη για οποιοδήποτε σφάλμα προκύπτει άμεσα ή έμμεσα από αιτίες πέραν του ελέγχου τους, οι οποίες περιλαμβάνουν ενδεικτικά λόγους που σχετίζονται με έλλειψη κεφαλαίων, αποτυχία υπηρεσιών δικτύου ή συστημάτων επεξεργασίας δεδομένων.
- Ο Εκδότης της Κάρτας ή/και ο Διαχειριστής Προγράμματος δεν ευθύνονται για τυχόν απώλεια κερδών ή εμπορικής δραστηριότητας ή για άμεσες ή έμμεσες απώλειες ή διαφυγόντα κέρδη, καθώς και για οποιαδήποτε ειδική ή αντισταθμιστική ευθύνη.
- Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση σφάλματος του Εκδότη Κάρτας ή του Διαχειριστή Προγράμματος που έχει ως αποτέλεσμα την εσφαλμένη εκτέλεση ορισμένων Συναλλαγών, η ευθύνη του Εκδότη Κάρτας ή του Διαχειριστή Προγράμματος περιορίζεται στην επιστροφή του ισοδύναμου ποσού της σχετικής Συναλλαγής στην Κάρτα.
- Καμία διάταξη της παρούσας Σύμβασης δεν περιορίζει ή αποκλείει την ευθύνη του Εκδότη της Κάρτας ή/και του διαχειριστή του Προγράμματος σε περίπτωση θανάτου ή σωματικής βλάβης που προκλήθηκε από υπαιτιότητά του.
- Στο βαθμό που επιτρέπεται από το νόμο, όλες οι προϋποθέσεις ή εγγυήσεις που υπονοούνται ή αναφέρονται στο νόμο αποκλείονται ρητά.
- Οι παραπάνω εξαιρέσεις και περιορισμοί που περιέχονται στην παρούσα ρήτρα ισχύουν για οποιαδήποτε ευθύνη των θυγατρικών του Εκδότη Κάρτας και άλλων προμηθευτών, ιδίως όσον αφορά τη Mastercard, τους εργολάβους, τους πράκτορες, τους διανομείς και τις θυγατρικές τους, εάν υπάρχουν, έναντι του Χρήστη σε σχέση με την παρούσα Συμφωνία.
- Ταυτοποίηση του υπευθύνου επεξεργασίας δεδομένων
- Σκοποί της επεξεργασίας:
- την ενεργοποίηση και διαχείριση του Λογαριασμού σας
- για να απαντήσουμε στα αιτήματά σας και να σας παρέχουμε πληροφορίες σχετικά με τις υπηρεσίες μας
- για τη συμμόρφωση με τους νόμους και τους κανονισμούς που ισχύουν για τον Διαχειριστή Προγράμματος
- απάντηση σε καταγγελίες σχετικά με ρυθμιζόμενα χρηματοπιστωτικά προϊόντα και επιδίωξη της επίλυσής τους
- Κατηγορίες προσωπικών δεδομένων
- δεδομένα τεκμηρίωσης (Λεπτομέρειες που αποθηκεύονται σε έγγραφα διαφόρων μορφών ή αντίγραφα εγγράφων. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει έγγραφα όπως το διαβατήριό σας, η άδεια οδήγησης ή το πιστοποιητικό γέννησής σας που συλλέγονται για την εκπλήρωση των απαιτήσεων δέουσας επιμέλειας ως προς τον πελάτη, όπως απαιτείται από την καταπολέμηση της νομιμοποίησης εσόδων από παράνομες δραστηριότητες (AML), όπου απαιτείται να αναλάβουμε αρχική και συνεχή δέουσα επιμέλεια βάσει κινδύνου ως προς τον πελάτη)
- Νόμιμη βάση επεξεργασίας
- Αποδέκτες προσωπικών δεδομένων
- Διαβίβαση προσωπικών δεδομένων
- Διατήρηση προσωπικών δεδομένων
- Άσκηση των δικαιωμάτων του υποκειμένου των δεδομένων
- Οποιαδήποτε καθυστέρηση ή αποτυχία στην άσκηση οποιουδήποτε δικαιώματος που απορρέει από την παρούσα Σύμβαση από τον Διαχειριστή Προγράμματος ή τον Εκδότη της Κάρτας δεν θα θεωρείται παραίτηση από το εν λόγω δικαίωμα ούτε θα αποκλείει την άσκησή του αργότερα.
- Οποιαδήποτε μερική ή ολική ακυρότητα οποιουδήποτε μέρους της παρούσας δεν επηρεάζει την εγκυρότητα και την ισχύ οποιουδήποτε άλλου μέρους της Συμφωνίας.
- Ο Χρήστης δεν δικαιούται να εκχωρήσει ή να μεταβιβάσει οποιοδήποτε από τα δικαιώματα και τα οφέλη του βάσει της παρούσας Συμφωνίας. Ο Χρήστης παραμένει υπεύθυνος έως ότου όλες οι Κάρτες που του έχουν εκδοθεί έχουν ακυρωθεί ή λήξει και όλα τα οφειλόμενα βάσει της παρούσας Συμφωνίας ποσά έχουν καταβληθεί πλήρως και εξοφληθεί από τον Χρήστη. Ο Διαχειριστής Προγράμματος διατηρεί το δικαίωμα να εκχωρήσει τα δικαιώματα και τα οφέλη του ανά πάσα στιγμή χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση του Χρήστη. Ομοίως, ο Εκδότης της Κάρτας μπορεί να εκχωρήσει οποιοδήποτε από τα δικαιώματα ή τις υποχρεώσεις του βάσει της παρούσας Σύμβασης.
- Κανένα τρίτο μέρος δεν θα έχει το δικαίωμα να επιβάλει οποιαδήποτε από τις διατάξεις της παρούσας Συμφωνίας, εκτός από τον Εκδότη της Κάρτας, τη Mastercard International Incorporated και τις θυγατρικές της, οι οποίες μπορούν να επιβάλουν οποιαδήποτε διάταξη της παρούσας Συμφωνίας που τους παρέχει δικαίωμα ή όφελος. Οποιοδήποτε πρόσωπο μεταξύ εκείνων που προσδιορίζονται στην παράγραφο 14.4 μπορεί να επιβάλει το άρθρο 14.4.
- Τα προϊόντα και οι υπηρεσίες που περιγράφονται στους παρόντες Όρους και Προϋποθέσεις Χρήσης δεν απευθύνονται σε ανηλίκους.
- Η παρούσα Σύμβαση διέπεται από το Ελληνικό Δίκαιο και ο Χρήστης συναινεί στην αποκλειστική κατά τόπον αρμοδιότητα των Δικαστηρίων της Αθήνας.
- Εάν ο Χρήστης χρειάζεται βοήθεια ή επιθυμεί να δηλώσει την απώλεια ή κλοπή της Κάρτας, μπορεί να επικοινωνήσει με την Εξυπηρέτηση Πελατών καλώντας στο 801 300 3730 (χρέωση στην Ελλάδα, ανάλογα με τον πάροχο) μεταξύ των ωρών 09:00-20:00 από Δευτέρα έως Παρασκευή, 09:00-15:00, Σάββατο.
- Η αναφορά κλοπής ή απώλειας κάρτας είναι επίσης διαθέσιμη στην εφαρμογή MyEdenred® για κινητά και στην ενότητα "Ο λογαριασμός μου" στη διεύθυνση MyEdenred.gr.
- Αυτοματοποιημένες τηλεφωνικές υπηρεσίες για τον έλεγχο του διαθέσιμου υπολοίπου είναι διαθέσιμες όλο το 24ωρο στο 801 300 3730.
1. ΌΡΟΙ
Λογαριασμός: Είναι ο λογαριασμός ηλεκτρονικού χρήματος που σχετίζεται με την Κάρτα.
Υπηρεσίες πληροφοριών Λογαριασμού: Είναι η ηλεκτρονική υπηρεσία που παρέχει πληροφορίες σχετικά με λογαριασμούς που τηρούνται από τον Χρήστη μέσω ενός ή περισσότερων παρόχων υπηρεσιών πληρωμών, όπως τράπεζες.
Συμφωνία: σημαίνει την παρούσα Συμφωνία, όπως μπορεί να τροποποιείται κατά καιρούς.
ATM: σημαίνει το μηχάνημα αυτόματης ανάληψης.
Εξουσιοδοτημένος πάροχος υπηρεσιών πληροφοριών λογαριασμού: Σημαίνει έναν τρίτο πάροχο υπηρεσιών πληρωμών (στην παρούσα συμφωνία, VOUCHERS SERVICES S.A., που δραστηριοποιείται ως Edenred) που είναι εξουσιοδοτημένος από τη ρυθμιστική αρχή να παρέχει υπηρεσίες πληροφοριών λογαριασμού στον χρήστη με τη ρητή συγκατάθεση του χρήστη.
Διαθέσιμο υπόλοιπο: Σημαίνει τα διαθέσιμα κεφάλαια που φορτώνονται στην κάρτα και είναι διαθέσιμα για χρήση.
Εργάσιμες ημέρες: Είναι οι ημέρες από Δευτέρα έως Παρασκευή, εξαιρουμένων των αργιών στην Ελλάδα.
Κάρτα: Είναι η Κάρτα Contactless Ticket Compliments® Gift Card που εκδίδεται βάσει της παρούσας Σύμβασης.
Αριθμός κάρτας: Είναι ο 16ψήφιος αριθμός στο μπροστινό (ή πίσω) μέρος της κάρτας.
Κάτοχος ή Χρήστης: Είναι το πρόσωπο που ορίζεται από την Εταιρεία για τη χρήση της Κάρτας και αποδέχεται με την παρούσα Συμφωνία.
Εταιρεία: Είναι το νομικό πρόσωπο, ιδιωτικό ή δημόσιο, δημόσια αρχή, ίδρυμα ή φορέας που συμμετέχει στο παρόν Πρόγραμμα, κατόπιν αιτήματος του οποίου εκδίδεται το ηλεκτρονικό χρήμα
Εξυπηρέτηση Πελατών: Σημαίνει το τηλεφωνικό κέντρο που χειρίζεται ερωτήσεις και αιτήματα για τις υπηρεσίες σε σχέση με την Κάρτα. Τα στοιχεία επικοινωνίας της Εξυπηρέτησης Πελατών παρατίθενται στο Άρθρο 17 του παρόντος.
E-money: σημαίνει το ηλεκτρονικό χρήμα που σχετίζεται με την Κάρτα.
Πλήρως Αναλήψιμο Ποσό: Σημαίνει το συνολικό ποσό της Συναλλαγής, το οποίο περιλαμβάνει την ίδια τη Συναλλαγή και οποιεσδήποτε άλλες σχετικές χρεώσεις, φόρους και τέλη.
Mastercard International Incorporated: είναι η Mastercard International Incorporated της οποίας η έδρα βρίσκεται στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής (2000 Purchase Street, Purchase, New York, New York, 10577 USA).
Σήμα αποδοχής Mastercard: είναι το σήμα Mastercard International Incorporated που υποδεικνύει την αποδοχή της κάρτας.
Έμπορος: σημαίνει τον λιανοπωλητή ή οποιοδήποτε άλλο φυσικό ή νομικό πρόσωπο που αποδέχεται κάρτες που φέρουν το σήμα αποδοχής Mastercard και λειτουργεί νόμιμα ως λιανοπωλητής ή άλλο φυσικό ή νομικό πρόσωπο στην Ελλάδα.
Ο λογαριασμός μου: Σημαίνει το πεδίο, στον Ιστότοπο ή στην εφαρμογή, που επιτρέπει την εγγραφή για απευθείας σύνδεση (online) με τον Λογαριασμό του Χρήστη, ώστε ο Χρήστης να μπορεί να δει λεπτομέρειες του Διαθέσιμου Υπολοίπου και του ιστορικού συναλλαγών. Ο Λογαριασμός παρέχει ενημερωμένες πληροφορίες σχετικά με τον Λογαριασμό του Χρήστη και απαιτείται σύνδεση στο διαδίκτυο για να καταστεί δυνατή η πρόσβαση στον Λογαριασμό.
Πρόγραμμα: Σημαίνει το Πρόγραμμα Contactless Ticket Compliments® Gift Card βάσει του οποίου εκδίδεται η Κάρτα.
Διαχειριστής Προγράμματος: σημαίνει την εταιρεία με την επωνυμία VOUCHERS SERVICES A.E. που εδρεύει στο Μοσχάτο (οδός Θεσσαλονίκης 147, 18346), με ΑΦΜ 094438998, Δ.Ο.Υ. ΦΑΕ Πειραιά, με αριθμό ΓΕΜΗ 002163601000 και τηλέφωνο επικοινωνίας 210-2117030.
Ρυθμιστική αρχή: Είναι η Εθνική Τράπεζα του Βελγίου στο Βέλγιο ή άλλη ευρωπαϊκή ρυθμιστική αρχή χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών, όπως απαιτείται από το πλαίσιο.
Συναλλαγή: Σημαίνει κάθε λιανική πώληση οποιουδήποτε είδους που πραγματοποιείται είτε από Σημεία Πώλησης είτε μέσω διαδικτύου, online, με χρήση της Κάρτας.
Ανέπαφη: Είναι η δυνατότητα πληρωμής που δίνεται στον Χρήστη μιας φυσικής κάρτας για πληρωμή, με απλή επίδειξη της Κάρτας σε σημείο πώλησης για συναλλαγές έως 50€ (με δυνατότητα αύξησης ή τροποποίησης του ποσού αυτού από το νόμο). Το συνολικό ποσό των συναλλαγών που μπορεί να πραγματοποιήσει ανέπαφα ο Χρήστης είναι αθροιστικά 150€ από την τελευταία φορά που ο Χρήστης εισήγαγε το PIN του. Για συναλλαγές που υπερβαίνουν αυτό το όριο, ο Χρήστης υποχρεούται να εισάγει το PIN ακόμη και αν το ποσό της συναλλαγής είναι μικρότερο των 50€.
Εκδότης κάρτας: Είναι η PPS EU SA, εταιρεία εγγεγραμμένη στο Βέλγιο με αριθμό μητρώου 0712.775.202 και στοιχεία επικοινωνίας Boulevard du Souverain 165 Boite 9, 1160, Βρυξέλλες, Βέλγιο. Η PPS EU είναι εξουσιοδοτημένη από την Εθνική Τράπεζα του Βελγίου να εκδίδει ηλεκτρονικό χρήμα, έχοντας συμμορφωθεί με όλες τις απαιτήσεις για την άσκηση των δραστηριοτήτων της στην Ελλάδα και ιδίως για την έκδοση της Κάρτας στην Ελλάδα, όπως προβλέπεται στην παρούσα Σύμβαση.
Σημείο πώλησης (ή POS): είναι οποιαδήποτε φυσική τοποθεσία ενός Εμπόρου.
SCA (αυστηρή εξακρίβωση της ταυτότητας του πελάτη): μέθοδος επαλήθευσης της ταυτότητας που βασίζεται στη χρήση δύο ή περισσότερων στοιχείων που κατηγοριοποιούνται ως γνώση (κάτι που μόνο ο χρήστης γνωρίζει), κατοχή (κάτι που μόνο ο χρήστης κατέχει) και εγγενής (κάτι που είναι ο χρήστης) που είναι ανεξάρτητα, υπό την έννοια ότι η παραβίαση του ενός δεν θέτει σε κίνδυνο την αξιοπιστία των άλλων, και έχει σχεδιαστεί κατά τρόπο ώστε να προστατεύεται η εμπιστευτικότητα των δεδομένων εξακρίβωσης της γνησιότητας. Σύμφωνα με τον νόμο, η SCA απαιτείται όταν ο πληρωτής (α) αποκτά πρόσβαση στον λογαριασμό πληρωμών του μέσω διαδικτύου, (β) κινεί πράξη ηλεκτρονικής πληρωμής ή (γ) εκτελεί οποιαδήποτε ενέργεια μέσω εξ αποστάσεως διαύλου που μπορεί να συνεπάγεται κίνδυνο απάτης στον τομέα των πληρωμών ή άλλων καταχρήσεων, με την επιφύλαξη των εξαιρέσεων που προβλέπονται στα άρθρα 10 έως 21 του κατ' εξουσιοδότηση κανονισμού (ΕΕ) 389/2018 και της ελληνικής νομοθεσίας, που περιλαμβάνουν ανέπαφες συναλλαγές και ορισμένες συναλλαγές χαμηλής αξίας.
Ιστοσελίδα: είναι η διεύθυνση ιστού www.ticketcomplimentscontactless.gr που επιτρέπει την πρόσβαση στις πληροφορίες της Κάρτας και περιέχει αντίγραφο της παρούσας Σύμβασης.
CVC: Κωδικός Επαλήθευσης Κάρτας, είναι ο τριψήφιος αριθμός που αναγράφεται στο πίσω μέρος της Κάρτας και είναι ο κωδικός επαλήθευσης της Κάρτας.
2. ΤΡΕΧΟΥΣΑ ΣΥΜΦΩΝΙΑ
3. ΛΗΨΗ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΚΑΡΤΑΣ
4. ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΚΑΡΤΑΣ
Ο αριθμός της Κάρτας, ο αριθμός CVC και η ημερομηνία λήξης της Κάρτας θα επαρκούν για την έγκριση της Συναλλαγής.
ο αριθμός της Κάρτας, ο αριθμός CVC και η ημερομηνία λήξης της Κάρτας θα επαρκούν για την έγκριση της Συναλλαγής. Για τις ηλεκτρονικές συναλλαγές ισχύει μέγιστο όριο 50€ ανά συναλλαγή.
5. ΦΟΡΤΙΣΗ ΤΗΣ ΚΑΡΤΑΣ
6. ΛΗΞΗ ΤΗΣ ΚΑΡΤΑΣ
7. ΕΥΘΥΝΗ ΚΑΤΟΧΟΥ ΚΑΡΤΑΣ - ΧΡΗΣΤΗ ΚΑΙ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΣΕΙΣ
8. ΧΑΜΕΝΕΣ, ΚΛΕΜΜΕΝΕΣ Ή ΚΑΤΕΣΤΡΑΜΜΕΝΕΣ ΚΑΡΤΕΣ
9. ΧΡΕΏΣΕΙΣ
Μηνιαία Χρέωση Διαχείρισης μετά τη λήξη της Κάρτας |
2,5€ |
Χρέωση αντικατάστασης κάρτας |
15 € |
Οι χρεώσεις σύμφωνα με τον παραπάνω πίνακα θα αφαιρούνται από το ποσό που είναι διαθέσιμο στην Κάρτα τη δεδομένη στιγμή.
10. ΔΙΑΦΩΝΙΕΣ
11. ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ
12. ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ
13. ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΣ Ή ΑΝΑΣΤΟΛΗ
14. ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ
Εάν η Κάρτα είναι ελαττωματική λόγω αμέλειας του Εκδότη της Κάρτας ή του Διαχειριστή Προγράμματος, η ευθύνη του τελευταίου περιορίζεται στην αντικατάσταση της Κάρτας, και
15. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ
Ο Διαχειριστής Προγράμματος είναι ο υπεύθυνος επεξεργασίας των προσωπικών σας δεδομένων που υποβάλλονται σε επεξεργασία για τους σκοπούς που αναφέρονται παρακάτω. Ο Εκδότης της Κάρτας ενεργεί επίσης ως ξεχωριστός υπεύθυνος επεξεργασίας δεδομένων για τους σκοπούς που αναφέρονται παρακάτω.
Τα προσωπικά σας δεδομένα υποβάλλονται σε επεξεργασία από τον Διαχειριστή Προγράμματος για τους ακόλουθους σκοπούς:
Τα προσωπικά σας δεδομένα υποβάλλονται σε επεξεργασία από τον Εκδότη της Κάρτας για τους ακόλουθους σκοπούς:
- την έκδοση και διαχείριση ηλεκτρονικού χρήματος ή/και άλλων υπηρεσιών πληρωμών που σχετίζονται με την Κάρτα
- την επεξεργασία των σχετικών πράξεων πληρωμής,
- την πρόληψη ή τον εντοπισμό οικονομικού εγκλήματος
- να συμμορφώνεται με τους νόμους και κανονισμούς που ισχύουν για τον Εκδότη της Κάρτας
- απάντηση σε καταγγελίες σχετικά με ρυθμιζόμενα χρηματοπιστωτικά προϊόντα και επιδίωξη της επίλυσής τους
- άσκηση των δικαιωμάτων που προβλέπονται σε συμφωνίες ή συμβάσεις
Ο Διαχειριστής Προγράμματος, ως υπεύθυνος επεξεργασίας δεδομένων, σας ενημερώνει ότι, για τους σκοπούς που αναφέρονται παραπάνω και τον αφορούν, μπορεί αντίστοιχα να συλλέγει τα ακόλουθα προσωπικά δεδομένα:
- προσωπικά δεδομένα που σχετίζονται με την ταυτότητα και την προσωπική σας ζωή (ονοματεπώνυμο, αριθμός τηλεφώνου, διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου κ.λπ.),
-την επαγγελματική σας ζωή (π.χ. επωνυμία εταιρείας, επωνυμία επιχείρησης, διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου επιχείρησης)
-τις οικονομικές και χρηματοοικονομικές πληροφορίες σας (π.χ . αξία φόρτωσης κάρτας, στοιχεία κάρτας, στοιχεία συναλλαγής, υπόλοιπα καρτών κ.λπ.)
-δεδομένα τοποθεσίας (δεδομένα που ενδέχεται να λάβουμε σχετικά με το πού βρίσκεστε, όπως μπορεί να προέρχονται από το κινητό σας τηλέφωνο, τη διεύθυνση όπου συνδέετε έναν υπολογιστή στο διαδίκτυο ή ένα κατάστημα όπου αγοράζετε κάτι με την κάρτα σας)
-πληροφορίες σχετικά με τις επικοινωνίες μας
Ο Εκδότης της Κάρτας, ως υπεύθυνος επεξεργασίας δεδομένων, σας ενημερώνει ότι, για τους σκοπούς που αναφέρονται παραπάνω και τον αφορούν, μπορεί να συλλέγει (ανάλογα με τα δεδομένα που παρέχονται από τον Διαχειριστή Προγράμματος ή τον Χρήστη) τα ακόλουθα προσωπικά δεδομένα:
-προσωπικά δεδομένα που σχετίζονται με την ταυτότητα και την προσωπική σας ζωή (όνομα, ονοματεπώνυμο, διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, τηλέφωνα επικοινωνίας, αριθμός κινητού τηλεφώνου, διεύθυνση, ημερομηνία γέννησης)
-δεδομένα συναλλαγών (λεπτομέρειες σχετικά με την κάρτα σας, τη χρήση της κάρτας σας και τις πληρωμές από και προς τους λογαριασμούς σας)
-δεδομένα τοποθεσίας (δεδομένα που ενδέχεται να λάβουμε σχετικά με το πού βρίσκεστε, όπως από το κινητό σας τηλέφωνο, τη διεύθυνση όπου συνδέετε έναν υπολογιστή στο διαδίκτυο ή ένα κατάστημα όπου αγοράζετε κάτι με την κάρτα σας)
-πληροφορίες σχετικά με τη σύμβασή σας (πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που σας παρέχουμε)
-πληροφορίες σχετικά με τη σύμβασή μας (λεπτομέρειες σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιείτε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας, όνομα, ημερομηνία γέννησης, διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, αριθμούς επικοινωνίας, αριθμούς καρτών και τραπεζικών λογαριασμών/κωδικών ταξινόμησης, ιστορικό συναλλαγών)
-τεχνικές πληροφορίες (λεπτομέρειες σχετικά με τις συσκευές και την τεχνολογία που χρησιμοποιείτε, υπηρεσίες όπως το 3D secure)
-επικοινωνίες (πληροφορίες που μαθαίνουμε για εσάς μέσω της επικοινωνίας σας μαζί μας)
-δεδομένα τεκμηρίωσης (λεπτομέρειες αποθηκευμένες σε έγγραφα διαφόρων μορφών ή σε αντίγραφά τους). Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει έγγραφα όπως διαβατήριο, άδεια οδήγησης ή πιστοποιητικό γέννησης που συλλέγονται για την εκπλήρωση των απαιτήσεων δέουσας επιμέλειας ως προς τον πελάτη, όπως απαιτείται από την καταπολέμηση της νομιμοποίησης εσόδων από παράνομες δραστηριότητες (AML), όπου απαιτείται να αναλάβουμε αρχική και συνεχή δέουσα επιμέλεια ως προς τον πελάτη βάσει κινδύνου))
Αυτές οι δραστηριότητες επεξεργασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα που αφορούν τον Διαχειριστή Προγράμματος βασίζονται αντίστοιχα:
- την εκπλήρωση των έννομων συμφερόντων του Διαχειριστή Προγράμματος όσον αφορά την ανάλυση δεδομένων με σκοπό την παραγωγή στατιστικών στοιχείων και την αξιολόγηση των υπηρεσιών μας,
- την εκτέλεση της παρούσας συμφωνίας και
- για τη συμμόρφωση με τις νομικές υποχρεώσεις του Διαχειριστή Προγράμματος σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία.
