Παροχές για εργαζόμενους
Ενημερωτικό σημείωμα για το πρόγραμμα «Πάθος για τους πελάτες»
Το πρόγραμμα «Passion for Customers» στοχεύει στη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών της Edenred με ένα εργαλείο που επιτρέπει στην Edenred να διαχειρίζεται έρευνες, να τις αναλύει και να ταξινομεί τα σχόλια των πελατών της για να την καλύτερη κατανόησή τους. Για τον σκοπό αυτό, η λύση χρησιμοποιεί τη δημιουργία προφίλ για να προσδιορίσει τι πρέπει να αντιμετωπιστεί με δράσεις για να αυξηθεί η ικανοποίησή των πελατών της.
- Για κάθε πελάτη – δεδομένα ταυτότητας και προσωπικής ζωής (ονοματεπώνυμο, προσωπική διεύθυνση, προσωπικός αριθμός τηλεφώνου, ημερομηνία γέννησης κ.λπ.)
- Για τους υποψήφιους πελάτες – ταυτότητα (όνομα, επώνυμο), δεδομένα επαγγελματικής ζωής (εργασία, αριθμός επαγγελματικού τηλεφώνου)
- Για τις εταιρικές επιχειρήσεις – δεδομένα επαγγελματικής ζωής (εργασία, επαγγελματική διεύθυνση, αριθμός επαγγελματικού τηλεφώνου, είδος επιχείρησης κ.λπ.)
- Για ψηφιακούς επισκέπτες – δεδομένα ταυτοποίησης ΤΠ (διεύθυνση IP, πληροφορίες συσκευής, πληροφορίες προγράμματος περιήγησης κ.λπ.)
- Ορισμός τυποποιημένων προφίλ πελατών και κατηγοριοποίηση των πληροφοριών
- Ανάλυση τάσεων με τμηματοποίηση, φιλτράρισμα, σύγκριση προφίλ και παρακολούθηση σε βάθος χρόνου
- Εξατομίκευση των αλληλεπιδράσεων με τους πελάτες, ιδίως όσον αφορά το ιστορικό με τους πελάτες
- Υποστήριξη για την αναγνώριση εμπορικών ευκαιριών με βάση το ατομικό feedback
- Αναγνώριση ευκαιριών βελτίωσης των παρεχόμενων προϊόντων και υπηρεσιών με βάση την εμπειρία των πελατών και το feedback των υποψήφιων πελατών
- Αναγνώριση ευκαιριών βελτίωσης των παρεχόμενων προϊόντων και υπηρεσιών με βάση το feedback των πελατών
- Αναγνώριση της ανάγκης συντήρησης των λειτουργικών συνθηκών (έλεγχος τυχόν περιστατικών ΙΤ, έλεγχος της ορθής λειτουργίας των υποδομών, υποστήριξη για την αντιμετώπιση προβλημάτων)
- Η τοποθέτηση της Edenred στην αγορά σε σχέση με τους ανταγωνιστές της
- Medallia – ο πάροχος λύσεων SaaS που εξασφαλίζει τη συντήρηση, την τεχνική υποστήριξη και εκτελεί διπλές τυφλές έρευνες για την Edenred
- Ipsos – ειδική στη διαμόρφωση της κοινής γνώμης που διενεργεί διπλές τυφλές έρευνες για την Edenred
- Ηλεκτρονικά μέσα από τη φόρμα
- Ταχυδρομικά στη διεύθυνση Θεσσαλονίκης 147, Μοσχάτο, 18346, Ελλάδα, EDENRED, υπόψιν Νομικού Τμήματος.
