Παροχές για εργαζόμενους
Όροι και προϋποθέσεις χρήσης της κάρτας MyBenefits®
Διαβάστε προσεκτικά το παρακάτω κείμενο πριν χρησιμοποιήσετε την κάρτα MyBenefits®. Αυτές οι πληροφορίες σχετίζονται με τους όρους και τις προϋποθέσεις που ισχύουν και ισχύουν για την Κάρτα. Η χρήση της Κάρτας συνεπάγεται την πλήρη και ανεπιφύλακτη αποδοχή από τον Χρήστη της παρούσας Συμφωνίας και των όρων και προϋποθέσεων που περιέχονται στο παρόν έγγραφο. Εάν οποιοδήποτε στοιχείο δεν είναι σαφές ή κατανοητό, επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών στα στοιχεία επικοινωνίας που αναφέρονται στο Άρθρο 17 παρακάτω.
- Η Κάρτα είναι επαναφορτιζόμενη προπληρωμένη κάρτα. Δεν είναι πιστωτική κάρτα, δεν είναι χρεωστική κάρτα.
- Η Κάρτα έχει εκδοθεί από τον Εκδότη της Κάρτας κατόπιν αδείας από τη Mastercard International Incorporated. Η Κάρτα είναι προϊόν ηλεκτρονικού χρήματος. Το ηλεκτρονικό χρήμα που συνδέεται με αυτή την κάρτα εκδίδεται από τον εκδότη της κάρτας, ο οποίος, όσον αφορά την έκδοση ηλεκτρονικού χρήματος, εποπτεύεται από την Εθνική Τράπεζα του Βελγίου. Τα δικαιώματα και οι υποχρεώσεις του Χρήστη σε σχέση με τη χρήση της Κάρτας υπόκεινται στην παρούσα Σύμβαση μεταξύ του Διαχειριστή Προγράμματος και του Χρήστη. Εάν ο Χρήστης αντιμετωπίσει δυσκολίες στη χρήση της Κάρτας, θα πρέπει να επικοινωνήσει με την Εξυπηρέτηση Πελατών ή την Εταιρεία. Το ηλεκτρονικό χρήμα που συνδέεται με την Κάρτα είναι εκφρασμένο σε Ευρώ. Το ηλεκτρονικό χρήμα που σχετίζεται με την Κάρτα εκδίδεται στην Εταιρεία Ο Χρήστης έχει το δικαίωμα να πραγματοποιεί πληρωμές με το ηλεκτρονικό χρήμα μέχρι την αξία που φορτώνεται σε κάθε Κάρτα, όπως συμφωνείται στη Συμφωνία της Εταιρείας με τον Διαχειριστή Προγράμματος. Όλα τα άλλα δικαιώματα σε σχέση με το ηλεκτρονικό χρήμα (π.χ. το δικαίωμα εξαργύρωσης ηλεκτρονικού χρήματος) παραμένουν αποκλειστικά στην Εταιρεία και δεν μεταβιβάζονται στον Χρήστη. Η κυριότητα της Κάρτας παραμένει στην PPS, και ο Χρήστης αποκτά το δικαίωμα χρήσης της Κάρτας μόνο όπως καθορίζεται.
- Οι όροι και προϋποθέσεις έχουν συνταχθεί και είναι διαθέσιμοι στην ελληνική γλώσσα, ενώ όλη η επικοινωνία με τον Χρήστη σε σχέση με την Κάρτα ή τον Λογαριασμό του θα γίνεται στην ελληνική γλώσσα.
- Ο Χρήστης μπορεί να λάβει την Κάρτα μόνο εάν έχει οριστεί ή επιλεγεί ως επιβεβαιωμένος Χρήστης από την Εταιρεία στον Διαχειριστή του Προγράμματος. Εάν ο Διαχειριστής Προγράμματος δεν μπορεί να επαληθεύσει επαρκώς τις πληροφορίες του Χρήστη, θα ζητήσει περαιτέρω πληροφορίες ή θα απορρίψει την αίτηση.
- Η Κάρτα δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί εάν δεν είναι ενεργοποιημένη. Ο Χρήστης μπορεί να ενεργοποιήσει την Κάρτα μέσω της εφαρμογής MyEdenred® ή της ιστοσελίδας www.myedenred.gr ακολουθώντας τις οδηγίες που λαμβάνει στο έγγραφο που συνοδεύει τη φυσική Κάρτα ή στο email καλωσορίσματος στην άυλη υπηρεσία. Για την ενεργοποίηση και χρήση της άυλης Κάρτας, ο χρήστης απαιτείται να διαθέτει έξυπνη συσκευή που υποστηρίζει τεχνολογία NFC και σύνδεση στο Internet,
- Για τις φυσικές Κάρτες, με την ενεργοποίηση της Κάρτας, θα δοθεί στον Χρήστη τετραψήφιο PIN. Ο Χρήστης πρέπει πάντα να διατηρεί το PIN σε ασφαλές μέρος και ποτέ να μην αποκαλύπτει το PIN σε κανένα τρίτο. Εάν ο Χρήστης ξεχάσει το PIN του, μπορεί να το ανακτήσει, μέσω της εφαρμογής MyEdenred® για κινητά, της ιστοσελίδας www.myedenred.gr, ή επικοινωνώντας με την Εξυπηρέτηση Πελατών.
- Ο Χρήστης μπορεί να ενεργοποιήσει και να καταχωρήσει τη φυσική του Κάρτα στην ιστοσελίδα. Αυτό θα επιτρέψει στον Χρήστη να χρησιμοποιήσει τις διαθέσιμες ηλεκτρονικές υπηρεσίες. Οι άυλες κάρτες μπορούν να χρησιμοποιηθούν από τον Χρήστη μόνο μέσω των διαθέσιμων ηλεκτρονικών υπηρεσιών και της εφαρμογής MyEdenred® ή όπως άλλως προβλέπεται στους παρόντες όρους.
- Η Κάρτα μπορεί να χρησιμοποιηθεί στο δίκτυο των Επιχειρήσεων που εμφανίζουν το σήμα αποδοχής της Mastercard, με βάση την πολιτική ή το πρόγραμμα παροχών της Εταιρείας σύμφωνα με τυχόν ειδικές διατάξεις που η Εταιρεία μπορεί να ανακοινώνει κατά καιρούς στον Χρήστη.
- Προς αποφυγή αμφιβολιών, διευκρινίζεται ότι η Κάρτα δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί για ανάληψη μετρητών, εξόφληση ληξιπρόθεσμων υπολοίπων, για τραπεζικές υπεραναλήψεις, για συμβάσεις πίστωσης ή για πληρωμή συνδρομών με άμεση χρέωση ή για οποιεσδήποτε άλλες συναλλαγές εκτός από αυτές που περιγράφονται στο άρθρο 4.1.
- Ο Χρήστης πρέπει να δώσει την εξουσιοδότηση και τη συγκατάθεσή του για κάθε Συναλλαγή. Οι συναλλαγές με φυσικές κάρτες θα θεωρούνται εξουσιοδοτημένες και γνήσιες εάν, κατά περίπτωση,:
- Η Κάρτα τοποθετείται πριν από μια συσκευή ανέπαφων συναλλαγών, αναγνωρίζεται και γίνεται αποδεκτή από αυτήν τη συσκευή (στις περιπτώσεις που η Συναλλαγή δεν υπερβαίνει τα όρια PIN).
- Ο αριθμός PIN ή άλλος κωδικός ασφαλείας της κάρτας, ο οποίος είναι προσωπικός για τον Χρήστη, χρησιμοποιείται για την επιβεβαίωση της Συναλλαγής.
- Για ηλεκτρονικές συναλλαγές, εφόσον πληρούνται επιτυχώς οι ακόλουθες προϋποθέσεις:
- Οι συναλλαγές με άυλες κάρτες θα θεωρούνται εξουσιοδοτημένες και γνήσιες εάν, κατά περίπτωση:
- Η έξυπνη συσκευή (smartphone κ.λπ.) τοποθετείται μπροστά από μια συσκευή ανέπαφων συναλλαγών, αναγνωρισμένη και αποδεκτή από αυτήν τη συσκευή υπό την προϋπόθεση ότι πληρούνται τα σχετικά νομικά κριτήρια (π.χ. η Συναλλαγή δεν υπερβαίνει τα όρια ανέπαφων συναλλαγών, διαφορετικά απαιτείται ο αριθμός PIN ή η παροχή ορισμένων βιομετρικών στοιχείων για την επιβεβαίωση της συναλλαγής) ή
- Για ηλεκτρονικές συναλλαγές, εφόσον πληρούνται επιτυχώς οι ακόλουθες προϋποθέσεις:
- (α) Όπου απαιτείται SCΑ, εκτός από τον αριθμό της άυλης Κάρτας, τον αριθμό CVC και την ημερομηνία λήξης της Κάρτας, θα απαιτούνται πρόσθετες μέθοδοι ταυτοποίησης για την έγκριση της Συναλλαγής. Τέτοιες πρόσθετες μέθοδοι ταυτοποίησης θα περιλαμβάνουν δύο από (i) ένα στοιχείο γνωστό μόνο από τον Χρήστη (όπως ένας μυστικός κωδικός πρόσβασης, μέρος των αριθμών PIN ή μυστική απάντηση σε μια ερώτηση), (ii) ένα στοιχείο που αποδεικνύει την κατοχή ενός αντικειμένου (όπως ένας κωδικός πρόσβασης μίας χρήσης που αποστέλλεται σε μια συσκευή κινητού τηλεφώνου μέσω της εφαρμογής για κινητά ή άλλων εφαρμογών κινητής επικοινωνίας), iii) ένα στοιχείο εγγενούς φύσης (όπως βιομετρικά στοιχεία, τα οποία μπορεί να περιλαμβάνουν σάρωση δακτυλικών αποτυπωμάτων, σάρωση αμφιβληστροειδούς ή αναγνώριση φωνής) .
- Η Κάρτα είναι προπληρωμένη κάρτα, πράγμα που σημαίνει ότι το Διαθέσιμο Υπόλοιπο μειώνεται κατά το Πλήρως Εκπιπτόμενο Ποσό αμέσως μετά από κάθε Συναλλαγή. Προκειμένου μια Συναλλαγή να είναι επιτυχής, το Πλήρως Εκπιπτόμενο Ποσό πρέπει να είναι μικρότερο ή ίσο με το Διαθέσιμο Υπόλοιπο της Κάρτας. Η Συναλλαγή θα απορρίπτεται εάν το Πλήρως Εκπιπτόμενο Ποσό είναι μεγαλύτερο από το Διαθέσιμο Υπόλοιπο ή εάν έχει παρέλθει η ημερομηνία λήξης της Κάρτας.
- Ο Χρήστης δεν μπορεί να διακόψει μια Συναλλαγή μετά την παροχή εξουσιοδότησης, καθώς από εκείνο το σημείο η συναλλαγή θεωρείται ότι έχει ληφθεί από τον Εκδότη της Κάρτας. Ο Χρήστης θα θεωρείται υπεύθυνος για όλες τις εξουσιοδοτημένες Συναλλαγές.
- Ο Χρήστης μπορεί να ελέγξει το Διαθέσιμο Υπόλοιπο ανά πάσα στιγμή, είτε μέσω της εφαρμογής για κινητά, της διαδικτυακής πλατφόρμας MyEdenred® είτε καλώντας την Εξυπηρέτηση Πελατών.
- Για λόγους ασφαλείας, οι Συνδεδεμένες Επιχειρήσεις που αποδέχονται την Κάρτα θα πρέπει να ζητούν έγκριση από τον Εκδότη της Κάρτας για όλες τις Συναλλαγές που πραγματοποιούνται από τον Χρήστη.
- Οι Συνδεδεμένες Επιχειρήσεις ενδέχεται να μην είναι σε θέση να επιτρέψουν τη Συναλλαγή εάν δεν είναι σε θέση να λάβουν ηλεκτρονική έγκριση από τον Εκδότη της Κάρτας.
- Η Κάρτα δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως μέσο ταυτοποίησης. Ο Εκδότης της Κάρτας δικαιούται να απορρίψει αιτήματα για έγκριση Συναλλαγών από Συνδεδεμένες Επιχειρήσεις με τις οποίες ο Χρήστης χρησιμοποιεί την Κάρτα για σκοπούς ταυτοποίησης.
- Το Διαθέσιμο Υπόλοιπο στο Λογαριασμό του Χρήστη δεν αποφέρει τόκους.
- Ο Εκδότης της Κάρτας ή ο Διαχειριστής του Προγράμματος μπορεί να απαιτήσει από τον Χρήστη να παραδώσει την Κάρτα ανά πάσα στιγμή, ιδίως σε περίπτωση καταγγελίας της Συμφωνίας. Μόλις γίνει αυτό, δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί οποιοδήποτε διαθέσιμο υπόλοιπο στην κάρτα.
- Ο Χρήστης δεν μπορεί να φορτίσει ο ίδιος την Κάρτα. Μόνο η Εταιρεία επιτρέπεται στην Κάρτα. Εάν η Εταιρεία επιθυμεί να φορτίσει την Κάρτα με πρόσθετες τιμές, τότε, σε συνεργασία με τον Διαχειριστή του Προγράμματος και τον Εκδότη της Κάρτας, η αξία θα προστεθεί στο Διαθέσιμο Υπόλοιπο της Κάρτας του Χρήστη όπως έχει συμφωνηθεί με την Εταιρεία.
- Ο Χρήστης αναγνωρίζει ότι η συχνότητα με την οποία ενημερώνεται το Διαθέσιμο Υπόλοιπό του σύμφωνα με το 5.1 εξαρτάται εξ ολοκλήρου από τον προγραμματισμό και τις επιλογές της Εταιρείας.
- Η ημερομηνία λήξης της Κάρτας σε φυσική μορφή εμφανίζεται στην εμπρόσθια όψη της Κάρτας. Για την κάρτα σε άυλη μορφή, η ημερομηνία λήξης ανακτάται μέσω της εφαρμογής MyEdenred® επιλέγοντας «Προβολή πληροφοριών κάρτας» στην ενότητα «Ρυθμίσεις κάρτας». Ο Χρήστης δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει την Κάρτα μετά τη λήξη της.
- Καμία συναλλαγή δεν θα υποβληθεί σε επεξεργασία και δεν θα γίνει αποδεκτή μετά τη λήξη της Κάρτας.
- Τυχόν Διαθέσιμο Υπόλοιπο της Κάρτας μετά τη λήξη της μπορεί να μεταφερθεί σε νέα Κάρτα του Χρήστη κατόπιν αιτήματος της Εταιρείας προς τον Διαχειριστή του Προγράμματος.
- Μετά τη λήξη της Κάρτας, θα υπόκειται σε μηνιαίο διαχειριστικό τέλος ως ακολούθως:
- Ο Χρήστης μπορεί να ελέγξει το Διαθέσιμο Υπόλοιπο και το ιστορικό συναλλαγών μέσω της εφαρμογής MyEdenred® για κινητά, της αντίστοιχης διαδικτυακής πλατφόρμας ή επικοινωνώντας με την Εξυπηρέτηση Πελατών.
- Ο Εκδότης της Κάρτας μπορεί να περιορίσει ή να αρνηθεί την εξουσιοδότηση χρήσης της Κάρτας που εκδίδεται βάσει της παρούσας Σύμβασης για αντικειμενικά αιτιολογημένους λόγους που σχετίζονται με την ασφάλεια του μέσου πληρωμής ή την υποψία μη εξουσιοδοτημένης ή δόλιας χρήσης της Κάρτας.
- Ο Χρήστης είναι υπεύθυνος για όλες τις μη εξουσιοδοτημένες συναλλαγές που προκύπτουν από κλεμμένη ή υπεξαιρεθείσα Κάρτα ή από υπεξαίρεση στοιχείων λογαριασμού, εάν ενεργεί με δόλο ή βαριά αμέλεια. Συγκεκριμένα, αλλά όχι αποκλειστικά, ο Χρήστης ευθύνεται εάν παραλείψει:
- να διαφυλάσσετε την Κάρτα και/ή τα χαρακτηριστικά ασφαλείας της Κάρτας και/ή του Λογαριασμού ή της έξυπνης συσκευής στην οποία αποθηκεύεται η Κάρτα με ασφάλεια, ή
- ειδοποιεί την Εξυπηρέτηση Πελατών για την απώλεια ή κλοπή της Κάρτας ή αποκλείει την Κάρτα από την εφαρμογή MyEdenred® για κινητά.
- Εάν ο Χρήστης είναι καταναλωτής και η ζημία οφείλεται σε βαριά αμέλεια, ευθύνεται μόνο μέχρι του ανώτατου ποσού των χιλίων (1.000) ευρώ, εκτός εάν η Εκδότρια διαθέτει και εφαρμόζει πρόσθετους, αποτελεσματικούς και πιο εξελιγμένους μηχανισμούς ελέγχου συναλλαγών, από αυτούς που εφαρμόζονται για την ισχυρή ταυτοποίηση των συναλλαγών, για συναλλαγές που μπορούν να προκαλέσουν ζημία άνω των χιλίων (1.000) ευρώ. όπως, ιδίως, μηχανισμοί ελέγχου που χρησιμοποιούν τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης ή πρόσθετο κωδικό ή βιομετρική ταυτοποίηση ή τηλεφωνική επιβεβαίωση
- Ο Χρήστης οφείλει να λαμβάνει όλα τα εύλογα μέτρα για να διατηρεί ασφαλή τα εξατομικευμένα
- Επιτρέπει σε άλλο άτομο να χρησιμοποιήσει την Κάρτα, το PIN ή τις πληροφορίες ασφαλείας.
- Καταγράψει τον/τους κωδικό/-ούς ασφαλείας, του PIN ή άλλων πληροφοριών ασφαλείας, εκτός εάν αυτό γίνεται με τέτοιο τρόπο ώστε να είναι αδύνατο για οποιονδήποτε τρίτο να ταυτοποιήσει αυτές τις πληροφορίες. και
- Αποκαλύπτει το PIN ή άλλες πληροφορίες ασφαλείας ή άλλες τέτοιες πληροφορίες σε οποιοδήποτε πρόσωπο, είτε προφορικά είτε με την καταγραφή τέτοιων πληροφοριών με τέτοιο τρόπο ώστε να καθίσταται δυνατή η αναγνώριση τέτοιων πληροφοριών από οποιοδήποτε πρόσωπο.
- Τυχόν μη συμμόρφωση με τη ρήτρα 4 θεωρείται ότι συνιστά βαριά αμέλεια από τον Χρήστη.
- Ο Χρήστης μπορεί να υποχρεωθεί να υποστεί τις ζημίες που προκύπτουν από τυχόν μη εγκεκριμένες συναλλαγές πληρωμής, μέχρι το μέγιστο ποσό των πενήντα (50) ευρώ, που προκύπτουν από τη χρήση απολεσθείσας ή κλεμμένης Κάρτας ή από υπεξαίρεση της κάρτας. Ο Χρήστης δεν φέρει καμία ζημία εάν:
- η απώλεια, κλοπή ή υπεξαίρεση της Κάρτας δεν ήταν ανιχνεύσιμη στον Χρήστη πριν από την πληρωμή, εκτός εάν ο πληρωτής ενήργησε με δόλο, ή
- η ζημία προκλήθηκε από πράξεις ή παραλείψεις υπαλλήλου, αντιπροσώπου ή υποκαταστήματος του Εκδότη Καρτών, του Διαχειριστή Προγράμματος ή οντότητας στην οποία ανατέθηκαν οι δραστηριότητές του.
- Ο Χρήστης συμφωνεί να αποζημιώσει και να απαλλάξει πλήρως τον Εκδότη της Κάρτας και τους διανομείς, τους συνεργάτες, τους υπαλλήλους, τους συνεργάτες, τους χορηγούς και τους παρόχους υπηρεσιών και τους ομίλους εταιρειών στους οποίους ανήκουν οι παραπάνω, από το κόστος οποιασδήποτε νομικής διαδικασίας που μπορεί να κινηθεί για την επιβολή αυτών των όρων και προϋποθέσεων και για οποιαδήποτε παραβίαση αυτών ή δόλια χρήση της Κάρτας ή του PIN από τον Χρήστη ή από πρόσωπο εξουσιοδοτημένο από τον Χρήστη.
- Ο Χρήστης πρέπει να χρησιμοποιεί την Κάρτα με τη δέουσα προσοχή.
- Σε περίπτωση απώλειας, κλοπής, υπεξαίρεσης ή απάτης σε σχέση με την Κάρτα ή άλλου κινδύνου μη εξουσιοδοτημένης χρήσης της Κάρτας ή εάν η Κάρτα είναι κατεστραμμένη ή δυσλειτουργεί ή λειτουργεί εσφαλμένα, ο Χρήστης θα πρέπει να μπλοκάρει αυτόματα την Κάρτα μέσω της εφαρμογής MyEdenred® για κινητά ή να επικοινωνήσει απευθείας με την Εξυπηρέτηση Πελατών, ώστε να απενεργοποιηθεί η Κάρτα.
- Σε περίπτωση που ο Χρήστης ειδοποιήσει την Εταιρεία για την απώλεια ή κλοπή όπως περιγράφεται παραπάνω, ο Χρήστης ευθύνεται για οποιαδήποτε ζημιά ή απώλεια που έχει λάβει χώρα μέχρι το σημείο ειδοποίησης του Διαχειριστή Προγράμματος ή την επιλογή αποκλεισμού της Κάρτας του μέσω της εφαρμογής MyEdenred®, σύμφωνα με το άρθρο 8.
- Υπό την προϋπόθεση ότι ο Χρήστης έχει ειδοποιήσει σύμφωνα με το Άρθρο 9.2 και επίσης ότι το Άρθρο 9.5 δεν ισχύει, ο Χρήστης δεν ευθύνεται για οποιαδήποτε απώλεια που μπορεί να έχει λάβει χώρα μετά την ειδοποίηση του Διαχειριστή Προγράμματος για την απώλεια ή κλοπή όπως περιγράφεται παραπάνω. Εάν υπάρχει Διαθέσιμο Υπόλοιπο στην Κάρτα, ο Χρήστης μπορεί να ζητήσει αντικατάσταση Κάρτας. Εναπόκειται στην Εταιρεία να αποφασίσει εάν επιθυμεί να αντικαταστήσει την Κάρτα και ο Εκδότης της Κάρτας και ο Διαχειριστής του Προγράμματος δεν έχουν καμία ανάμειξη σε αυτό.
- Σε περίπτωση που ο Εκδότης της Κάρτας έχει λόγους να πιστεύει ότι ο Χρήστης ενήργησε με δόλο ή βαριά αμέλεια, όπως για παράδειγμα: εάν ο Χρήστης σκόπιμα παρέλειψε να αναφέρει την απώλεια ή την κλοπή όπως περιγράφεται ή ο Χρήστης απέτυχε να προστατεύσει την Κάρτα ή τις πληροφορίες ασφαλείας (συμπεριλαμβανομένων των στοιχείων πρόσβασης σε εφαρμογές Ηλεκτρονικού Πορτοφολιού), ή σε περίπτωση που ο Χρήστης έχει παραβιάσει τη Συμφωνία, τότε ο Χρήστης θα είναι υπεύθυνος για όλες τις απώλειες και ζημίες.
- Η Κάρτα γίνεται δεκτή μόνο εντός Ελλάδας και Κύπρου. Οποιαδήποτε συναλλαγή σε χώρα εκτός Ελλάδας και Κύπρου απαγορεύεται και δεν θα επιτρέπεται.
- Εάν ο Χρήστης έχει λόγους να πιστεύει ότι μια Συναλλαγή για την οποία χρησιμοποιήθηκε η Κάρτα του πραγματοποιήθηκε με μη εξουσιοδοτημένο ή εσφαλμένο τρόπο, θα πρέπει να ενημερώσει την Εξυπηρέτηση Πελατών αμέσως μόλις λάβει γνώση, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και σε κάθε περίπτωση εντός δεκατριών (13) μηνών από την ημερομηνία της εν λόγω Συναλλαγής.
- Ο Διαχειριστής Προγράμματος, αφού διεξαγάγει σχετική έρευνα και διαπιστώσει ότι η συναλλαγή πραγματοποιήθηκε με μη εξουσιοδοτημένο ή εσφαλμένο τρόπο χωρίς ευθύνη του Χρήστη όπως προβλέπεται στον όρο 10.3, οφείλει να επιστρέψει αμέσως τα κεφάλαια της μη εξουσιοδοτημένης συναλλαγής στον Χρήστη. Ο Διαχειριστής Προγράμματος δεν φέρει καμία άλλη ευθύνη έναντι του Χρήστη. Εάν ο Διαχειριστής Προγράμματος ανακαλύψει στη συνέχεια ότι ο Χρήστης δεν δικαιούταν επιστροφή χρημάτων, ο Διαχειριστής Προγράμματος θα θεωρήσει την επιστροφή χρημάτων ως εσφαλμένη και ο Χρήστης θα έχει το δικαίωμα να επαναλάβει τη Συναλλαγή στην Κάρτα. Στην περίπτωση αυτή, ο Διαχειριστής του Προγράμματος δικαιούται να χρεώσει το ποσό των 10€ ως διαχειριστικό κόστος.
- Ο Χρήστης είναι πάντα υπεύθυνος για όλες τις Συναλλαγές που πραγματοποιούνται με την Κάρτα, σύμφωνα με τον όρο 8.2. Ειδικότερα, ο Χρήστης είναι υπεύθυνος:
- Εάν ο Χρήστης έχει ενεργήσει με δόλο.
- Εάν η Συναλλαγή πραγματοποιήθηκε επειδή ο Χρήστης εκ προθέσεως ή εκ βαριάς αμέλειας δεν τήρησε την Κάρτα ασφαλή ή τα στοιχεία ασφαλείας της Κάρτας ή το PIN ή τα στοιχεία πρόσβασης σε εφαρμογή στην οποία έχει προσθέσει την Κάρτα (e-wallet) μυστική
- Εάν ο Χρήστης έχει συμφωνήσει ότι ένα άλλο πρόσωπο εντός του Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου (ΕΟΧ) μπορεί να λάβει πληρωμή από την Κάρτα (π.χ. εάν ο Χρήστης έχει δώσει τα στοιχεία της Κάρτας του σε έναν λιανοπωλητή με σκοπό την πραγματοποίηση πληρωμής), ο Χρήστης μπορεί να ζητήσει από τον Διαχειριστή Προγράμματος να επιστρέψει την πληρωμή εντός 10 εργάσιμων ημερών από την παραλαβή του αιτήματος, εφόσον πληρούνται σωρευτικά οι ακόλουθες προϋποθέσεις:
- Η εξουσιοδότηση του Χρήστη δεν διευκρίνιζε το ακριβές ποσό που έπρεπε να καταβληθεί.
- Το ποσό που χρεώθηκε στην Κάρτα ήταν μεγαλύτερο από αυτό που ο Χρήστης θα ανέμενε εύλογα να πληρώσει, βάσει περιστατικών που αφορούσαν προηγούμενα προφίλ δαπανών. και
- Το αίτημα επιστροφής χρημάτων έχει υποβληθεί εντός οκτώ εβδομάδων από την ημέρα χρέωσης της πληρωμής στον λογαριασμό.
- Κατόπιν αιτήματος του Διαχειριστή Προγράμματος ή του Εκδότη της Κάρτας, ο Χρήστης φέρει το βάρος της απόδειξης ότι πληρούνται αυτές οι προϋποθέσεις
- Όταν μια εντολή πληρωμής κινείται σωστά και άμεσα από τον Χρήστη, ο Διαχειριστής Προγράμματος [ή ο Εκδότης της Κάρτας] οφείλει, με την επιφύλαξη της ρήτρας 10.1. και απρόβλεπτων περιστάσεων, ευθύνεται έναντι του Χρήστη για την ορθή εκτέλεση της πράξης πληρωμής, εκτός εάν μπορεί να αποδείξει στον Χρήστη και, κατά περίπτωση, στον πάροχο υπηρεσιών πληρωμών του δικαιούχου ότι ο πάροχος υπηρεσιών πληρωμών του δικαιούχου έλαβε το ποσό της πράξης πληρωμής σύμφωνα με το άρθρο 83 παράγραφος 1 του ν. 4537/2018.
- Όταν μια εντολή πληρωμής κινείται σωστά από τον Χρήστη μέσω παρόχου υπηρεσιών εκκίνησης πληρωμής, ο Διαχειριστής Προγράμματος, με την επιφύλαξη της ρήτρας 10.1., επιστρέφει στο Χρήστη το ποσό της ανεκτέλεστης ή εσφαλμένης πράξης πληρωμής και, κατά περίπτωση, επαναφέρει τον λογαριασμό πληρωμών που χρεώθηκε στην κατάσταση στην οποία θα βρισκόταν εάν δεν είχε πραγματοποιηθεί η εσφαλμένη πράξη πληρωμής.
- Σε περίπτωση δυσαρέσκειας σε σχέση με τις υπηρεσίες που παρέχονται δυνάμει του παρόντος, ο Χρήστης θα πρέπει σε πρώτη φάση να υποβάλει καταγγελία στον Διαχειριστή Προγράμματος, επικοινωνώντας μέσω της διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου legal-gr@edenred.com και παρέχοντας κάθε σχετική πληροφορία σχετικά με την καταγγελία. Όλα αυτά τα παράπονα θα καταγράφονται και θα αντιμετωπίζονται από το αρμόδιο προσωπικό του Διαχειριστή Προγράμματος σύμφωνα με την πολιτική διαχείρισης παραπόνων του Διαχειριστή Προγράμματος. Πρόσθετες πληροφορίες σχετικά με την πολιτική διαχείρισης παραπόνων του Διαχειριστή Προγράμματος είναι διαθέσιμες κατόπιν αιτήματος.
- Ο Διαχειριστής Προγράμματος θα εξετάσει τις εν λόγω καταγγελίες εντός εύλογου χρονικού διαστήματος και, με την επιφύλαξη της ανάγκης για πρόσθετες λεπτομέρειες, θα ενημερώσει τον Χρήστη για το αποτέλεσμα της εξέτασης εντός χρονικού διαστήματος που δεν υπερβαίνει τις 15 εργάσιμες ημέρες. Όταν δεν μπορεί να δοθεί απάντηση εντός των αναμενόμενων προθεσμιών, ο Διαχειριστής Προγράμματος ενημερώνει τον Χρήστη σχετικά με τα αίτια της καθυστέρησης και υποδεικνύει τυχόν επιπλέον χρόνο που απαιτείται. Σε κάθε περίπτωση, το συνολικό χρονικό πλαίσιο για την τελική απάντηση του Διαχειριστή Προγράμματος δεν θα υπερβαίνει τις 35 εργάσιμες ημέρες.
- Εάν ο Χρήστης δεν είναι ικανοποιημένος με το αποτέλεσμα της διερεύνησης του παραπόνου, υπό την προϋπόθεση ότι είναι καταναλωτής, μπορεί επίσης να απευθυνθεί στην ανεξάρτητη αρχή «Συνήγορος του Καταναλωτή» σύμφωνα με τη διαδικασία και τις προϋποθέσεις που ορίζονται στην ιστοσελίδα (www.synigoroskatanaloti.gr) της εν λόγω αρχής, προκειμένου να επιλυθεί φιλικά οποιαδήποτε διαφορά με τον Διαχειριστή Προγράμματος.
- Τυχόν αλλαγές στους παρόντες Όρους και Προϋποθέσεις ή στις πληροφορίες που παρέχονται σύμφωνα με αυτούς, θα προτείνονται από τον Εκδότη της Κάρτας, απευθείας ή ενεργώντας μέσω του Διαχειριστή του Προγράμματος, όπως προβλέπεται στο άρθρο 51 παράγραφος 1 του ν. 4537/2018 και το αργότερο 2 μήνες πριν από την προτεινόμενη ημερομηνία εφαρμογής τους, αναρτώντας τους στις ιστοσελίδες www.mybenefits.gr/terms και www.mybenefitszero.gr/terms. Ο Χρήστης μπορεί είτε να αποδεχθεί είτε να απορρίψει τις αλλαγές πριν από την ημερομηνία της προτεινόμενης ημερομηνίας έναρξης ισχύος τους.
- Η συνέχιση της χρήσης της Κάρτας από τον Χρήστη μετά από αλλαγή των όρων και προϋποθέσεων συνιστά αποδοχή από τον Χρήστη των τροποποιημένων όρων και προϋποθέσεων
- Σε περίπτωση που ο Χρήστης απορρίψει αυτές τις αλλαγές, ο Χρήστης έχει το δικαίωμα να τερματίσει την παρούσα Συμφωνία δωρεάν και με ισχύ ανά πάσα στιγμή μέχρι την ημερομηνία κατά την οποία θα εφαρμόζονταν οι αλλαγές
- Ο Εκδότης της Κάρτας, άμεσα ή ενεργώντας μέσω του Διαχειριστή Προγράμματος, παρέχει εύλογη ειδοποίηση, όπου είναι δυνατόν, για οποιαδήποτε ουσιαστική αλλαγή στις χρεώσεις ή στο επίπεδο υπηρεσιών που περιλαμβάνεται στους παρόντες όρους και προϋποθέσεις.
- Ο Χρήστης μπορεί να καταγγείλει την παρούσα Σύμβαση υποβάλλοντας σχετικό αίτημα στην Εταιρεία, η οποία στη συνέχεια θα ειδοποιήσει τον Διαχειριστή Προγράμματος και τον Εκδότη της Κάρτας.
- Ο Εκδότης της Κάρτας μπορεί να καταγγείλει την παρούσα Σύμβαση ανά πάσα στιγμή:
- Εάν ο Εκδότης της Κάρτας ειδοποιήσει δύο μήνες πριν την Εταιρεία και/ή τον Χρήστη της Κάρτας
- Με άμεση ισχύ, εάν ο Χρήστης έχει παραβιάσει έναν όρο της παρούσας Συμφωνίας ή εάν ο Εκδότης της Κάρτας έχει λόγους να πιστεύει ότι ο Χρήστης έχει χρησιμοποιήσει ή σκοπεύει να χρησιμοποιήσει την Κάρτα ή τον Λογαριασμό με τρόπο που συνεπάγεται βαριά αμέλεια ή με δόλιο ή παράνομο τρόπο ή εάν ο Εκδότης της Κάρτας δεν είναι σε θέση να επεξεργαστεί τις Συναλλαγές του Χρήστη λόγω ενεργειών τρίτων.
- Ο Εκδότης της Κάρτας μπορεί να αναστείλει ή να τερματίσει τη χρήση της Κάρτας ανά πάσα στιγμή, με άμεση ισχύ (και μέχρι να αποκατασταθεί η αθέτηση υποχρέωσης ή μέχρι τη λήξη της Συμφωνίας), χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση προς την Εταιρεία ή/και τον Χρήστη, εάν:
- Μια συναλλαγή απορρίφθηκε λόγω έλλειψης διαθέσιμου υπολοίπου ή
- Εάν ο Εκδότης της Κάρτας υποπτεύεται μη εξουσιοδοτημένη ή δόλια χρήση της Κάρτας ή
- Η παρούσα Συμφωνία έχει παραβιαστεί από τον Χρήστη ή εάν ο Εκδότης της Κάρτας έχει λόγους να πιστεύει ότι ο Χρήστης έχει χρησιμοποιήσει ή σκοπεύει να χρησιμοποιήσει την Κάρτα ή τον κωδικό χρήστη του ιστότοπου με τρόπο που συνεπάγεται βαριά αμέλεια ή με δόλιο ή παράνομο τρόπο ή εάν ο Εκδότης της Κάρτας δεν είναι σε θέση να επεξεργαστεί τις Συναλλαγές του Χρήστη λόγω ενεργειών τρίτων.
- Σε περίπτωση που η χρήση της Κάρτας ανασταλεί ή διακοπεί για οποιονδήποτε λόγο, ο Εκδότης της Κάρτας θα προσπαθήσει να ενημερώσει τον Χρήστη εκ των προτέρων ή το συντομότερο δυνατό. Σε ορισμένες περιπτώσεις, η Εταιρεία μπορεί να ειδοποιηθεί. Ο Χρήστης μπορεί επίσης να επικοινωνήσει με την Εξυπηρέτηση Πελατών για περισσότερες πληροφορίες, αν και σε ορισμένες περιπτώσεις, η Εξυπηρέτηση Πελατών ενδέχεται να μην είναι σε θέση να παράσχει περαιτέρω πληροφορίες για λόγους ασφαλείας ή νομικούς λόγους.
- Με τον τερματισμό της παρούσας Συμφωνίας, οποιοδήποτε Διαθέσιμο Υπόλοιπο δεν θα είναι πλέον διαθέσιμο για χρήση από τον Χρήστη.
- Σε κάθε περίπτωση τερματισμού ή όπου ο Εκδότης της Κάρτας έχει ειδοποιηθεί από τον Διαχειριστή του Προγράμματος ότι ο Χρήστης έχει πάψει να έχει δικαίωμα χρήσης της Κάρτας, όλα τα δικαιώματα σχετικά με το Διαθέσιμο Υπόλοιπο θα παραμείνουν στην Εταιρεία και δεν θα ανήκουν στον Χρήστη.
- Με την επιφύλαξη των Άρθρων 8-10 της παρούσας Σύμβασης, η ευθύνη του Εκδότη Κάρτας ή/και του Διαχειριστή Προγράμματος σε σχέση με την παρούσα Σύμβαση (συμβατική ή εξωσυμβατική και η οποία περιλαμβάνει αμέλεια, παραβίαση συμβατικής υποχρέωσης ή άλλως) υπόκειται στους ακόλουθους περιορισμούς και εξαιρέσεις:
- Ο Εκδότης της Κάρτας ή/και ο Διαχειριστής του Προγράμματος δεν φέρουν καμία ευθύνη για οποιοδήποτε σφάλμα προκύπτει άμεσα ή έμμεσα από αιτίες πέραν του ελέγχου τους, οι οποίες περιλαμβάνουν ενδεικτικά λόγους που σχετίζονται με έλλειψη κεφαλαίων, αποτυχία υπηρεσιών δικτύου ή συστημάτων επεξεργασίας δεδομένων.
- Ο Εκδότης της Κάρτας ή/και ο Διαχειριστής Προγράμματος δεν ευθύνονται για τυχόν απώλεια κερδών ή εμπορικής δραστηριότητας ή για άμεσες ή έμμεσες απώλειες ή διαφυγόντα κέρδη, καθώς και για οποιαδήποτε ειδική ή αντισταθμιστική ευθύνη.
- Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση σφάλματος του Εκδότη Κάρτας ή του Διαχειριστή Προγράμματος που έχει ως αποτέλεσμα την εσφαλμένη εκτέλεση ορισμένων Συναλλαγών, η ευθύνη του Εκδότη Κάρτας ή του Διαχειριστή Προγράμματος περιορίζεται στην επιστροφή του ισοδύναμου ποσού της σχετικής Συναλλαγής στην Κάρτα.
- Καμία διάταξη της παρούσας Σύμβασης δεν περιορίζει ή αποκλείει την ευθύνη του Εκδότη της Κάρτας ή/και του διαχειριστή του Προγράμματος σε περίπτωση θανάτου ή σωματικής βλάβης που προκλήθηκε από υπαιτιότητά του.
- Στο βαθμό που επιτρέπεται από το νόμο, όλες οι προϋποθέσεις ή εγγυήσεις που υπονοούνται ή αναφέρονται στο νόμο αποκλείονται ρητά.
- Οι παραπάνω εξαιρέσεις και περιορισμοί που περιέχονται στην παρούσα ρήτρα ισχύουν για οποιαδήποτε ευθύνη των θυγατρικών του Εκδότη Κάρτας και άλλων προμηθευτών, ιδίως όσον αφορά τη Mastercard, τους εργολάβους, τους πράκτορες, τους διανομείς και τις θυγατρικές τους, εάν υπάρχουν, έναντι του Χρήστη σε σχέση με την παρούσα Συμφωνία.
- Ταυτοποίηση του υπευθύνου επεξεργασίας δεδομένων
- Σκοποί της επεξεργασίας:
- Κατηγορίες προσωπικών δεδομένων
- Νόμιμη βάση επεξεργασίας
- Αποδέκτες προσωπικών δεδομένων
- Διαβίβαση προσωπικών δεδομένων
- Διατήρηση προσωπικών δεδομένων
- Άσκηση των δικαιωμάτων του υποκειμένου των δεδομένων
- Οποιαδήποτε καθυστέρηση ή αποτυχία στην άσκηση οποιουδήποτε δικαιώματος που απορρέει από την παρούσα Σύμβαση από τον Διαχειριστή Προγράμματος ή τον Εκδότη της Κάρτας δεν θα θεωρείται παραίτηση από το εν λόγω δικαίωμα ούτε θα αποκλείει την άσκησή του αργότερα.
- Οποιαδήποτε μερική ή ολική ακυρότητα οποιουδήποτε μέρους της παρούσας δεν επηρεάζει την εγκυρότητα και την ισχύ οποιουδήποτε άλλου μέρους της Συμφωνίας.
- Ο Χρήστης δεν δικαιούται να εκχωρήσει ή να μεταβιβάσει οποιοδήποτε από τα δικαιώματα και τα οφέλη του βάσει της παρούσας Συμφωνίας. Ο Διαχειριστής Προγράμματος διατηρεί το δικαίωμα να εκχωρήσει τα δικαιώματα και τα οφέλη του ανά πάσα στιγμή χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση του Χρήστη. Ομοίως, ο Εκδότης της Κάρτας μπορεί να εκχωρήσει οποιοδήποτε από τα δικαιώματα ή τις υποχρεώσεις του βάσει της παρούσας Σύμβασης.
- Κανένα τρίτο μέρος δεν θα έχει το δικαίωμα να επιβάλει οποιαδήποτε από τις διατάξεις της παρούσας Συμφωνίας, εκτός από τον Εκδότη της Κάρτας, τη Mastercard International Incorporated και τις θυγατρικές της, οι οποίες μπορούν να επιβάλουν οποιαδήποτε διάταξη της παρούσας Συμφωνίας που τους παρέχει δικαίωμα ή όφελος. Κάθε πρόσωπο μεταξύ εκείνων που προσδιορίζονται στην παρ. 4 μπορεί να επιβάλει το άρθρο 14.4.
- Οι όροι χρήσης που περιγράφονται στο παρόν διέπονται από το ελληνικό δίκαιο και αποκλειστικά αρμόδια για την επίλυση οποιασδήποτε διαφοράς προκύψει σε σχέση με την παρούσα Σύμβαση είναι τα Δικαστήρια των Αθηνών.
- Ο Διαχειριστής Προγράμματος θα χρεώνει ένα τέλος διαχείρισης Λογαριασμού σε ετήσια βάση μέχρι του ποσού των €0,89, συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ, για κάθε Κάρτα. Το τέλος αυτό θα αφαιρείται απευθείας από το Διαθέσιμο Υπόλοιπο της Κάρτας στην αρχή κάθε ημερολογιακού έτους.
- Εάν ο Χρήστης χρειάζεται βοήθεια ή επιθυμεί να δηλώσει απώλεια ή κλοπή της Κάρτας, μπορεί να επικοινωνήσει με την Εξυπηρέτηση Πελατών καλώντας - +30 210 2117030 (χρέωση μίας τηλεφωνικής κλήσης στην Ελλάδα, τυχόν επιπλέον χρεώσεις υπόκεινται στην τιμολογιακή πολιτική του παρόχου σας) Δευτέρα έως Παρασκευή 09.00-20.00 και Σάββατο 09.00-15.00.
- Ο έλεγχος του διαθέσιμου υπολοίπου και ο αποκλεισμός της κάρτας σε περίπτωση κλοπής ή απώλειας είναι επίσης διαθέσιμος μέσω της εφαρμογής MyEdenred® για κινητά και της ιστοσελίδας www.myedenred.gr.
1. ΌΡΟΙ
Λογαριασμός: Είναι ο λογαριασμός ηλεκτρονικού χρήματος που σχετίζεται με την Κάρτα.
Υπηρεσίες πληροφοριών λογαριασμού: Είναι μια ηλεκτρονική υπηρεσία που παρέχει πληροφορίες σχετικά με λογαριασμούς που διατηρεί ο Χρήστης μέσω ενός ή περισσότερων παρόχων υπηρεσιών πληρωμών, όπως τράπεζες.
Συνδεδεμένη Επιχείρηση: Πρόκειται για μια επιχείρηση, ανεξαρτήτως νομικής μορφής, που προσφέρει αγαθά ή υπηρεσίες που μπορούν να αποκτηθούν μέσω του Προγράμματος MyBenefits® (ενδεικτικά γραφεία που προσφέρουν τουριστικές υπηρεσίες, ειδικά διαμορφωμένες εγκαταστάσεις γυμναστικής, άθλησης και άσκησης, επιχειρήσεις που προσφέρουν υπηρεσίες μεταφοράς κ.λπ.).
Συμφωνία: Είναι η παρούσα Συμφωνία, όπως μπορεί να τροποποιείται κατά καιρούς.
ATM: σημαίνει αυτόματη ταμειακή μηχανή.
Εξουσιοδοτημένος Πάροχος Υπηρεσιών Πληροφοριών Λογαριασμού: Σημαίνει την εταιρεία ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΔΙΑΤΑΚΤΙΚΩΝ Α.ΕΕ., που δραστηριοποιείται εμπορικά ως Edenred, η οποία είναι εξουσιοδοτημένη από τη Ρυθμιστική Αρχή να παρέχει Υπηρεσίες Πληροφοριών Λογαριασμού στον Χρήστη με τη ρητή συγκατάθεση του Χρήστη.
Διαθέσιμο υπόλοιπο: Αυτά είναι τα διαθέσιμα κεφάλαια που φορτώνονται στην κάρτα και είναι διαθέσιμα για χρήση.
Εργάσιμες ημέρες: Είναι οι ημέρες από Δευτέρα έως Παρασκευή, εξαιρουμένων των αργιών στην Ελλάδα.
Κάρτα: Είναι η Κάρτα MyBenefits® που εκδίδεται βάσει της παρούσας Σύμβασης. Η Κάρτα μπορεί να είναι σε φυσική ή άυλη μορφή. Η επιλογή γίνεται από την Εταιρεία σε κάθε περίπτωση βάσει σχετικής συμφωνίας με το Διαχειριστή Προγράμματος, εκτός αν προβλέπεται διαφορετικά από τις σχετικές αποφάσεις των αρμόδιων δημόσιων φορέων.
Εκδότης Κάρτας: Είναι η PPS EU SA, εταιρεία εγγεγραμμένη στο Βέλγιο με αριθμό μητρώου 0712.775.202 και στοιχεία επικοινωνίας Avenue Herrmann-Debroux 40-42, 1160 Άουντεργκεμ, Βρυξέλλες-Κέντρο, Βέλγιο. Η PPS EU είναι εξουσιοδοτημένη από την Εθνική Τράπεζα του Βελγίου να εκδίδει ηλεκτρονικό χρήμα, έχοντας συμμορφωθεί με όλες τις απαιτήσεις για την άσκηση των δραστηριοτήτων της στην Ελλάδα και την Κύπρο και ιδίως για την έκδοση της Κάρτας στην Ελλάδα και την Κύπρο, όπως προβλέπεται στην παρούσα Σύμβαση.
Αριθμός κάρτας: Αυτός είναι ο δεκαεξαψήφιος αριθμός στην μπροστινή ή την πίσω πλευρά της κάρτας.
Εταιρεία: Είναι το νομικό πρόσωπο, ιδιωτικό ή δημόσιο, δημόσια αρχή, ίδρυμα ή πράκτορας που συμμετέχει στο παρόν Πρόγραμμα, κατόπιν αιτήματος του οποίου εκδίδεται το ηλεκτρονικό χρήμα.
Ανέπαφη: Είναι η δυνατότητα πληρωμής που δίνεται στον Χρήστη μιας φυσικής κάρτας για πληρωμή, με απλή επίδειξη της Κάρτας σε σημείο πώλησης για συναλλαγές έως 50€ (με δυνατότητα αύξησης ή τροποποίησης του ποσού αυτού από το νόμο). Το συνολικό ποσό των συναλλαγών που μπορεί να πραγματοποιήσει ανέπαφα ο Χρήστης είναι αθροιστικά 125€ από την τελευταία φορά που ο Χρήστης εισήγαγε το PIN του. Για συναλλαγές που υπερβαίνουν αυτό το όριο, ο Χρήστης υποχρεούται να εισάγει το PIN ακόμη και αν το ποσό της συναλλαγής είναι μικρότερο των 50€.
Εξυπηρέτηση Πελατών: Αυτό είναι το κέντρο που ασχολείται με ερωτήσεις και αιτήματα για υπηρεσίες σε σχέση με την Κάρτα. Τα στοιχεία επικοινωνίας της Εξυπηρέτησης Πελατών παρατίθενται στο άρθρο 17 του παρόντος.
ΕΟΧ: Είναι ο Ευρωπαϊκός Οικονομικός Χώρος, ο οποίος περιλαμβάνει επί του παρόντος τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, την Ισλανδία, τη Νορβηγία και το Λιχτενστάιν.
Ηλεκτρονικό χρήμα: Είναι το ηλεκτρονικό χρήμα που σχετίζεται με την κάρτα.
Ηλεκτρονικό πορτοφόλι: κάθε εφαρμογή για κινητά μέσω της οποίας ο χρήστης συνδέει την κάρτα (στην περίπτωση άυλης κάρτας) για μελλοντική χρήση.
Ποσό πλήρους ανάληψης: Είναι το συνολικό ποσό της συναλλαγής.
Mastercard: Είναι η Mastercard International Incorporated της οποίας η έδρα βρίσκεται στις ΗΠΑ (2000 Purchase Street, Purchase, New York, New York, 10577 USA).
Σήμα αποδοχής Mastercard: Αυτό είναι το σήμα της Mastercard International Incorporated που υποδεικνύει την αποδοχή της κάρτας.
Πρόγραμμα: Είναι το πρόγραμμα MyBenefits® βάσει του οποίου ισχύει η παρούσα Σύμβαση.
Διαχειριστής Προγράμματος: Είναι η ανώνυμη εταιρεία με την επωνυμία «ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΔΙΑΤΑΚΤΙΚΩΝ Α.Ε.» με έδρα το Μοσχάτο (οδός Θεσσαλονίκης 147), με ΑΦΜ 094438998, ΑΦΜ 002163601000 Δ.Ο.Υ. Πειραιά και τηλέφωνο επικοινωνίας 210-2117030.
Ρυθμιστική αρχή: Είναι η Εθνική Τράπεζα του Βελγίου στο Βέλγιο ή οποιαδήποτε άλλη ευρωπαϊκή ρυθμιστική αρχή χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών αρμόδια για την εποπτεία των υπηρεσιών που σας παρέχονται στο πλαίσιο της παρούσας Συμφωνίας.
Ο Λογαριασμός μου: Είναι το πεδίο στην ιστοσελίδα του Διαχειριστή Προγράμματος που επιτρέπει την εγγραφή για απευθείας σύνδεση (online) με τον Λογαριασμό του Χρήστη, ώστε ο Χρήστης να μπορεί να ενεργοποιήσει και να διαχειριστεί την Κάρτα του (δείτε λεπτομέρειες για το Διαθέσιμο Υπόλοιπο, το ιστορικό συναλλαγών, το μπλοκάρισμα καρτών κ.λπ.). Η ενότητα "Ο λογαριασμός μου" παρέχει ενημερωμένες πληροφορίες σχετικά με τον λογαριασμό του χρήστη. Θα χρειαστεί σύνδεση στο διαδίκτυο για να ενεργοποιήσετε την πρόσβαση στη σελίδα Ο λογαριασμός μου.
Σημείο πώλησης (ή POS): είναι οποιαδήποτε φυσική τοποθεσία μιας συνδεδεμένης επιχείρησης.
SCA (αυστηρή εξακρίβωση της ταυτότητας του πελάτη): μέθοδος επαλήθευσης της ταυτότητας που βασίζεται στη χρήση δύο ή περισσότερων στοιχείων που κατηγοριοποιούνται ως γνώση (κάτι που μόνο ο χρήστης γνωρίζει), κατοχή (κάτι που μόνο ο χρήστης κατέχει) και εγγενής (κάτι που είναι ο χρήστης) που είναι ανεξάρτητα, υπό την έννοια ότι η παραβίαση του ενός δεν θέτει σε κίνδυνο την αξιοπιστία των άλλων, και έχει σχεδιαστεί κατά τρόπο ώστε να προστατεύεται η εμπιστευτικότητα των δεδομένων εξακρίβωσης της γνησιότητας. Σύμφωνα με τον νόμο, η SCA απαιτείται όταν ο πληρωτής (α) αποκτά πρόσβαση στον λογαριασμό πληρωμών του μέσω διαδικτύου, (β) κινεί πράξη ηλεκτρονικής πληρωμής ή (γ) εκτελεί οποιαδήποτε ενέργεια μέσω εξ αποστάσεως διαύλου που μπορεί να συνεπάγεται κίνδυνο απάτης στον τομέα των πληρωμών ή άλλων καταχρήσεων, με την επιφύλαξη των εξαιρέσεων που προβλέπονται στα άρθρα 10 έως 21 του κατ' εξουσιοδότηση κανονισμού (ΕΕ) 389/2018, που περιλαμβάνουν ανέπαφες συναλλαγές και ορισμένες συναλλαγές χαμηλής αξίας.
Συναλλαγή: Είναι οποιαδήποτε πληρωμή για λιανική πώληση οποιουδήποτε είδους που πραγματοποιείται είτε από Σημεία Πώλησης είτε μέσω διαδικτύου, online, με χρήση της Κάρτας.
Χρήστης: Είναι το πρόσωπο που ορίζεται από την Εταιρεία και στο όνομα του οποίου εκδίδεται η Κάρτα. Ως εκ τούτου, είναι το πρόσωπο που δικαιούται να χρησιμοποιήσει την Κάρτα.
Ιστότοπος: είναι η διεύθυνση ιστού www.mybenefits.gr που επιτρέπει στον Χρήστη να έχει πρόσβαση σε πληροφορίες που σχετίζονται με την Κάρτα και περιέχει αντίγραφο αυτού του εγγράφου. Οι παρόντες όροι και προϋποθέσεις χρήσης είναι διαθέσιμοι στη διεύθυνση www.mybenefits.gr/terms ή www.mybenefitszero.gr/terms και ενημερωμένες εκδόσεις αυτών των όρων και προϋποθέσεων θα αναρτώνται σε αυτές τις ενότητες.
2. ΣΥΜΦΩΝΙΑ
3. ΛΗΨΗ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΚΑΡΤΑΣ
4. ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΚΑΡΤΑΣ
(α) όπου απαιτείται SCA, εκτός από τον αριθμό της Κάρτας, τον αριθμό CVC και την ημερομηνία λήξης της Κάρτας, θα απαιτούνται πρόσθετες μέθοδοι ταυτοποίησης για την έγκριση της Συναλλαγής. Τέτοιες πρόσθετες μέθοδοι ταυτοποίησης θα περιλαμβάνουν δύο από (i) ένα στοιχείο γνωστό μόνο από τον Χρήστη (όπως ένας μυστικός κωδικός πρόσβασης, μέρος των αριθμών PIN ή μυστική απάντηση σε μια ερώτηση), (ii) ένα στοιχείο που αποδεικνύει την κατοχή ενός αντικειμένου (όπως ένας κωδικός πρόσβασης μίας χρήσης που αποστέλλεται σε μια συσκευή κινητού τηλεφώνου μέσω της εφαρμογής για κινητά ή άλλων εφαρμογών κινητής επικοινωνίας), iii) ένα στοιχείο εγγενούς φύσης (όπως βιομετρικά στοιχεία, τα οποία μπορεί να περιλαμβάνουν σάρωση δακτυλικών αποτυπωμάτων, σάρωση αμφιβληστροειδούς ή αναγνώριση φωνής) .
(β) Όπου δεν απαιτείται SCA (συμπεριλαμβανομένης της περίπτωσης συναλλαγών χαμηλής αξίας σύμφωνα με το άρθρο 16 του Κατ' εξουσιοδότηση Κανονισμού (ΕΕ) 389/2018), ο αριθμός της Κάρτας, ο αριθμός CVC και η ημερομηνία λήξης της Κάρτας θα επαρκούν για την έγκριση της Συναλλαγής.
(β) Όπου δεν απαιτείται SCA (συμπεριλαμβανομένης της περίπτωσης συναλλαγών χαμηλής αξίας σύμφωνα με το άρθρο 16 του Κατ' εξουσιοδότηση Κανονισμού (ΕΕ) 389/2018), ο αριθμός της Κάρτας, ο αριθμός CVC και η ημερομηνία λήξης της Κάρτας θα επαρκούν για την έγκριση της Συναλλαγής.
5. ΧΡΕΩΣΗ ΤΗΣ ΚΑΡΤΑΣ
6. ΛΗΞΗ ΚΑΡΤΑΣ/ΚΟΣΤΟΣ
Έξοδα διαχείρισης μετά την ημερομηνία λήξης της κάρτας |
2.50€ |
Η εφαρμογή του διαχειριστικού τέλους αρχίζει ένα (1) έτος μετά την ημερομηνία λήξης Κάρτας. Το σχετικό ποσό αφαιρείται αυτόματα κάθε μήνα από το διαθέσιμο υπόλοιπο της Κάρτας που έχει λήξη τη δεδομένη στιγμή.
7. ΕΛΕΓΧΟΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥ ΚΑΡΤΑΣ
8. ΕΥΘΥΝΕΣ ΧΡΗΣΤΗ ΚΑΙ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΣΕΙΣ
διαπιστευτήρια ασφαλείας του. Συγκεκριμένα αλλά όχι αποκλειστικά, ο χρήστης απαγορεύεται να:
9. ΧΑΜΕΝΕΣ, ΚΛΕΜΜΕΝΕΣ Ή ΚΑΤΕΣΤΡΑΜΜΕΝΕΣ ΚΑΡΤΕΣ
10. ΔΙΑΦΩΝΙΕΣ
11. ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ
12. ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ
13. ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΣ Ή ΑΝΑΣΤΟΛΗ
14. ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ
Εάν η Κάρτα είναι ελαττωματική λόγω αμέλειας του Εκδότη της Κάρτας ή του Διαχειριστή Προγράμματος, η ευθύνη του τελευταίου περιορίζεται στην αντικατάσταση της Κάρτας. και
15. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ
Ο Διαχειριστής Προγράμματος είναι ο υπεύθυνος επεξεργασίας των προσωπικών σας δεδομένων που υποβάλλονται σε επεξεργασία για τους σκοπούς που αναφέρονται παρακάτω. Ο Διαχειριστής του Προγράμματος υποστηρίζεται από την PPS EU SA, εταιρεία εγγεγραμμένη στο Βέλγιο με αριθμό μητρώου εταιρείας 0712.775.202 και έδρα στη διεύθυνση Avenue Herrmann-Debroux 40-42, 1160 Άουντεργκεμ, Βρυξέλλες-Κέντρο, Βέλγιο, η οποία εποπτεύεται από την Εθνική Τράπεζα του Βελγίου (NBB) και ενεργεί ως διακριτός υπεύθυνος επεξεργασίας δεδομένων για τους σκοπούς που αναφέρονται παρακάτω.
Τα προσωπικά σας δεδομένα υποβάλλονται σε επεξεργασία από τον Διαχειριστή Προγράμματος για τους ακόλουθους σκοπούς:
- την έκδοση, εκτύπωση, αποστολή και ενεργοποίηση της κάρτας σας,
- την ενεργοποίηση και διαχείριση του online λογαριασμού σας.
- την παροχή πληροφοριών σχετικά με τις υπηρεσίες μας
- ανάλυση δεδομένων για την παραγωγή στατιστικών στοιχείων και την αξιολόγηση των υπηρεσιών μας
- συμμόρφωση με τους νόμους και τους κανονισμούς που ενδέχεται να ισχύουν για τον Διαχειριστή Προγράμματος
Τα προσωπικά σας δεδομένα υποβάλλονται σε επεξεργασία από τον Εκδότη της Κάρτας για τους ακόλουθους σκοπούς:
- την έκδοση και διαχείριση ηλεκτρονικού χρήματος ή/και άλλων υπηρεσιών πληρωμών που σχετίζονται με την Κάρτα
- την επεξεργασία των σχετικών πράξεων πληρωμής,
- την πρόληψη ή τον εντοπισμό οικονομικού εγκλήματος
- να συμμορφώνεται με τους νόμους και κανονισμούς που ισχύουν για τον Εκδότη της Κάρτας
- απάντηση σε καταγγελίες σχετικά με ρυθμιζόμενα χρηματοπιστωτικά προϊόντα και επιδίωξη της επίλυσής τους
- άσκηση των δικαιωμάτων που προβλέπονται σε συμφωνίες ή συμβάσεις
Ο Διαχειριστής Προγράμματος, ως υπεύθυνος επεξεργασίας δεδομένων, σας ενημερώνει ότι, για τους σκοπούς που αναφέρονται παραπάνω και τον αφορούν, μπορεί αντίστοιχα να συλλέγει τα ακόλουθα προσωπικά δεδομένα:
- προσωπικά δεδομένα που σχετίζονται με την ταυτότητα και την προσωπική σας ζωή (ονοματεπώνυμο, μοναδικός αριθμός υπαλλήλου, ημερομηνία ενεργοποίησης της κάρτας σας, αριθμός τηλεφώνου, διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου),
-την επαγγελματική σας ζωή (επωνυμία εταιρείας, διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου επιχείρησης),
-τα χρηματοοικονομικά και οικονομικά σας δεδομένα (τιμές φόρτωσης της κάρτας σας, στοιχεία κάρτας, δεδομένα συναλλαγών, υπόλοιπα καρτών,)
-δεδομένα τοποθεσίας (δεδομένα που ενδέχεται να λάβουμε σχετικά με το πού βρίσκεστε, όπως μπορεί να προέρχονται από το κινητό σας τηλέφωνο, τη διεύθυνση όπου συνδέετε έναν υπολογιστή στο διαδίκτυο ή ένα κατάστημα όπου αγοράζετε κάτι με την κάρτα σας)
-πληροφορίες σχετικά με τις επικοινωνίες μας
Ο Εκδότης της Κάρτας, ως υπεύθυνος επεξεργασίας, σας ενημερώνει ότι, για τους σκοπούς που αναφέρονται παραπάνω και τον αφορούν, ενδέχεται να συλλέγει (ανάλογα με τα δεδομένα που παρέχονται από τον Διαχειριστή Προγράμματος ή τον χρήστη) τα ακόλουθα προσωπικά δεδομένα:
-προσωπικά δεδομένα που σχετίζονται με την ταυτότητα και την προσωπική σας ζωή (όνομα, ονοματεπώνυμο, διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, τηλέφωνα επικοινωνίας, αριθμός κινητού τηλεφώνου, διεύθυνση, ημερομηνία γέννησης)
-δεδομένα συναλλαγών (λεπτομέρειες σχετικά με την κάρτα σας, τη χρήση της κάρτας σας και τις πληρωμές από και προς τους λογαριασμούς σας)
-δεδομένα τοποθεσίας (δεδομένα που ενδέχεται να λάβουμε σχετικά με το πού βρίσκεστε, όπως από το κινητό σας τηλέφωνο, τη διεύθυνση όπου συνδέετε έναν υπολογιστή στο διαδίκτυο ή ένα κατάστημα όπου αγοράζετε κάτι με την κάρτα σας)
-πληροφορίες σχετικά με τη σύμβασή σας (πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που σας παρέχουμε)
-πληροφορίες σχετικά με τη σύμβασή μας (λεπτομέρειες σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιείτε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας, όνομα, ημερομηνία γέννησης, διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, αριθμούς επικοινωνίας, αριθμούς καρτών και τραπεζικών λογαριασμών/κωδικών ταξινόμησης, ιστορικό συναλλαγών)
-τεχνικές πληροφορίες (λεπτομέρειες σχετικά με τις συσκευές και την τεχνολογία που χρησιμοποιείτε, υπηρεσίες όπως το 3D secure)
-επικοινωνίες (πληροφορίες που μαθαίνουμε για εσάς μέσω της επικοινωνίας σας μαζί μας)
-δεδομένα τεκμηρίωσης (λεπτομέρειες αποθηκευμένες σε έγγραφα διαφόρων μορφών ή σε αντίγραφά τους). Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει έγγραφα όπως διαβατήριο, άδεια οδήγησης ή πιστοποιητικό γέννησης που συλλέγονται για την εκπλήρωση των απαιτήσεων δέουσας επιμέλειας ως προς τον πελάτη, όπως απαιτείται από την καταπολέμηση της νομιμοποίησης εσόδων από παράνομες δραστηριότητες (AML), όπου απαιτείται να αναλάβουμε αρχική και συνεχή δέουσα επιμέλεια βάσει κινδύνου ως προς τον πελάτη).
Αυτές οι δραστηριότητες επεξεργασίας προσωπικών δεδομένων που σχετίζονται με τον Διαχειριστή Προγράμματος βασίζονται αντίστοιχα:
- την εκπλήρωση των εννόμων συμφερόντων μας για την έκδοση, εκτύπωση, αποστολή και ενεργοποίηση της κάρτας σας, καθώς και για την ανάλυση δεδομένων για την παραγωγή στατιστικών στοιχείων και την αξιολόγηση των υπηρεσιών μας
- την εκτέλεση της συμφωνίας, ή
- για τη συμμόρφωση με τις νομικές υποχρεώσεις του Διαχειριστή Προγράμματος σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία.
Οι δραστηριότητες επεξεργασίας προσωπικών δεδομένων που σχετίζονται με τον Εκδότη της Κάρτας βασίζονται αντίστοιχα:
- την εκτέλεση της συμφωνίας,
-συμμόρφωση με νομική υποχρέωση, δηλαδή συμμόρφωση με τις νομικές/κανονιστικές απαιτήσεις στις οποίες υπόκειται ο Εκδότης Καρτών σε σχέση με την έκδοση ηλεκτρονικού χρήματος και την παροχή υπηρεσιών πληρωμών.
Πρόσβαση στα προσωπικά σας δεδομένα που επεξεργάζεται ο Διαχειριστής Προγράμματος θα έχει το εξουσιοδοτημένο προσωπικό του, καθένα από τα οποία θα έχει συγκεκριμένα δικαιώματα πρόσβασης ανάλογα με το εύρος της ανάγκης του να γνωρίζει. Τα προσωπικά σας δεδομένα που υποβάλλονται σε επεξεργασία από τον Διαχειριστή Προγράμματος δεν θα γνωστοποιούνται σε τρίτους, εκτός, εάν είναι απαραίτητο, από τις ακόλουθες εταιρείες, μαζί με τους υπεργολάβους τους, οι οποίες έχουν εξουσιοδοτηθεί ρητά από τον Διαχειριστή Προγράμματος να εκτελούν την παρεχόμενη υπηρεσία:
-Πάροχοι υπηρεσιών που είναι υπεύθυνοι για τεχνικές εργασίες, συμπεριλαμβανομένου του παρόχου φιλοξενίας, του κατασκευαστή της κάρτας, του τεχνικού επεξεργαστή κ.λπ.· και
-Αρμόδιες διοικητικές, φορολογικές ή δικαστικές αρχές για την εκπλήρωση των νομικών μας υποχρεώσεων
Τα προσωπικά σας δεδομένα που επεξεργάζεται ο Εκδότης της Κάρτας θα είναι προσβάσιμα στο εξουσιοδοτημένο προσωπικό του, καθένα από τα οποία έχει συγκεκριμένα δικαιώματα πρόσβασης ανάλογα με το εύρος της ανάγκης να γνωρίζει. Τα προσωπικά σας δεδομένα που υποβάλλονται σε επεξεργασία από τον Εκδότη της Κάρτας δεν θα αποκαλυφθούν σε τρίτους, εκτός, όπου είναι απαραίτητο, στις ακόλουθες εταιρείες, μαζί με τους υπεργολάβους τους, ρητά εξουσιοδοτημένους από τον Εκδότη της Κάρτας, για την εκτέλεση της παρεχόμενης υπηρεσίας:
- Prepay Technologies Ltd, εταιρεία εγγεγραμμένη στην Αγγλία και την Ουαλία με αριθμό 04008083 και έδρα στη διεύθυνση 4ος όροφοσ, Station Square, οδός Gloucester 1, Swindon, Αγγλία, ρυθμιζόμενη από την Αρχή Χρηματοοικονομικής Συμπεριφοράς του Ηνωμένου Βασιλείου, η οποία ενεργεί ως εκτελών την επεξεργασία δεδομένων·
- Mastercard για την επεξεργασία συναλλαγών εντός του συστήματος Mastercard, και
-Τρίτα μέρη που χρησιμοποιούνται από τον Εκδότη της Κάρτας για σκοπούς δέουσας επιμέλειας ως προς τον πελάτη και καταπολέμησης της νομιμοποίησης εσόδων από παράνομες δραστηριότητες.
Ο Διαχειριστής του Προγράμματος και ο Εκδότης της Κάρτας θα διασφαλίσουν ότι τα προσωπικά σας δεδομένα που συλλέγονται για τους προαναφερθέντες σκοπούς δεν θα διαβιβαστούν εκτός της Ευρωπαϊκής Ένωσης, εκτός εάν έχει εκδοθεί απόφαση επάρκειας από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή (άρθρο 45 του GDPR) ή εάν έχουν τεθεί κατάλληλες και επαρκείς διασφαλίσεις για τη διασφάλιση της ασφάλειας και της προστασίας των προσωπικών σας δεδομένων, στην περίπτωση αυτή, τυποποιημένες συμβατικές ρήτρες (άρθρο 46 του GDPR).
Τα προσωπικά σας δεδομένα διατηρούνται από τον Διαχειριστή Προγράμματος για το χρονικό διάστημα που απαιτείται για την επίτευξη των σκοπών επεξεργασίας. Μετά από αυτό, τα δεδομένα σας θα διατηρηθούν μόνο για νομικούς σκοπούς, όπως για λογιστικούς, φορολογικούς, σκοπούς συμμόρφωσης κατά της νομιμοποίησης εσόδων από παράνομες δραστηριότητες και στη συνέχεια θα διαγραφούν οριστικά.
Τα προσωπικά σας δεδομένα που υποβάλλονται σε επεξεργασία από τον Εκδότη της Κάρτας θα διατηρούνται για το χρονικό διάστημα που απαιτείται για την παροχή των υπηρεσιών σας, το οποίο μπορεί να συμπληρωθεί με πρόσθετη ισχύουσα περίοδο διατήρησης σύμφωνα με τους τοπικούς κανονισμούς για την καταπολέμηση της νομιμοποίησης εσόδων από παράνομες δραστηριότητες μετά τη λήξη της συμφωνίας που υπεγράφη μεταξύ του Διαχειριστή Προγράμματος και της Εταιρείας, εκτός εάν ο Εκδότης της Κάρτας PPS υποχρεούται από το νόμο να τα διατηρήσει περισσότερο.
Σύμφωνα με τον ισχύοντα κανονισμό, έχετε το δικαίωμα πρόσβασης, διόρθωσης και διαγραφής των δεδομένων σας (εκτός εάν τα προσωπικά σας δεδομένα είναι απαραίτητα για τη συμμόρφωση με νομική υποχρέωση). Σε ορισμένες περιπτώσεις και υπό τις προϋποθέσεις που ορίζονται στην ισχύουσα νομοθεσία, έχετε επίσης το δικαίωμα να αντιταχθείτε και να λάβετε περιορισμό της δραστηριότητας επεξεργασίας δεδομένων, να αποσύρετε τη συγκατάθεσή σας όταν η επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων βασίζεται στη συγκατάθεσή σας και το δικαίωμα στη φορητότητα των δεδομένων. Μπορείτε να ασκήσετε τα δικαιώματά σας:
- συμπληρώνοντας το σχετικό έντυπο που είναι προσβάσιμο στο gdpr.edenred.gr, εάν η άσκηση των δικαιωμάτων σας σχετίζεται με την επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα που πραγματοποιείται από τον Διαχειριστή Προγράμματος.
- αποστέλλοντας email στην dpo@prepaysolutions.com, εφόσον η άσκηση των δικαιωμάτων σας αφορά την επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα από τον Εκδότη της Κάρτας.
Για οποιοδήποτε άλλο είδος αιτήματος ή παραπόνου, μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον υπεύθυνο προστασίας δεδομένων του σχετικού υπεύθυνου επεξεργασίας δεδομένων στέλνοντας μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση:
- dpo.greece@edenred.com, εάν το αίτημα ή το παράπονο σχετίζεται με την επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα που πραγματοποιείται από τον Διαχειριστή Προγράμματος, ή
- dpo@prepaysolutions.com, εάν το αίτημα ή το παράπονο σχετίζεται με την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων που πραγματοποιείται από τον Εκδότη της Κάρτας.
Σας υπενθυμίζουμε επίσης ότι μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία σχετικά με την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων στο
- Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα (www.dpa.gr), εάν η καταγγελία αφορά την επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα από τον Διαχειριστή του Προγράμματος, ή
- Βελγική Αρχή Προστασίας Δεδομένων (https://www.privacycommission.be), εάν η καταγγελία αφορά επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα από τον εκδότη της κάρτας.
16. ΓΕΝΙΚΑ
17. ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ
Η επωνυμία Mastercard και η επωνυμία Mastercard είναι σήματα κατατεθέντα της Mastercard International Incorporated.
"Το MyBenefits® είναι σήμα κατατεθέν της Edenred.
Τελευταία ενημέρωση: 13 Φεβρουαρίου 2025
Οι Όροι και Προϋποθέσεις ισχύουν από τις 13 Απριλίου 2025