Οι δραστηριότητες επεξεργασίας προσωπικών δεδομένων που σχετίζονται με τον Εκδότη της Κάρτας βασίζονται αντίστοιχα:
- την εκτέλεση της παρούσας συμφωνίας,
-τη συμμόρφωση με τις νομικές υποχρεώσεις, δηλαδή συμμόρφωση με τις νομικές/κανονιστικές απαιτήσεις στις οποίες υπόκειται ο Εκδότης Καρτών σε σχέση με την έκδοση ηλεκτρονικού χρήματος και την παροχή υπηρεσιών πληρωμών.
Πρόσβαση στα προσωπικά σας δεδομένα που επεξεργάζεται ο Διαχειριστής Προγράμματος θα έχει το εξουσιοδοτημένο προσωπικό του, καθένα από τα οποία θα έχει συγκεκριμένα δικαιώματα πρόσβασης ανάλογα με το εύρος της ανάγκης του να γνωρίζει. Τα προσωπικά σας δεδομένα που υποβάλλονται σε επεξεργασία από τον Διαχειριστή Προγράμματος δεν θα γνωστοποιούνται σε τρίτους, εκτός, εάν είναι απαραίτητο, από τις ακόλουθες εταιρείες, μαζί με τους υπεργολάβους τους, οι οποίες έχουν εξουσιοδοτηθεί ρητά από τον Διαχειριστή Προγράμματος να εκτελούν την παρεχόμενη υπηρεσία:
-Πάροχοι υπηρεσιών που είναι υπεύθυνοι για τεχνικές εργασίες, συμπεριλαμβανομένου του παρόχου φιλοξενίας, του κατασκευαστή της κάρτας, του τεχνικού επεξεργαστή κ.λπ.· και
-Αρμόδιες διοικητικές, φορολογικές ή δικαστικές αρχές για την εκπλήρωση των νομικών μας υποχρεώσεων
Τα προσωπικά σας δεδομένα που επεξεργάζεται ο Εκδότης της Κάρτας θα είναι προσβάσιμα στο εξουσιοδοτημένο προσωπικό του, καθένα από τα οποία έχει συγκεκριμένα δικαιώματα πρόσβασης ανάλογα με το εύρος της ανάγκης να γνωρίζει. Τα προσωπικά σας δεδομένα που υποβάλλονται σε επεξεργασία από τον Εκδότη της Κάρτας δεν θα αποκαλυφθούν σε τρίτους, εκτός, όπου είναι απαραίτητο, στις ακόλουθες εταιρείες, μαζί με τους υπεργολάβους τους, ρητά εξουσιοδοτημένους από τον Εκδότη της Κάρτας, για την εκτέλεση της παρεχόμενης υπηρεσίας:
- Prepay Technologies Ltd, εταιρεία εγγεγραμμένη στην Αγγλία και την Ουαλία με αριθμό 04008083 και έδρα στη διεύθυνση 6th Floor, 3 Sheldon Square, Paddington, London, W2 6HY, United Kingdom, ρυθμιζόμενη από την Αρχή Χρηματοοικονομικής Συμπεριφοράς του Ηνωμένου Βασιλείου, η οποία ενεργεί ως εκτελών την επεξεργασία δεδομένων·
- Mastercard για την επεξεργασία συναλλαγών εντός του συστήματος Mastercard, και
-Τρίτα μέρη που χρησιμοποιούνται από τον Εκδότη της Κάρτας για σκοπούς δέουσας επιμέλειας ως προς τον πελάτη και καταπολέμησης της νομιμοποίησης εσόδων από παράνομες δραστηριότητες.
Ο Διαχειριστής του Προγράμματος και ο Εκδότης της Κάρτας θα διασφαλίσουν ότι τα προσωπικά σας δεδομένα που συλλέγονται για τους προαναφερθέντες σκοπούς δεν θα διαβιβαστούν εκτός της Ευρωπαϊκής Ένωσης, εκτός εάν έχει εκδοθεί απόφαση επάρκειας από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή (άρθρο 45 του GDPR) ή εάν έχουν τεθεί σε εφαρμογή κατάλληλες και επαρκείς διασφαλίσεις για τη διασφάλιση της ασφάλειας και της προστασίας των προσωπικών σας δεδομένων, στην περίπτωση αυτή, τυποποιημένες συμβατικές ρήτρες (άρθρο 46 του GDPR).
Τα προσωπικά σας δεδομένα διατηρούνται από τον Διαχειριστή Προγράμματος για το χρονικό διάστημα που απαιτείται για την επίτευξη των σκοπών επεξεργασίας. Μετά από αυτό, τα δεδομένα σας θα διατηρηθούν μόνο για νομικούς σκοπούς, όπως για λογιστικούς, φορολογικούς, σκοπούς συμμόρφωσης με την καταπολέμηση της νομιμοποίησης εσόδων από παράνομες δραστηριότητες και στη συνέχεια θα διαγραφούν οριστικά, εκτός εάν απαιτείται διαφορετικά από άλλη διάταξη για τη διατήρησή τους για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.
Τα προσωπικά σας δεδομένα που υποβάλλονται σε επεξεργασία από τον Εκδότη της Κάρτας θα διατηρούνται για το χρονικό διάστημα που απαιτείται για την παροχή των υπηρεσιών σας, το οποίο μπορεί να συμπληρωθεί με πρόσθετη ισχύουσα περίοδο διατήρησης σύμφωνα με τους τοπικούς κανονισμούς για την καταπολέμηση της νομιμοποίησης εσόδων από παράνομες δραστηριότητες μετά τη λήξη της συμφωνίας που υπεγράφη μεταξύ του Διαχειριστή Προγράμματος και της Εταιρείας, εκτός εάν ο Εκδότης της Κάρτας PPS υποχρεούται από το νόμο να τα διατηρήσει περισσότερο.
Σύμφωνα με τον ισχύοντα κανονισμό, έχετε το δικαίωμα πρόσβασης, διόρθωσης και διαγραφής των δεδομένων σας (εκτός εάν τα προσωπικά σας δεδομένα είναι απαραίτητα για τη συμμόρφωση με νομική υποχρέωση). Σε ορισμένες περιπτώσεις και υπό τις προϋποθέσεις που ορίζονται στην ισχύουσα νομοθεσία, έχετε επίσης το δικαίωμα να αντιταχθείτε και να λάβετε περιορισμό της δραστηριότητας επεξεργασίας δεδομένων, να αποσύρετε τη συγκατάθεσή σας όταν η επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων βασίζεται στη συγκατάθεσή σας και το δικαίωμα στη φορητότητα των δεδομένων. Μπορείτε να ασκήσετε τα δικαιώματά σας επισυνάπτοντας αποδεικτικό της ταυτότητάς σας, εφόσον απαιτείται:
- συμπληρώνοντας το σχετικό έντυπο που είναι προσβάσιμο στο gdpr.edenred.gr, εάν η άσκηση των δικαιωμάτων σας σχετίζεται με την επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα που πραγματοποιείται από τον Διαχειριστή Προγράμματος.
- αποστέλλοντας email στην dpo@prepaysolutions.com, εφόσον η άσκηση των δικαιωμάτων σας αφορά την επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα από τον Εκδότη της Κάρτας.
Για οποιοδήποτε άλλο είδος αιτήματος ή παραπόνου, μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον υπεύθυνο προστασίας δεδομένων του σχετικού υπεύθυνου επεξεργασίας δεδομένων στέλνοντας μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση:
- dpo.greece@edenred.com, εάν το αίτημα ή το παράπονο σχετίζεται με την επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα που πραγματοποιείται από τον Διαχειριστή Προγράμματος, ή
- dpo@prepaysolutions.com, εάν το αίτημα ή το παράπονο σχετίζεται με την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων που πραγματοποιείται από τον Εκδότη της Κάρτας.
Σας υπενθυμίζουμε επίσης ότι μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία σχετικά με την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων στο
- Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα (www.dpa.gr), εάν η καταγγελία αφορά την επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα από τον Διαχειριστή του Προγράμματος, ή
- Βελγική Αρχή Προστασίας Δεδομένων (https://www.privacycommission.be), εάν η καταγγελία αφορά επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα από τον εκδότη της κάρτας.
16. ΓΕΝΙΚΆ
17. ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΏΝ
Η επωνυμία Mastercard και η επωνυμία Mastercard είναι σήματα κατατεθέντα της Mastercard International Incorporated.
Το "Ticket Compliments®" είναι σήμα κατατεθέν της Edenred.
Έκδοση: Φεβρουάριος 2024