Η εταιρεία με την επωνυμία «Υπηρεσίες Διατακτικών ΑΕΕ» και η Edenred SE, εφεξής από κοινού καλούμενες «Edenred», ενεργώντας από κοινού ως υπεύθυνοι επεξεργασίας δεδομένων, σας ενημερώνουν ότι μέσω της Medallia συλλέγουν και χρησιμοποιούν τις ακόλουθες κατηγορίες των προσωπικών δεδομένων σας:
Τα προσωπικά δεδομένα σας υποβάλλονται σε επεξεργασία από την Edenred για τη μελέτη των αναγκών και της ικανοποίησης των πελατών και των υποψήφιων πελατών, καθώς και των τάσεων στην παροχή προϊόντων και υπηρεσιών, συμπεριλαμβανομένων:
Οι εν λόγω δραστηριότητες επεξεργασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα βασίζονται νομικά στο έννομο συμφέρον της Edenred. Η Edenred έχει έννομο συμφέρον να αναπτύξει μια πλατφόρμα ανάλυσης των αναφορών των πελατών της για να βελτιώσει τις υπηρεσίες που παρέχει στους πελάτες της, να αυξήσει την ικανοποίησή τους και να εντοπίσει νέες επιχειρηματικές ευκαιρίες.
Τα προσωπικά δεδομένα σας θα είναι προσβάσιμα στο εξουσιοδοτημένο προσωπικό της Edenred, καθένας από τους οποίους θα έχει ειδικά δικαιώματα πρόσβασης ανάλογα με το εύρος της ανάγκης τους να γνωρίζουν. Τα προσωπικά δεδομένα σας δεν θα κοινοποιούνται σε τρίτους παρά μόνο εφόσον είναι απαραίτητο, δηλαδή στις ακόλουθες εταιρείες, μαζί με τους δικούς τους υπεργολάβους, που έχουν εξουσιοδοτηθεί ρητά από την Edenred για την εκτέλεση της παρεχόμενης υπηρεσίας:
Όλα τα δεδομένα θα αποθηκεύονται στη βάση δεδομένων των διακομιστών της Medallia που βρίσκονται στη Φρανκφούρτη της Γερμανίας (με εφεδρικούς διακομιστές που βρίσκονται στο Άμστερνταμ).
Η Edenred διασφαλίζει ότι τα προσωπικά δεδομένα σας που συλλέγονται στο πλαίσιο της Medallia δεν θα μεταφερθούν εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης, εάν δεν υπάρχει απόφαση επάρκειας από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή ή εάν δεν έχουν θεσπιστεί κατάλληλες και επαρκείς εγγυήσεις που να διασφαλίζουν την ασφάλεια και την προστασία των προσωπικών δεδομένων σας.
Τα προσωπικά δεδομένα σας υποβάλλονται σε επεξεργασία και αποθηκεύονται για περίοδο 3 ετών, εκτός από τα προσωπικά δεδομένα που υποβάλλονται σε επεξεργασία με σκοπό τον εντοπισμό ευκαιριών βελτίωσης των παρεχόμενων προϊόντων και υπηρεσιών βάσει της εμπειρίας των πελατών και του feedback των υποψήφιων πελατών και κυρίως τον εντοπισμό της θέσης της εν λόγω εταιρείας στην αγορά σε σχέση με τους ανταγωνιστές της, για τον οποίο σκοπό τα προσωπικά δεδομένα διατηρούνται 3 μήνες μετά την ολοκλήρωση της έρευνας. Μετά το πέρας αυτής της περιόδου, τα προσωπικά δεδομένα διαγράφονται σύμφωνα με μια αυτόματη διαδικασία.
Σύμφωνα με τον ισχύοντα κανονισμό, έχετε δικαίωμα πρόσβασης, διόρθωσης και διαγραφής των δεδομένων σας. Υπό ορισμένες συνθήκες και υπό τις προϋποθέσεις που ορίζονται στην ισχύουσα νομοθεσία, έχετε επίσης το δικαίωμα να αντιταχθείτε και να επιτύχετε τον περιορισμό της δραστηριότητας επεξεργασίας δεδομένων:
Σε περίπτωση αμφιβολίας σχετικά με την ταυτότητά σας, μπορεί να σας ζητηθεί να προσκομίσετε αποδεικτικό ταυτότητας, το οποίο θα διαγραφεί μόλις ολοκληρωθεί ο έλεγχος ταυτότητας.
Για κάθε άλλο είδος αιτήματος ή καταγγελίας, μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον εκπρόσωπο προστασίας δεδομένων στέλνοντας μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση dpo.greece@edenred.com. Σας υπενθυμίζουμε επίσης ότι μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία σχετικά με την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων σας στην ελληνική Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα.