Όροι και προϋποθέσεις χρήσης της κάρτας Spendeo®

Διαβάστε προσεκτικά το παρακάτω κείμενο πριν χρησιμοποιήσετε την κάρτα Spendeo®. Οι πληροφορίες αυτές αφορούν τους όρους και τις προϋποθέσεις που ισχύουν για την Κάρτα. Η χρήση της Κάρτας συνεπάγεται την πλήρη και ανεπιφύλακτη αποδοχή εκ μέρους του Χρήστη της παρούσας συμφωνίας, καθώς και των όρων και προϋποθέσεων που περιλαμβάνονται στο παρόν κείμενο. Εάν κάποιο στοιχείο δεν είναι σαφές ή κατανοητό, μπορείτε να επικοινωνείτε με την Εξυπηρέτηση Πελατών στα στοιχεία επικοινωνίας που αναφέρονται στο Άρθρο 17 παρακάτω.

    1. ΟΡΙΣΜΟΙ

    Λογαριασμός: Είναι ο ηλεκτρονικός λογαριασμός που συνδέεται με την Κάρτα.

    Υπηρεσίες πληροφοριών λογαριασμού: Είναι μια ηλεκτρονική υπηρεσία που παρέχει πληροφορίες σχετικά με λογαριασμούς που διατηρεί ο Χρήστης μέσω ενός ή περισσότερων παρόχων υπηρεσιών πληρωμών, όπως οι τράπεζες.

    Επιχείρηση: Είναι η επιχείρηση, ανεξάρτητα από τη νομική της μορφή, που προσφέρει υπηρεσίες μέσω του προγράμματος Spendeo®.

    Συμφωνία: Είναι η παρούσα συμφωνία, όπως μπορεί να τροποποιείται κατά καιρούς.

    ATM: Είναι το μηχάνημα αυτόματης ανάληψης.

    Εξουσιοδοτημένος Πάροχος Υπηρεσιών Πληροφοριών Λογαριασμού: Είναι η εταιρεία ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΔΙΑΤΑΚΤΙΚΩΝ Α.Ε.Ε., με την εμπορική επωνυμία Edenred, η οποία είναι εξουσιοδοτημένη από τη ρυθμιστική αρχή να παρέχει υπηρεσίες πληροφοριών λογαριασμού στον Χρήστη με τη ρητή συγκατάθεσή του.

    Διαθέσιμο Υπόλοιπο: Αυτά είναι τα διαθέσιμα ποσά που φορτίζονται στην Κάρτα και είναι διαθέσιμα για χρήση.

    Εργάσιμες ημέρες: Είναι οι ημέρες από Δευτέρα έως Παρασκευή, εξαιρουμένων των αργιών στην Ελλάδα.

    Κάρτα: Είναι η κάρτα Spendeo® που εκδίδεται βάσει αυτής της συμφωνίας.

    Εκδότης Κάρτας: Είναι η PPS EU SA, εταιρεία εγγεγραμμένη στο Βέλγιο με αριθμό 0712.775.202 και στοιχεία επικοινωνίας Avenue Herrmann-Debroux 40-42, 1160 Άουντεργκεμ, Βρυξέλλες-Κέντρο, Βέλγιο. Η PPS EU είναι εξουσιοδοτημένη από την Εθνική Τράπεζα του Βελγίου να εκδίδει ηλεκτρονικό χρήμα, έχοντας συμμορφωθεί με όλες τις απαιτήσεις για την άσκηση των δραστηριοτήτων της στην Ελλάδα και συγκεκριμένα για την έκδοση της Κάρτας στην Ελλάδα όπως προβλέπεται στην παρούσα σύμβαση.

    Αριθμός κάρτας: Είναι ο δεκαεξαψήφιος αριθμός στο μπροστινό ή πίσω μέρος της κάρτας.

    Εταιρεία: Είναι το νομικό πρόσωπο ή ο φορέας που συμμετέχει στο παρόν Πρόγραμμα και βάσει αιτήματος του οποίου εκδίδεται το ηλεκτρονικό χρήμα που φορτίζεται στις Κάρτες.

    Ηλεκτρονικό πορτοφόλι: κάθε εφαρμογή για κινητά μέσω της οποίας ο χρήστης συνδέει την κάρτα (στην περίπτωση άυλης κάρτας) για μελλοντική χρήση.

    Ανέπαφη: Είναι η δυνατότητα πληρωμής που δίνεται στον Χρήστη να πληρώσει, με την επίδειξη της Κάρτας στο σημείο πώλησης, για συναλλαγές μέχρι €50 (με δυνατότητα αύξησης ή τροποποίησης του ποσού αυτού με νομοθετική ρύθμιση). Το συνολικό ποσό των συναλλαγών που μπορεί να πραγματοποιήσει ανέπαφα ο Χρήστης, ανέρχεται αθροιστικά σε €125 ημερησίως. Για συναλλαγές που υπερβαίνουν το ημερήσιο όριο των €125, είναι απαραίτητη η εισαγωγή του PIN από τον Χρήστη ακόμη και αν το ποσό της συναλλαγής είναι μικρότερο των €50.

    Εξυπηρέτηση Πελατών: Είναι το κέντρο εξυπηρέτησης που ασχολείται με ερωτήσεις και αιτήματα για υπηρεσίες που σχετίζονται με την Κάρτα. Τα στοιχεία επικοινωνίας για την Εξυπηρέτηση Πελατών παρατίθενται στο άρθρο 17 του παρόντος.

    ΕΟΧ: Είναι ο Ευρωπαϊκός Οικονομικός Χώρος, ο οποίος σήμερα περιλαμβάνει τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, την Ισλανδία, τη Νορβηγία και το Λιχτενστάιν.

    Ηλεκτρονικό χρήμα: Είναι το ηλεκτρονικό χρήμα που σχετίζεται με την κάρτα.

    Πλήρως αφαιρούμενο ποσό: Είναι το συνολικό ποσό της συναλλαγής

    Mastercard: Είναι η Mastercard International Incorporated της οποίας η έδρα βρίσκεται στις ΗΠΑ (2000 Purchase Street, Purchase, New York, 10577 USA).

    Ένδειξη αποδοχής Mastercard: Είναι η ένδειξη της Mastercard International Incorporated που υποδεικνύει την αποδοχή της κάρτας.

    Πρόγραμμα: Είναι το Πρόγραμμα Spendeo®, για το οποίο ισχύουν οι παρόντες όροι και προϋποθέσεις και η παρούσα Σύμβαση.

    Διαχειριστής του Προγράμματος: Είναι η ανώνυμη εταιρεία με την επωνυμία «ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΔΙΑΤΑΚΤΙΚΩΝ Α.Ε.Ε..» που εδρεύει στο Μοσχάτο (Θεσσαλονίκης 147), με ΑΦΜ 094438998, Δ.Ο.Υ.: Φ.Α.Ε. Πειραιά, Αριθμό ΓΕΜΗ 002163601000 και τηλέφωνο επικοινωνίας 210-2117030.

    Ρυθμιστική αρχή: Είναι η Εθνική Τράπεζα του Βελγίου στο Βέλγιο ή άλλη ευρωπαϊκή ρυθμιστική αρχή χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών, όπως απαιτεί το σχετικό πλαίσιο.

    Ο Λογαριασμός μου: Είναι το πεδίο στην ιστοσελίδα του Διαχειριστή Προγράμματος που επιτρέπει την εγγραφή για απευθείας σύνδεση (online) με τον Λογαριασμό του Χρήστη, ώστε ο Χρήστης να μπορεί να ενεργοποιήσει και να διαχειριστεί την Κάρτα του (να δείτε λεπτομέρειες για το Διαθέσιμο Υπόλοιπο, το ιστορικό συναλλαγών, το μπλοκάρισμα καρτών κ.λπ.). Η ενότητα "Ο λογαριασμός μου" παρέχει ενημερωμένες πληροφορίες σχετικά με τον λογαριασμό του χρήστη. Θα χρειαστεί σύνδεση στο διαδίκτυο για να ενεργοποιήσετε την πρόσβαση στη σελίδα Ο λογαριασμός μου.

    Σημείο πώλησης (ή POS): είναι οποιαδήποτε φυσική τοποθεσία μιας συνδεδεμένης επιχείρησης.

    SCA (ισχυρή εξακρίβωση ταυτότητας πελάτη): μέθοδος επαλήθευσης της ταυτότητας που βασίζεται στη χρήση δύο ή περισσότερων στοιχείων που κατηγοριοποιούνται ως στοιχεία γνώσης (κάτι που γνωρίζει μόνο ο χρήστης), κατοχής (κάτι που μόνο ο χρήστης κατέχει) και εγγενής (κάτι που είναι ο χρήστης) που είναι ανεξάρτητα, υπό την έννοια ότι η παραβίαση του ενός δεν θέτει σε κίνδυνο την αξιοπιστία των άλλων, και έχει σχεδιαστεί κατά τρόπο ώστε να προστατεύεται η εμπιστευτικότητα των δεδομένων επαλήθευσης ταυτότητας. Σύμφωνα με τον νόμο, η SCA απαιτείται όταν ο πληρωτής (α) αποκτά πρόσβαση στον λογαριασμό πληρωμών του μέσω διαδικτύου, (β) κινεί πράξη ηλεκτρονικής πληρωμής ή (γ) εκτελεί οποιαδήποτε ενέργεια μέσω εξ αποστάσεως διαύλου που μπορεί να συνεπάγεται κίνδυνο απάτης στον τομέα των πληρωμών ή άλλων καταχρήσεων, με την επιφύλαξη των εξαιρέσεων που προβλέπονται στα άρθρα 10 έως 21 του κατ' εξουσιοδότηση κανονισμού (ΕΕ) 389/2018, που περιλαμβάνουν ανέπαφες συναλλαγές και ορισμένες συναλλαγές χαμηλής αξίας

    Έμπορος: Είναι ο μεταπωλητής, ο λιανοπωλητής ή οποιοδήποτε άλλο φυσικό ή νομικό πρόσωπο που δέχεται κάρτες που φέρουν την ένδειξη αποδοχής Mastercard και ο οποίος λειτουργεί νόμιμα ως μεταπωλητής, λιανοπωλητής.

    Συναλλαγή: Είναι οποιαδήποτε πληρωμή για λιανική πώληση που μπορεί να πραγματοποιηθεί είτε από Σημεία Πώλησης είτε μέσω διαδικτύου, με απευθείας σύνδεση (online), με χρήση της Κάρτας.

    Χρήστης: Είναι το πρόσωπο που ορίζεται από την Εταιρεία και στο όνομα του οποίου εκδίδεται η κάρτα. Ως εκ τούτου, είναι το πρόσωπο που δικαιούται να χρησιμοποιήσει την Κάρτα.

    Ιστότοπος: Είναι η διεύθυνση ιστού www.spendeo.gr που επιτρέπει στον Χρήστη να έχει πρόσβαση σε πληροφορίες που σχετίζονται με την Κάρτα και περιέχει αντίγραφο αυτής. Οι παρόντες όροι και προϋποθέσεις χρήσης είναι διαθέσιμοι στο πεδίο www.spendeo.gr/terms, ενώ στο πεδίο αυτό θα αναρτώνται και τυχόν επικαιροποιημένες εκδόσεις αυτών.

     

    1. ΣΥΜΦΩΝΙΑ

    2.1 Η Κάρτα είναι μία επαναφορτιζόμενη προπληρωμένη κάρτα. Δεν είναι πιστωτική κάρτα, δεν είναι χρεωστική κάρτα.

    2.2 Η παρούσα Κάρτα έχει εκδοθεί από τον Εκδότη της Κάρτας, κατόπιν αδείας από την Mastercard International Incorporated. Αυτή η κάρτα είναι προϊόν ηλεκτρονικού χρήματος. Το ηλεκτρονικό χρήμα που συνδέεται με την παρούσα κάρτα παρέχεται από την PPS, η οποία, όσον αφορά στην έκδοση ηλεκτρονικού χρήματος, εποπτεύεται από την Εθνική Τράπεζα του Βελγίου. Τα δικαιώματα και οι υποχρεώσεις του Χρήστη σε σχέση με τη χρήση της Κάρτας υπόκεινται στην παρούσα συμφωνία μεταξύ του Διαχειριστή Προγράμματος και του Χρήστη. Εάν ο Χρήστης αντιμετωπίσει δυσκολίες στη χρήση της Κάρτας, θα πρέπει να επικοινωνήσει με την Εξυπηρέτηση Πελατών ή την Εταιρεία. Το ηλεκτρονικό χρήμα που συνδέεται με την Κάρτα παρέχεται στον Διαχειριστή Προγράμματος από τον Εκδότη και εκφράζεται σε Ευρώ. Ο Διαχειριστής του Προγράμματος παραχωρεί στο Χρήστη το δικαίωμα να χρησιμοποιεί αυτό το ηλεκτρονικό χρήμα μέχρι την αξία που φορτώνεται σε κάθε Κάρτα. Όλα τα δικαιώματα (συμπεριλαμβανομένης της κυριότητας) σε σχέση με το ηλεκτρονικό χρήμα παραμένουν στον Διαχειριστή Προγράμματος και δεν μεταβιβάζονται στον Χρήστη. Η κυριότητα της Κάρτας παραμένει στον Εκδότη της Κάρτας και ο Χρήστης αποκτά το δικαίωμα χρήσης της Κάρτας μόνο όπως καθορίζεται.

    2.3 Οι όροι και προϋποθέσεις έχουν συνταχθεί και είναι διαθέσιμοι στην ελληνική γλώσσα, ενώ η επικοινωνία με τον Χρήστη σε σχέση με την Κάρτα ή τον Λογαριασμό του θα γίνεται επίσης στην ελληνική γλώσσα.

     

    1. ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΚΑΡΤΑΣ

    3.1 Ο Χρήστης μπορεί να παραλάβει την Κάρτα μόνο εφόσον έχει οριστεί ή επιλεγεί ως επιβεβαιωμένος Χρήστης από την Εταιρεία προς τον Διαχειριστή Προγράμματος. Εάν ο Διαχειριστής Προγράμματος δεν είναι σε θέση να επαληθεύσει επαρκώς τις πληροφορίες σχετικά με το Χρήστη, θα ζητήσει περαιτέρω πληροφορίες ή θα απορρίψει την αίτηση.

    3.2 Η Κάρτα δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί εάν δεν είναι ενεργοποιημένη. Ο Χρήστης ενεργοποιεί την Κάρτα μέσω της εφαρμογής MyEdenred® ή της ιστοσελίδας www.myedenred.gr ακολουθώντας τις οδηγίες που λαμβάνει στο έγγραφο που συνοδεύει την Κάρτα ή καλώντας την Εξυπηρέτηση Πελατών και επιλέγοντας «Ενεργοποίηση Κάρτας» από τις επιλογές μενού.

    3.3 Κατά την ενεργοποίηση της Κάρτας, θα δοθεί στον Χρήστη ένα τετραψήφιο PIN. Ο Χρήστης πρέπει πάντα να διατηρεί το PIN σε ασφαλές μέρος και ποτέ να μην αποκαλύπτει το PIN σε κανέναν. Εάν ο Χρήστης ξεχάσει το PIN του, μπορεί να το ανακτήσει, μέσω της εφαρμογής για κινητά MyEdenred, της ιστοσελίδας www.myedenred.gr ή επικοινωνώντας με την Εξυπηρέτηση Πελατών.

    3.4 Ο Χρήστης μπορεί να καταχωρήσει την Κάρτα του μέσω της εφαρμογής για κινητά MyEdenred ή μέσω της ιστοσελίδας www.myedenred.gr, δημιουργώντας τον σχετικό λογαριασμό Αυτό θα επιτρέψει στον Χρήστη να χρησιμοποιήσει τις διαθέσιμες ηλεκτρονικές υπηρεσίες.

     

    1. ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΚΑΡΤΑΣ

    4.1 Η Κάρτα μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε Επιχειρήσεις που φέρουν το σήμα αποδοχής Mastercard, βάσει της πολιτικής εταιρικών δαπανών της Εταιρείας.

    4.2 Η παρούσα Κάρτα δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί για ανάληψη μετρητών, διακανονισμό ληξιπρόθεσμων υπολοίπων, τραπεζικές υπεραναλήψεις, συμβάσεις πίστωσης ή πληρωμή συνδρομών με άμεση πίστωση ή για οποιεσδήποτε άλλες συναλλαγές εκτός από αυτές που περιγράφονται στο άρθρο 4.1.

    4.3 Ο Χρήστης πρέπει να δίνει την εξουσιοδότηση και τη συγκατάθεσή του για κάθε συναλλαγή. Οι συναλλαγές θα θεωρούνται εξουσιοδοτημένες και γνήσιες εάν, κατά περίπτωση:

    4.3.1 Η κάρτα τοποθετείται μπροστά από μια συσκευή ανέπαφων συναλλαγών, διαβάζεται και γίνεται αποδεκτή από αυτήν τη συσκευή (σε περιπτώσεις όπου η Συναλλαγή δεν υπερβαίνει τα όρια PIN)

    4.3.2 Χρησιμοποιήσετε τον αριθμό PIN ή άλλο κωδικό ασφαλείας της κάρτας που είναι προσωπικός για τον Χρήστη για να επιβεβαιώσετε τη συναλλαγή.

    4.3.3 Για ηλεκτρονικές συναλλαγές, εφόσον πληρούνται επιτυχώς οι ακόλουθες προϋποθέσεις:

    (α) όπου απαιτείται SCA, εκτός από τον αριθμό της Κάρτας, τον αριθμό CVC και την ημερομηνία λήξης της Κάρτας, θα απαιτούνται πρόσθετες μέθοδοι ταυτοποίησης για την έγκριση της Συναλλαγής. Τέτοιες πρόσθετες μέθοδοι ταυτοποίησης θα περιλαμβάνουν δύο από (i) ένα στοιχείο γνωστό μόνο από τον Χρήστη (όπως ένας μυστικός κωδικός πρόσβασης, μέρος των αριθμών PIN ή μυστική απάντηση σε μια ερώτηση), (ii) ένα στοιχείο που αποδεικνύει την κατοχή ενός αντικειμένου (όπως ένας κωδικός πρόσβασης μίας χρήσης που αποστέλλεται σε μια συσκευή κινητού τηλεφώνου μέσω της εφαρμογής για κινητά ή άλλων εφαρμογών κινητής επικοινωνίας), iii) ένα στοιχείο εγγενούς φύσης (όπως βιομετρικά στοιχεία, τα οποία μπορεί να περιλαμβάνουν σάρωση δακτυλικών αποτυπωμάτων, σάρωση αμφιβληστροειδούς ή αναγνώριση φωνής) .

    (β) Όπου δεν απαιτείται SCA (συμπεριλαμβανομένης της περίπτωσης συναλλαγών χαμηλής αξίας σύμφωνα με το άρθρο 16 του κατ' εξουσιοδότηση Κανονισμού (ΕΕ) 389/2018), ο αριθμός της Κάρτας, ο αριθμός CVC και η ημερομηνία λήξης της Κάρτας θα επαρκούν για την έγκριση της Συναλλαγής.

     

    • Οι συναλλαγές με εικονικές κάρτες θα θεωρούνται εγκεκριμένες και γνήσιες εάν, κατά περίπτωση:

    4.4.1 Η έξυπνη συσκευή (smartphone κ.λπ.) τοποθετείται μπροστά από μια συσκευή ανέπαφων συναλλαγών, αναγνωρισμένη και αποδεκτή από αυτήν τη συσκευή υπό την προϋπόθεση ότι πληρούνται τα σχετικά νομικά κριτήρια (π.χ. η Συναλλαγή δεν υπερβαίνει τα όρια ανέπαφων συναλλαγών, διαφορετικά απαιτείται ο αριθμός PIN ή η παροχή ορισμένων βιομετρικών στοιχείων για την επιβεβαίωση της συναλλαγής).

    4.4.2     Για ηλεκτρονικές συναλλαγές, εφόσον πληρούνται επιτυχώς οι ακόλουθες προϋποθέσεις:

    4.4.3     (α) Όπου απαιτείται SCΑ, εκτός από τον αριθμό της εικονικής Κάρτας, τον αριθμό CVC και την ημερομηνία λήξης της Κάρτας, θα απαιτούνται πρόσθετες μέθοδοι ταυτοποίησης για την έγκριση της Συναλλαγής. Τέτοιες πρόσθετες μέθοδοι ταυτοποίησης θα περιλαμβάνουν δύο από (i) ένα στοιχείο γνωστό μόνο από τον Χρήστη (όπως ένας μυστικός κωδικός πρόσβασης, μέρος των αριθμών PIN ή μυστική απάντηση σε μια ερώτηση), (ii) ένα στοιχείο που αποδεικνύει την κατοχή ενός αντικειμένου (όπως ένας κωδικός πρόσβασης μίας χρήσης που αποστέλλεται σε μια συσκευή κινητού τηλεφώνου μέσω της εφαρμογής για κινητά ή άλλων εφαρμογών κινητής επικοινωνίας), iii) ένα στοιχείο εγγενούς φύσης (όπως βιομετρικά στοιχεία, τα οποία μπορεί να περιλαμβάνουν σάρωση δακτυλικών αποτυπωμάτων, σάρωση αμφιβληστροειδούς ή αναγνώριση φωνής) .

    (β) Όπου δεν απαιτείται SCA (συμπεριλαμβανομένης της περίπτωσης συναλλαγών χαμηλής αξίας σύμφωνα με το άρθρο 16 του κατ' εξουσιοδότηση Κανονισμού (ΕΕ) 389/2018), ο αριθμός της Κάρτας, ο αριθμός CVC και η ημερομηνία λήξης της Κάρτας θα επαρκούν για την έγκριση της Συναλλαγής.

    4.5 Η Κάρτα είναι προπληρωμένη κάρτα, πράγμα που σημαίνει ότι το Διαθέσιμο Υπόλοιπό της μειώνεται κατά το Πλήρες Εκπιπτόμενο Ποσό αμέσως μετά από κάθε Συναλλαγή. Προκειμένου μια Συναλλαγή να είναι επιτυχής, το Πλήρως Εκπιπτόμενο Ποσό πρέπει να είναι μικρότερο ή ίσο με το Διαθέσιμο Υπόλοιπο της Κάρτας. Η Κάρτα δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί εάν το Πλήρες Εκπιπτόμενο Ποσό είναι μεγαλύτερο από το Διαθέσιμο Υπόλοιπο ή εάν έχει παρέλθει η ημερομηνία λήξης της Κάρτας.

    4.6 Ο Χρήστης δεν μπορεί να διακόψει μια συναλλαγή μετά την παροχή σχετικής εξουσιοδότησης, αφού από το σημείο αυτό η συναλλαγή θεωρείται ότι έχει ληφθεί από τον Εκδότη της Κάρτας. Ο Χρήστης θα θεωρείται υπεύθυνος για όλες τις συναλλαγές για τις οποίες έχει δώσει έγκριση.

    4.7 Ο Χρήστης μπορεί να ελέγξει το Διαθέσιμο Υπόλοιπο ανά πάσα στιγμή, μέσω της εφαρμογής για κινητά ή της διαδικτυακής πλατφόρμας ή καλώντας την Εξυπηρέτηση Πελατών.

    4.8 Για λόγους ασφαλείας, οι Επιχειρήσεις που αποδέχονται την Κάρτα θα πρέπει να ζητούν έγκριση από τον Εκδότη της Κάρτας για όλες τις Συναλλαγές που πραγματοποιούνται από τον Χρήστη.

    4.9 Οι επιχειρήσεις ενδέχεται να μην είναι σε θέση να εξουσιοδοτήσουν τη συναλλαγή εάν δεν είναι σε θέση να λάβουν ηλεκτρονική εξουσιοδότηση από τον εκδότη της κάρτας.

    4.10 Η παρούσα Κάρτα δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως μέσο αναγνώρισης. Ο Εκδότης της Κάρτας δικαιούται να απορρίψει αιτήσεις έγκρισης από Επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν την Κάρτα για σκοπούς ταυτοποίησης.

    4.11 Το Διαθέσιμο Υπόλοιπο στο Λογαριασμό του Χρήστη δεν φέρει κανένα τόκο.

    4.12 Ο Εκδότης της Κάρτας μπορεί να ζητήσει από τον Χρήστη να παραδώσει την Κάρτα του ανά πάσα στιγμή. Εάν γίνει αυτό, δεν θα είναι δυνατή η χρήση οποιουδήποτε Διαθέσιμου Υπολοίπου στην Κάρτα.

     

    1. ΦΟΡΤΙΣΗ ΤΗΣ ΚΑΡΤΑΣ

    5.1 Ο Χρήστης δεν μπορεί να φορτίσει την Κάρτα μόνος του. Εάν η Εταιρεία επιθυμεί να φορτίσει την Κάρτα με πρόσθετες τιμές, τότε, σε συνεργασία με τον Διαχειριστή του Προγράμματος και τον Εκδότη της Κάρτας, η αξία θα προστεθεί στη Διαθέσιμη Αξία της Κάρτας του Χρήστη.

    5.2 Ο Χρήστης αναγνωρίζει ότι η συχνότητα με την οποία ενημερώνεται το Διαθέσιμο Υπόλοιπό του σύμφωνα με το 5.1 εξαρτάται εξ ολοκλήρου από τον προγραμματισμό και τις επιλογές της Εταιρείας.

     

    1. ΛΗΞΗ ΤΗΣ ΚΑΡΤΑΣ/ΚΟΣΤΟΣ

    6.1 Η ημερομηνία λήξης της Κάρτας αναγράφεται στο εμπρόσθιο ή οπίσθιο μέρος της Κάρτας. Ο Χρήστης δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει την Κάρτα μετά τη λήξη της.

    6.2 Καμία συναλλαγή δεν θα διεκπεραιωθεί μετά τη λήξη της Κάρτας.

    6.3 Οποιοδήποτε Διαθέσιμο Υπόλοιπο υπάρχει στην Κάρτα μετά τη λήξη της δύναται να μεταφερθεί στην Εταιρεία, κατόπιν αιτήματός της, και ο Χρήστης δεν θα έχει κανένα δικαίωμα σε αυτό (Διαθέσιμο Υπόλοιπο).

    6.4 Μετά τη λήξη της Κάρτας, θα επέρχεται μηνιαίο διαχειριστικό κόστος, ως κάτωθι:

    Μηνιαίο κόστος διαχείρισης μετά τη λήξη της κάρτας

    2.50€

    Η εφαρμογή του διαχειριστικού κόστους ξεκινά να ισχύει έναν χρόνο μετά τη λήξη της Κάρτας. Το σχετικό ποσό παρακρατείται αυτόματα κάθε μήνα από το Διαθέσιμο Υπόλοιπο της Κάρτας που έχει λήξει εκείνη τη στιγμή.

     

    1. ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥ

    7.1 Ο Χρήστης μπορεί να ελέγξει το Διαθέσιμο Υπόλοιπο και το ιστορικό συναλλαγών μέσω της εφαρμογής για κινητά ή της διαδικτυακής πλατφόρμας ή επικοινωνώντας με την Εξυπηρέτηση Πελατών.

     

    1. ΕΥΘΥΝΗ ΚΑΤΟΧΟΥ ΚΑΡΤΑΣ-ΧΡΗΣΤΗ ΚΑΙ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΣΕΙΣ

    8.1 Ο Εκδότης της Κάρτας μπορεί να περιορίσει ή να αρνηθεί τη χρήση της Κάρτας που εκδίδεται βάσει της παρούσας Σύμβασης για αντικειμενικά αιτιολογημένους λόγους που σχετίζονται με την ασφάλεια του μέσου πληρωμής ή την υποψία μη εξουσιοδοτημένης ή δόλιας χρήσης της Κάρτας

    8.2 Ο Χρήστης είναι υπεύθυνος για όλες τις μη εξουσιοδοτημένες συναλλαγές που προκύπτουν από απώλεια ή κλοπή Κάρτας ή υπεξαίρεση λογαριασμού, εάν ενεργεί με δόλο ή βαριά αμέλεια. Συγκεκριμένα, αλλά όχι αποκλειστικά, ο Χρήστης ευθύνεται εάν παραλείψει:

    8.2.1 Την ασφαλή αποθήκευση της Κάρτας και/ή των χαρακτηριστικών ασφαλείας της Κάρτας και/ή του Λογαριασμού ή της έξυπνης συσκευής στην οποία αποθηκεύεται η Κάρτα με ασφάλεια

    8.2.2 Να ενημερώσει την Εξυπηρέτηση Πελατών για την απώλεια ή κλοπή της Κάρτας

    8.3         Εάν ο Χρήστης είναι καταναλωτής και η ζημία οφείλεται σε βαριά αμέλεια, ευθύνεται μόνο μέχρι του ανώτατου ποσού των χιλίων (1.000) ευρώ, εκτός εάν η Εκδότρια διαθέτει και εφαρμόζει πρόσθετους, αποτελεσματικούς και πιο εξελιγμένους μηχανισμούς ελέγχου συναλλαγών, από αυτούς που εφαρμόζονται για την ισχυρή ταυτοποίηση των συναλλαγών, για συναλλαγές που μπορούν να προκαλέσουν ζημία άνω των χιλίων (1.000) ευρώ, όπως, ιδίως, μηχανισμοί ελέγχου που χρησιμοποιούν τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης ή πρόσθετο κωδικό ή βιομετρική ταυτοποίηση ή τηλεφωνική επιβεβαίωση

    8.4        Ο Χρήστης οφείλει να λαμβάνει όλα τα εύλογα μέτρα για να διατηρεί ασφαλή τα εξατομικευμένα διαπιστευτήρια ασφαλείας του. Συγκεκριμένα αλλά όχι αποκλειστικά, ο Χρήστης απαγορεύεται να:

    8.4.1 Επιτρέπει σε άλλο άτομο να χρησιμοποιήσει την κάρτα, το PIN ή τις πληροφορίες ασφαλείας

    8.4.2 Αποκαλύπτει τον /ους κωδικό/ους ασφαλείας, PIN ή άλλες πληροφορίες ασφαλείας, εκτός εάν αυτό γίνεται με τέτοιο τρόπο ώστε να καθίσταται αδύνατη η αναγνώριση αυτών των πληροφοριών από οποιονδήποτε τρίτο, ή

    8.4.3 Αποκαλύπτει το PIN ή άλλες πληροφορίες ασφαλείας ή καθιστά με άλλο τρόπο τέτοιες πληροφορίες διαθέσιμες σε οποιοδήποτε άτομο, είτε προφορικά είτε καταγράφοντας τέτοιες πληροφορίες με τέτοιο τρόπο ώστε οποιεσδήποτε τέτοιες πληροφορίες να μπορούν να αναγνωριστούν από οποιοδήποτε άτομο.

    8.5 Τυχόν μη συμμόρφωση με τη ρήτρα 8.4 θεωρείται ότι συνιστά βαριά αμέλεια από τον Χρήστη.

    8.6 Ο Χρήστης μπορεί να υποχρεωθεί να υποστεί τις ζημίες που προκύπτουν από τυχόν μη εγκεκριμένες συναλλαγές πληρωμής, μέχρι το μέγιστο ποσό των πενήντα (50) ευρώ, που προκύπτουν από τη χρήση απολεσθείσας ή κλεμμένης Κάρτας ή από υπεξαίρεση της κάρτας. Ο Χρήστης δεν φέρει καμία ζημία εάν

    8.6.1 η απώλεια, κλοπή ή υπεξαίρεση της Κάρτας δεν ήταν ανιχνεύσιμη στον Χρήστη πριν από την πληρωμή, εκτός εάν ο πληρωτής ενήργησε με δόλο, ή

    8.6.2 η ζημία προκλήθηκε από πράξεις ή παραλείψεις υπαλλήλου, αντιπροσώπου ή υποκαταστήματος του Εκδότη Καρτών, του Διαχειριστή Προγράμματος ή οντότητας στην οποία ανατέθηκαν οι δραστηριότητές του.

    8.7 Σε περίπτωση τερματισμού της σχέσης με την Εταιρεία, ο Χρήστης οφείλει να επιστρέψει την Κάρτα στην Εταιρεία. Η Εταιρεία και ο Διαχειριστής του Προγράμματος δεν αναλαμβάνουν καμία ευθύνη για Συναλλαγές που ενδέχεται να πραγματοποιηθούν με χρήση της Κάρτας κατά την περίοδο μετά τη λήξη της σχέσης του Χρήστη με την Εταιρεία.

    8.8 Ο Χρήστης συμφωνεί να αποζημιώσει και να αποζημιώσει πλήρως τον Εκδότη της Κάρτας, τον Διαχειριστή του Προγράμματος καθώς και τους διανομείς, τους συνεργάτες, τους υπαλλήλους, τους χορηγούς και τους παρόχους υπηρεσιών του, καθώς και τους ομίλους εταιρειών στους οποίους ανήκουν οι ανωτέρω, από το κόστος τυχόν νομικών διαδικασιών που ενδέχεται να κινηθούν για την επιβολή αυτών των όρων, καθώς και για οποιαδήποτε παραβίαση αυτών ή δόλια χρήση της κάρτας ή του PIN από τον Χρήστη ή από ένα πρόσωπο εξουσιοδοτημένο από τον Χρήστη.

    1. ΧΑΜΈΝΕΣ, ΚΛΕΜΜΕΝΕΣ Ή ΚΑΤΕΣΤΡΑΜΜΕΝΕΣ ΚΑΡΤΕΣ

    9.1         Ο Χρήστης πρέπει να χρησιμοποιεί την Κάρτα με τη δέουσα προσοχή.

    9.2 Σε περίπτωση απώλειας, κλοπής, απάτης σε σχέση με την Κάρτα ή άλλου κινδύνου μη εξουσιοδοτημένης χρήσης της Κάρτας ή εάν η Κάρτα είναι κατεστραμμένη ή δυσλειτουργεί, ο Χρήστης θα πρέπει να μπλοκάρει αυτόματα την Κάρτα μέσω της εφαρμογής MyEdenred® για κινητά ή να επικοινωνήσει αμέσως με την Εξυπηρέτηση Πελατών ώστε να απενεργοποιηθεί η Κάρτα.

    9.3 Υπό την προϋπόθεση ότι ο Χρήστης έχει ειδοποιήσει σύμφωνα με το Άρθρο 9.1 και επίσης υπό την προϋπόθεση ότι το Άρθρο 9.3 δεν ισχύει, ο Χρήστης δεν ευθύνεται για τυχόν απώλειες που μπορεί να έχουν προκύψει αφού ο Χρήστης έχει ενημερώσει την Εξυπηρέτηση Πελατών. Εάν υπάρχει Διαθέσιμο Υπόλοιπο στην Κάρτα, ο Χρήστης μπορεί να ζητήσει αντικατάσταση της Κάρτας από την Εταιρεία. Εξαρτάται από την Εταιρεία εάν επιθυμεί την αντικατάσταση της Κάρτας, ενώ ο Εκδότης της Κάρτας και ο Διαχειριστής του Προγράμματος δεν έχουν καμία συμμετοχή σε αυτήν.

    9.4         Σε περίπτωση που ο Εκδότης της Κάρτας έχει λόγους να πιστεύει ότι ο Χρήστης ενήργησε με δόλο ή βαριά αμέλεια, όπως για παράδειγμα: εάν ο Χρήστης σκόπιμα παρέλειψε να αναφέρει την απώλεια ή την κλοπή όπως περιγράφεται, ή ο Χρήστης απέτυχε να προστατεύσει την Κάρτα ή τις πληροφορίες ασφαλείας, (συμπεριλαμβανομένων των στοιχείων πρόσβασης σε μια εφαρμογή όπου ο Χρήστης καταθέτει την Κάρτα για χρήση ή τις ηλεκτρονικές εφαρμογές πορτοφολιού), ή σε περίπτωση που ο Χρήστης έχει παραβιάσει τη Συμφωνία, τότε ο Χρήστης θα είναι υπεύθυνος για όλες τις απώλειες και ζημίες.

    1. ΔΙΑΦΟΡΕΣ

    10.1 Εάν ο Χρήστης έχει λόγους να πιστεύει ότι μια Συναλλαγή για την οποία χρησιμοποιήθηκε η Κάρτα του πραγματοποιήθηκε με μη εξουσιοδοτημένο ή εσφαλμένο τρόπο, ο Χρήστης οφείλει να ενημερώσει την Εξυπηρέτηση Πελατών αμέσως και σε κάθε περίπτωση εντός δύο (2) μηνών από την ημερομηνία αυτής της Συναλλαγής.

    10.2 Ο Διαχειριστής Προγράμματος, μετά από σχετικό έλεγχο και εφόσον διαπιστωθεί ότι η σχετική Συναλλαγή πραγματοποιήθηκε χωρίς ευθύνη του Χρήστη, τότε θα επιστρέψει άμεσα τα χρήματα της μη εξουσιοδοτημένης συναλλαγής στον Χρήστη. Ο Διαχειριστής Προγράμματος δεν έχει καμία άλλη ευθύνη έναντι του Χρήστη. Εάν ο Διαχειριστής Προγράμματος ανακαλύψει στη συνέχεια ότι ο Χρήστης δεν δικαιούταν επιστροφή χρημάτων, θα θεωρήσει την επιστροφή χρημάτων ως εσφαλμένη και θα έχει το δικαίωμα να επαναλάβει τη Συναλλαγή με Κάρτα. Στην περίπτωση αυτή, ο Διαχειριστής Προγράμματος δικαιούται να χρεώσει ποσό €10 ως διαχειριστικό κόστος, αφαιρώντας τη σχετική αξία από το Διαθέσιμο Υπόλοιπο της Κάρτας.

    10.3 Εάν υπάρχουν βάσιμοι λόγοι να πιστεύεται ότι ο Χρήστης ενδέχεται να μην δικαιούται επιστροφή χρημάτων (βάσει των πληροφοριών που ήταν διαθέσιμες κατά τη στιγμή υποβολής της μη εξουσιοδοτημένης αναφοράς συναλλαγής), ο Διαχειριστής Προγράμματος δικαιούται να διεξαγάγει έρευνα πριν από οποιαδήποτε επιστροφή χρημάτων.

    10.4 Ο Χρήστης θα είναι πάντα υπεύθυνος για όλες τις Συναλλαγές που πραγματοποιούνται με την Κάρτα σύμφωνα με τον όρο 8.2. Ειδικότερα, ο Χρήστης είναι υπεύθυνος:

    10.4.1 Εάν ο Χρήστης έχει ενεργήσει με δόλο.

    10.4.2 Εάν η Συναλλαγή πραγματοποιήθηκε επειδή ο Χρήστης εκ προθέσεως ή εκ βαριάς αμέλειας δεν τήρησε την Κάρτα ασφαλή ή τα στοιχεία ασφαλείας της Κάρτας ή το PIN ή τα στοιχεία πρόσβασης σε εφαρμογή στην οποία έχει προσθέσει την Κάρτα (e-wallet) μυστική

    10.5 Εάν ο Χρήστης έχει συμφωνήσει ότι ένα άλλο πρόσωπο εντός του Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου (ΕΟΧ) μπορεί να λάβει πληρωμή από την Κάρτα (π.χ. εάν ο Χρήστης έχει δώσει τα στοιχεία της Κάρτας του σε έναν λιανοπωλητή με σκοπό την πραγματοποίηση πληρωμής), ο Χρήστης μπορεί να ζητήσει από τον Διαχειριστή Προγράμματος να επιστρέψει την πληρωμή εντός 10 εργάσιμων ημερών από την παραλαβή του αιτήματος, εφόσον πληρούνται σωρευτικά οι ακόλουθες προϋποθέσεις:

    10.5.1 Η εξουσιοδότηση του Χρήστη δεν διευκρίνιζε το ακριβές ποσό που έπρεπε να καταβληθεί.

    10.5.2 Το ποσό που χρεώθηκε στην Κάρτα ήταν μεγαλύτερο από αυτό που ο Χρήστης θα ανέμενε εύλογα να πληρώσει, βάσει περιστατικών που αφορούσαν προηγούμενα προφίλ δαπανών. και

    10.5.3 Το αίτημα επιστροφής χρημάτων έχει υποβληθεί εντός οκτώ εβδομάδων από την ημέρα χρέωσης της πληρωμής στον λογαριασμό.

    10.5.4 Κατόπιν αιτήματος του Διαχειριστή Προγράμματος ή του Εκδότη της Κάρτας, ο Χρήστης φέρει το βάρος της απόδειξης ότι πληρούνται αυτές οι προϋποθέσεις

    10.6 Όταν μια εντολή πληρωμής κινείται σωστά και άμεσα από τον Χρήστη, ο Διαχειριστής Προγράμματος [ή ο Εκδότης της Κάρτας] οφείλει, με την επιφύλαξη της ρήτρας 10.1. και απρόβλεπτων περιστάσεων, ευθύνεται έναντι του Χρήστη για την ορθή εκτέλεση της πράξης πληρωμής, εκτός εάν μπορεί να αποδείξει στον Χρήστη και, κατά περίπτωση, στον πάροχο υπηρεσιών πληρωμών του δικαιούχου ότι ο πάροχος υπηρεσιών πληρωμών του δικαιούχου έλαβε το ποσό της πράξης πληρωμής σύμφωνα με το άρθρο 83 παράγραφος 1 του ν. 4537/2018.

    10.6.1 Όταν μια εντολή πληρωμής κινείται σωστά από τον Χρήστη μέσω παρόχου υπηρεσιών εκκίνησης πληρωμής, ο Διαχειριστής Προγράμματος, με την επιφύλαξη της ρήτρας 10.1., επιστρέφει στο Χρήστη το ποσό της ανεκτέλεστης ή εσφαλμένης πράξης πληρωμής και, κατά περίπτωση, επαναφέρει τον λογαριασμό πληρωμών που χρεώθηκε στην κατάσταση στην οποία θα βρισκόταν εάν δεν είχε πραγματοποιηθεί η εσφαλμένη πράξη πληρωμής

    1. ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ

    11.1 Σε περίπτωση δυσαρέσκειας όσον αφορά τις υπηρεσίες που παρέχονται βάσει του παρόντος, ο Χρήστης θα πρέπει σε πρώτη φάση να υποβάλει καταγγελία στον Διαχειριστή Προγράμματος, επικοινωνώντας μέσω της διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου legal-gr@edenred.com και παρέχοντας κάθε σχετική πληροφορία σχετικά με την καταγγελία εγγράφως. Όλα αυτά τα παράπονα θα καταγράφονται και θα αντιμετωπίζονται από το αρμόδιο προσωπικό του Διαχειριστή Προγράμματος σύμφωνα με την πολιτική διαχείρισης παραπόνων του Διαχειριστή Προγράμματος. Πρόσθετες πληροφορίες σχετικά με την πολιτική διαχείρισης παραπόνων του Διαχειριστή Προγράμματος είναι διαθέσιμες κατόπιν αιτήματος.

    11.2       Ο Διαχειριστής Προγράμματος θα εξετάσει τις εν λόγω καταγγελίες εντός εύλογου χρονικού διαστήματος και, με την επιφύλαξη της ανάγκης για πρόσθετες λεπτομέρειες, θα ενημερώσει τον Χρήστη για το αποτέλεσμα της εξέτασης εντός χρονικού διαστήματος που δεν υπερβαίνει τις 15 εργάσιμες ημέρες. Όταν δεν μπορεί να δοθεί απάντηση εντός των αναμενόμενων προθεσμιών, ο Διαχειριστής Προγράμματος ενημερώνει τον Χρήστη σχετικά με τα αίτια της καθυστέρησης και υποδεικνύει τυχόν επιπλέον χρόνο που απαιτείται. Σε κάθε περίπτωση, το συνολικό χρονικό πλαίσιο για την τελική απάντηση του Διαχειριστή Προγράμματος δεν θα υπερβαίνει τις 35 εργάσιμες ημέρες.

    11.3       Εάν ο Χρήστης δεν είναι ικανοποιημένος με το αποτέλεσμα της διερεύνησης της καταγγελίας, εφόσον είναι καταναλωτής, μπορεί επίσης να απευθυνθεί στην ανεξάρτητη αρχή «Συνήγορος του Καταναλωτή» σύμφωνα με τη διαδικασία και τις προϋποθέσεις που ορίζονται στην ιστοσελίδα (www.synigoroskatanaloti.gr) της εν λόγω αρχής, προκειμένου να επιλυθεί φιλικά οποιαδήποτε διαφορά με τον Διαχειριστή Προγράμματος.

    1. ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ

    12.1 Τυχόν αλλαγές στους παρόντες Όρους και Προϋποθέσεις ή στις πληροφορίες που παρέχονται σύμφωνα με αυτούς, θα προτείνονται από τον Εκδότη της Κάρτας, απευθείας ή ενεργώντας μέσω του Διαχειριστή Προγράμματος, όπως προβλέπεται στο άρθρο 51 παράγραφος 1 του ν. 4537/2018 και το αργότερο 2 μήνες πριν από την προτεινόμενη ημερομηνία εφαρμογής τους, αναρτώντας τους στην ιστοσελίδα www.spendeo.gr/terms. Ο Χρήστης μπορεί είτε να αποδεχθεί είτε να απορρίψει τις αλλαγές πριν από την ημερομηνία της προτεινόμενης ημερομηνίας έναρξης ισχύος τους.

    12.2 Η συνέχιση της χρήσης της Κάρτας από τον Χρήστη μετά από αλλαγή των όρων και προϋποθέσεων συνιστά αποδοχή από τον Χρήστη των τροποποιημένων όρων και προϋποθέσεων.

    1. ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΣ Ή ΑΝΑΣΤΟΛΗ

    13.1       Ο Χρήστης μπορεί να καταγγείλει την παρούσα Σύμβαση υποβάλλοντας σχετικό αίτημα στην Εταιρεία, η οποία στη συνέχεια θα ειδοποιήσει τον Διαχειριστή Προγράμματος και τον Εκδότη της Κάρτας.

    13.2 Ο Εκδότης της Κάρτας μπορεί να καταγγείλει την παρούσα Σύμβαση ανά πάσα στιγμή:

    13.2.1 Εάν ο Εκδότης της Κάρτας ειδοποιήσει σχετικά την Εταιρεία και/ή τον Χρήστη της Κάρτας δύο μήνες νωρίτερα.

    13.2.2 Με άμεση ισχύ, εάν ο Χρήστης έχει παραβιάσει έναν όρο της παρούσας Συμφωνίας ή εάν ο Εκδότης της Κάρτας έχει λόγους να πιστεύει ότι ο Χρήστης έχει χρησιμοποιήσει ή σκοπεύει να χρησιμοποιήσει την Κάρτα ή τον Λογαριασμό με τρόπο που εμπεριέχει το στοιχείο της αμέλειας ή δόλια ή με παράνομες προθέσεις ή εάν ο Εκδότης της Κάρτας δεν είναι σε θέση να επεξεργαστεί τις Συναλλαγές του Χρήστη λόγω ενεργειών τρίτων.

    13.3 Ο Εκδότης της Κάρτας μπορεί να αναστείλει ή να τερματίσει τη χρήση της Κάρτας ανά πάσα στιγμή, με άμεση ισχύ (και μέχρι την αποκατάσταση του σφάλματος ή μέχρι τον τερματισμό της Συμφωνίας), χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση προς την Εταιρεία και/ή τον Χρήστη, εάν:

    13.3.1 Μια συναλλαγή έχει απορριφθεί λόγω έλλειψης Διαθέσιμου Υπολοίπου ή

    13.3.2 Εάν ο Εκδότης της Κάρτας υποπτεύεται μη εξουσιοδοτημένη ή δόλια χρήση της Κάρτας ή

    13.3.3 Εάν ο Χρήστης έχει φτάσει τα όρια ή

    13.3.4 Η παρούσα Συμφωνία έχει παραβιαστεί από τον Χρήστη ή εάν ο Εκδότης της Κάρτας έχει λόγους να πιστεύει ότι ο Χρήστης έχει χρησιμοποιήσει ή σκοπεύει να χρησιμοποιήσει την Κάρτα ή τον κωδικό πρόσβασης στον ιστότοπο με τρόπο που εμπεριέχει το στοιχείο της βαριάς αμέλειας ή δόλια ή με παράνομες προθέσεις ή εάν ο Εκδότης της Κάρτας δεν είναι σε θέση να επεξεργαστεί τις Συναλλαγές του Χρήστη λόγω ενεργειών τρίτων.

    13.4 Σε περίπτωση ακύρωσης της Κάρτας για οποιονδήποτε λόγο, ο Εκδότης της Κάρτας θα προσπαθήσει να ειδοποιήσει τον Χρήστη εκ των προτέρων ή το συντομότερο δυνατό. Σε ορισμένες περιπτώσεις ενδέχεται να ειδοποιηθεί η Εταιρεία. Ο Χρήστης μπορεί επίσης να επικοινωνήσει με την Εξυπηρέτηση Πελατών για περισσότερες πληροφορίες, αν και σε ορισμένες περιπτώσεις, η Εξυπηρέτηση Πελατών ενδέχεται να μην είναι σε θέση να παράσχει περαιτέρω πληροφορίες για λόγους ασφαλείας ή νομικούς λόγους.

    13.5 Μετά τον τερματισμό, οποιοδήποτε Διαθέσιμο Υπόλοιπο δεν θα είναι πλέον διαθέσιμο για χρήση από τον Χρήστη.

    13.6 Σε κάθε περίπτωση καταγγελίας ή όπου ο Εκδότης της Κάρτας έχει ενημερωθεί από τον Διαχειριστή του Προγράμματος ότι ο Χρήστης έχει παύσει να δικαιούται να χρησιμοποιεί την Κάρτα, όλα τα δικαιώματα σε σχέση με το ηλεκτρονικό χρήμα και το Διαθέσιμο Υπόλοιπο παραμένουν στην Εταιρεία και δεν μεταβιβάζονται στον Χρήστη.

    1. ΕΥΘΥΝΗ

    14.1 Με την επιφύλαξη των Άρθρων 8-10 της παρούσας Σύμβασης, η ευθύνη του Εκδότη Κάρτας ή/και του Διαχειριστή Προγράμματος σε σχέση με την παρούσα Σύμβαση (συμβατική ή εξωσυμβατική και συμπεριλαμβανομένης της αμέλειας, της παραβίασης συμβατικής υποχρέωσης ή άλλως), υπόκειται στους ακόλουθους περιορισμούς και εξαιρέσεις:

    14.1.1 Ο Εκδότης της Κάρτας και/ή ο Διαχειριστής Προγράμματος δεν φέρουν καμία ευθύνη για οποιαδήποτε ευθύνη προκύπτει άμεσα ή έμμεσα από αιτίες πέραν του ελέγχου του, συμπεριλαμβανομένων, ενδεικτικά, λόγων που αναφέρονται σε έλλειψη κεφαλαίων, ζημία σε υπηρεσίες δικτύου ή επεξεργασία δεδομένων συστημάτων

    14.1.2 Ο Εκδότης της Κάρτας και/ή ο Διαχειριστής Προγράμματος δεν ευθύνονται για τυχόν απώλεια κερδών ή εμπορικής δραστηριότητας ή για άμεσες ή έμμεσες ζημίες ή διαφυγόντα κέρδη, καθώς και για οποιαδήποτε ειδική ή αντισταθμιστική ευθύνη

    14.1.3 Εάν η Κάρτα είναι ελαττωματική λόγω αμέλειας του Εκδότη της Κάρτας ή του Διαχειριστή Προγράμματος, η ευθύνη τους περιορίζεται στην αντικατάσταση της Κάρτας

    14.1.4 Στην απίθανη περίπτωση ανάληψης ποσών από το Διαθέσιμο Υπόλοιπο χωρίς ο Χρήστης να έχει δώσει την εξουσιοδότησή του για ανάληψη σύμφωνα με τους όρους της παρούσας Συμφωνίας, η ευθύνη του Χρήστη είναι αυτή που ορίζεται στην παράγραφο 10 και

    14.2 Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση σφάλματος εκ μέρους του Εκδότη της Κάρτας ή του Διαχειριστή Προγράμματος, η ευθύνη τους περιορίζεται στην επιστροφή του ίδιου ποσού.

    14.3 Τίποτα στην παρούσα Συμφωνία δεν περιορίζει ή αποκλείει την ευθύνη του Εκδότη της Κάρτας σε περίπτωση θανάτου ή σωματικής βλάβης που προκλήθηκε από υπαιτιότητά του.

    14.4 Στο βαθμό που επιτρέπεται από το νόμο, αποκλείονται ρητά όλες οι προϋποθέσεις ή εγγυήσεις που υπονοούνται ή αναφέρονται στο νόμο.

    14.5 Οι παραπάνω εξαιρέσεις και περιορισμοί που περιλαμβάνονται στο παρόν άρθρο ισχύουν και ισχύουν για οποιαδήποτε ευθύνη όσων συνεργάζονται με τον Εκδότη της Κάρτας και ειδικότερα, για τη Mastercard και για άλλους προμηθευτές, εργολάβους, πράκτορες, διανομείς και οποιονδήποτε από τους δικούς τους συνεργάτες, υπό την προϋπόθεση ότι υπάρχουν, έναντι του Χρήστη σε σχέση με την παρούσα Συμφωνία.

    1. ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ

    15.1.1 Ταυτότητα του υπεύθυνου επεξεργασίας δεδομένων

    Ο Διαχειριστής Προγράμματος είναι ο υπεύθυνος επεξεργασίας των προσωπικών σας δεδομένων που υποβάλλονται σε επεξεργασία για τους σκοπούς που αναφέρονται παρακάτω. Ο Διαχειριστής του Προγράμματος υποστηρίζεται από την PPS EU SA, εταιρεία εγγεγραμμένη στο Βέλγιο με αριθμό μητρώου εταιρείας 0712.775.202 και έδρα στη διεύθυνση Avenue Herrmann-Debroux 40-42, 1160 Άουντεργκεμ, Βρυξέλλες-Κέντρο, Βέλγιο, η οποία εποπτεύεται από την Εθνική Τράπεζα του Βελγίου (NBB) και ενεργεί ως διακριτός υπεύθυνος επεξεργασίας δεδομένων για τους σκοπούς που αναφέρονται παρακάτω.

    15.1.2 Σκοποί επεξεργασίας

    Τα προσωπικά σας δεδομένα υποβάλλονται σε επεξεργασία από τον Διαχειριστή Προγράμματος για τους ακόλουθους σκοπούς:

    - την έκδοση, εκτύπωση και αποστολή της κάρτας σας,

    - την ενεργοποίηση της Κάρτας και τη διαχείριση του ηλεκτρονικού σας λογαριασμού

    - την ανταπόκριση στα αιτήματά σας,

    - την παροχή πληροφοριών σχετικά με τις υπηρεσίες μας

    - την εκπλήρωση των υποχρεώσεών μας που απορρέουν από τη σύμβασή μας με την Εταιρεία

    - την ανάλυση δεδομένων για τη δημιουργία στατιστικών στοιχείων και την αξιολόγηση των υπηρεσιών μας

    - συμμόρφωση με τους νόμους και κανονισμούς που ισχύουν για τον Διαχειριστή Προγράμματος

    Τα προσωπικά σας δεδομένα υποβάλλονται σε επεξεργασία από την PPS EU για τους ακόλουθους σκοπούς:

    - την έκδοση και διαχείριση ηλεκτρονικού χρήματος ή/και άλλων υπηρεσιών πληρωμών που σχετίζονται με τις υπηρεσίες,

    - την επεξεργασία των σχετικών πράξεων πληρωμής,

    - την πρόληψη ή τον εντοπισμό οικονομικού εγκλήματος

    - συμμόρφωση με τους νόμους και τους κανονισμούς που ισχύουν για το PPS EU

    - απάντηση σε καταγγελίες σχετικά με ρυθμιζόμενα χρηματοπιστωτικά προϊόντα και επιδίωξη επίλυσής τους

    - την άσκηση των δικαιωμάτων που προβλέπονται σε συμφωνίες ή συμβάσεις,

    15.1.3 Κατηγορίες προσωπικών δεδομένων

    Ο Διαχειριστής Προγράμματος, ως υπεύθυνος επεξεργασίας δεδομένων, σας ενημερώνει ότι, για τους σκοπούς που αναφέρονται παραπάνω και τον αφορούν, μπορεί αντίστοιχα να συλλέγει τα ακόλουθα προσωπικά δεδομένα:

    - προσωπικά δεδομένα που σχετίζονται με την ταυτότητα και την προσωπική σας ζωή (π.χ. όνομα, μοναδικός αριθμός υπαλλήλου, ημερομηνία ενεργοποίησης της κάρτας σας, αριθμός τηλεφώνου, διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου κ.λπ.),

    - την επαγγελματική σας ζωή (π.χ. επωνυμία εταιρείας, διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου εργασίας κ.λπ.),

    - τα οικονομικά και χρηματοοικονομικά σας στοιχεία (π.χ. τιμές χρέωσης κάρτας, στοιχεία κάρτας, στοιχεία συναλλαγής, υπόλοιπα καρτών κ.λπ.)

    - δεδομένα τοποθεσίας (δεδομένα που ενδέχεται να λάβουμε σχετικά με το πού βρίσκεστε, όπως από το κινητό σας τηλέφωνο, τη διεύθυνση όπου συνδέετε έναν υπολογιστή στο διαδίκτυο ή ένα κατάστημα όπου αγοράζετε κάτι με την κάρτα σας)

    - πληροφορίες σχετικά με την επικοινωνία μας

    Η PPS EU, ως υπεύθυνος επεξεργασίας, σας ενημερώνει ότι, για τους σκοπούς που αναφέρονται ανωτέρω και την αφορούν, ενδέχεται να συλλέγει (ανάλογα με τα δεδομένα που παρέχονται από την Εταιρεία ή τον χρήστη) τα ακόλουθα προσωπικά δεδομένα:

    - προσωπικά δεδομένα που σχετίζονται με την ταυτότητα και την προσωπική σας ζωή (όνομα, διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, τηλέφωνα επικοινωνίας, αριθμός κινητού τηλεφώνου, διεύθυνση, ημερομηνία γέννησης)

    - στοιχεία συναλλαγής (λεπτομέρειες σχετικά με την κάρτα σας, τη χρήση της κάρτας σας και τις πληρωμές από και προς τους λογαριασμούς σας)

    - δεδομένα τοποθεσίας (δεδομένα που ενδέχεται να λάβουμε σχετικά με το πού βρίσκεστε, όπως από το κινητό σας τηλέφωνο, τη διεύθυνση όπου συνδέετε έναν υπολογιστή στο διαδίκτυο ή ένα κατάστημα όπου αγοράζετε κάτι με την κάρτα σας)

    - πληροφορίες σχετικά με τη σύμβασή σας (πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που σας παρέχουμε)

    - δεδομένα που σχετίζονται με την καταπολέμηση του οικονομικού εγκλήματος (λεπτομέρειες σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιείτε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας, όνομα, ημερομηνία γέννησης, διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, αριθμοί επικοινωνίας, αριθμοί καρτών και τραπεζικών λογαριασμών/κωδικός ελέγχου, ιστορικό συναλλαγών)

    - τεχνικές πληροφορίες (λεπτομέρειες σχετικά με τις συσκευές και την τεχνολογία που χρησιμοποιείτε, υπηρεσίες όπως το 3D secure)

    - επικοινωνίες (πληροφορίες που μαθαίνουμε για εσάς μέσω της επικοινωνίας σας μαζί μας)

    - τεκμηρίωση (Λεπτομέρειες αποθηκευμένες σε διάφορες μορφές εγγράφων ή αντιγράφων τους. Αυτά μπορεί να περιλαμβάνουν έγγραφα όπως διαβατήριο, άδεια οδήγησης ή πιστοποιητικό γέννησης που συλλέγονται για την εκπλήρωση των απαιτήσεων δέουσας επιμέλειας ως προς τον πελάτη, όπως απαιτείται στο πλαίσιο της καταπολέμησης της νομιμοποίησης εσόδων από παράνομες δραστηριότητες (AML), όπου απαιτείται να αναλάβουμε αρχική και συνεχή δέουσα επιμέλεια βάσει κινδύνου ως προς τον πελάτη)

    15.1.4 Νομική βάση επεξεργασίας

    Οι εν λόγω δραστηριότητες επεξεργασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα που αφορούν τον Διαχειριστή Προγράμματος βασίζονται αντίστοιχα:

    - στην εκπλήρωση των εννόμων συμφερόντων μας για την έκδοση, εκτύπωση, αποστολή και ενεργοποίηση της κάρτας σας για την εκπλήρωση των συμβατικών μας υποχρεώσεων με την Εταιρεία και για την ανάλυση δεδομένων για τη δημιουργία στατιστικών στοιχείων και την αξιολόγηση των υπηρεσιών μας

    - στην εκπλήρωση της παρούσας συμφωνίας μεταξύ του Διαχειριστή Προγράμματος και εσάς

    - στη συμμόρφωσή μας με τις νομικές μας υποχρεώσεις σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία

    Οι δραστηριότητες επεξεργασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα που αφορούν την PPS EU βασίζονται στην αντίστοιχη νομική βάση:

    - στην εκτέλεση της σύμβασης μεταξύ της PPS EU και εσάς για σκοπούς έκδοσης και διαχείρισης ηλεκτρονικού χρήματος ή/και άλλων υπηρεσιών πληρωμών που σχετίζονται με τις υπηρεσίες, επεξεργασίας των σχετικών πράξεων πληρωμής

    - για τη συμμόρφωση με μια νομική υποχρέωση, δηλαδή τη συμμόρφωση με τις νομικές/κανονιστικές απαιτήσεις στις οποίες υπόκειται η PPS EU για τους σκοπούς της πρόληψης ή του εντοπισμού οικονομικού εγκλήματος και τη συμμόρφωση με τους νόμους και κανονισμούς που ισχύουν για την PPS EU.

    15.1.5 Αποδέκτες προσωπικών δεδομένων

    Πρόσβαση στα προσωπικά σας δεδομένα που επεξεργάζεται ο Διαχειριστής Προγράμματος θα έχει το εξουσιοδοτημένο προσωπικό του, καθένα από τα οποία θα έχει συγκεκριμένα δικαιώματα πρόσβασης ανάλογα με το εύρος των αναγκών του να γνωρίζει. Τα προσωπικά σας δεδομένα που υποβάλλονται σε επεξεργασία από τον Διαχειριστή Προγράμματος δεν θα γνωστοποιούνται σε τρίτους, εκτός, εάν είναι απαραίτητο, από τις ακόλουθες εταιρείες, μαζί με τους υπεργολάβους τους, οι οποίες έχουν εξουσιοδοτηθεί ρητά από τον Διαχειριστή Προγράμματος για την εκτέλεση της παρεχόμενης υπηρεσίας:

    - Πάροχοι υπηρεσιών φιλοξενίας και τεχνικής υποστήριξης υπεύθυνοι για τις απαραίτητες τεχνικές λειτουργίες, συμπεριλαμβανομένης της εκτύπωσης των καρτών, του τεχνικού επεξεργαστή κ.λπ.

    - Στην Εταιρεία, για όσο χρονικό διάστημα αυτό είναι απαραίτητο για την εκπλήρωση των εννόμων συμφερόντων μας που απορρέουν από τη συμβατική μας σχέση μαζί της

    - Αρμόδιες διοικητικές, φορολογικές ή δικαστικές αρχές για την εκπλήρωση των νομικών μας υποχρεώσεων Τα προσωπικά σας δεδομένα που επεξεργάζεται η PPS EU θα είναι προσβάσιμα σε εξουσιοδοτημένο προσωπικό της PPS EU, καθένα από τα οποία έχει συγκεκριμένα δικαιώματα πρόσβασης ανάλογα με το εύρος της ανάγκης γνώσης. Τα προσωπικά σας δεδομένα που επεξεργάζεται η PPS EU δεν θα κοινοποιηθούν σε τρίτους, εκτός, εάν είναι απαραίτητο, από τις ακόλουθες εταιρείες, μαζί με τους υπεργολάβους τους, οι οποίοι έχουν εξουσιοδοτηθεί ρητά από την PPS EU, για την εκτέλεση της παρεχόμενης υπηρεσίας:

    - Η Prepay Technologies Ltd, εταιρεία εγγεγραμμένη στην Αγγλία και την Ουαλία με αριθμό 04008083 και έδρα στη διεύθυνση 4ος όροφος, Station Square, οδός Gloucester 1, Swindon, Αγγλία, η οποία ρυθμίζεται από την Αρχή Χρηματοοικονομικής Συμπεριφοράς του Ηνωμένου Βασιλείου, ενεργεί ως εκτελεστής επεξεργασίας δεδομένων.

    - Mastercard για την επεξεργασία συναλλαγών εντός του συστήματος Mastercard

    - Τρίτα μέρη που χρησιμοποιούνται από την PPS EU για σκοπούς δέουσας επιμέλειας ως προς τον πελάτη και καταπολέμησης της νομιμοποίησης εσόδων από παράνομες δραστηριότητες.

    15.1.6 Διαβίβαση προσωπικών δεδομένων

    Ο Διαχειριστής Προγράμματος και η PPS EU διασφαλίζουν ότι τα προσωπικά σας δεδομένα που συλλέγονται για τους προαναφερθέντες σκοπούς δεν θα διαβιβαστούν εκτός της Ευρωπαϊκής Ένωσης, εκτός εάν υπάρχει απόφαση επάρκειας από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή (άρθρο 45 GDPR) ή εάν συντρέχουν και επαρκείς εγγυήσεις για τη διασφάλιση της ασφάλειας και της προστασίας των προσωπικών σας δεδομένων, στην περίπτωση αυτή, τυποποιημένες συμβατικές ρήτρες (άρθρο 46 του ΓΚΠΔ).

    15.1.7 Διατήρηση προσωπικών δεδομένων

    Τα προσωπικά σας δεδομένα διατηρούνται από τον Διαχειριστή Προγράμματος για το χρονικό διάστημα που απαιτείται για την εκτέλεση των σκοπών επεξεργασίας. Μετά από αυτό το γεγονός, τα δεδομένα σας θα διατηρηθούν για νομικούς σκοπούς, όπως λογιστικούς και φορολογικούς, καθώς και για σκοπούς συμμόρφωσης με την καταπολέμηση της νομιμοποίησης εσόδων από παράνομες δραστηριότητες, και στη συνέχεια θα διαγραφούν ή θα καταστούν ανώνυμα.

    Τα προσωπικά σας δεδομένα που επεξεργάζεται η PPS EU διατηρούνται για το χρονικό διάστημα που απαιτείται για την παροχή υπηρεσιών, η οποία μπορεί να συμπληρωθεί με πρόσθετη ισχύουσα περίοδο διατήρησης σύμφωνα με τους τοπικούς κανονισμούς για την καταπολέμηση της νομιμοποίησης εσόδων από παράνομες δραστηριότητες μετά τη λήξη της σύμβασης που έχει υπογραφεί μεταξύ του Διαχειριστή Προγράμματος και του εταιρικού πελάτη, εκτός εάν η PPS υποχρεούται από το νόμο να τα διατηρήσει για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.

    15.1.8 Άσκηση των δικαιωμάτων των υποκειμένων των δεδομένων

    Σύμφωνα με τον ισχύοντα κανονισμό, έχετε δικαίωμα πρόσβασης, διόρθωσης και διαγραφής των δεδομένων σας (εκτός εάν τα προσωπικά σας δεδομένα είναι απαραίτητα για τη συμμόρφωση με νομική υποχρέωση ή για την εκπλήρωση του σκοπού επεξεργασίας). Υπό ορισμένες προϋποθέσεις και υπό τις προϋποθέσεις που ορίζονται στην ισχύουσα νομοθεσία, έχετε επίσης το δικαίωμα να αντιταχθείτε και να λάβετε τον περιορισμό της δραστηριότητας επεξεργασίας δεδομένων, να αποσύρετε τη συγκατάθεσή σας, όταν η επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων βασίζεται στη συγκατάθεσή σας, καθώς και το δικαίωμα στη φορητότητα των δεδομένων. Μπορείτε να ασκήσετε τα δικαιώματά σας επισυνάπτοντας, εφόσον απαιτείται, αποδεικτικό της ταυτότητάς σας:

    - συμπληρώνοντας τη σχετική φόρμα που είναι προσβάσιμη στη διεύθυνση gdpr.edenred.gr, εφόσον η άσκηση των δικαιωμάτων σας σχετίζεται με την επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα που διενεργείται από τον Διαχειριστή Προγράμματος.

    - αποστέλλοντας ηλεκτρονικό μήνυμα στην dpo@prepaysolutions.com, εφόσον η άσκηση των δικαιωμάτων σας αφορά την επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα από την PPS EU.

    Για οποιοδήποτε άλλο είδος αιτήματος ή παραπόνου, μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον υπεύθυνο προστασίας δεδομένων στέλνοντας email στη διεύθυνση:

    -dpo.greece@edenred.com, εάν το αίτημα ή το παράπονο σχετίζεται με επεξεργασία προσωπικών δεδομένων που πραγματοποιείται από τον Διαχειριστή Προγράμματος

    -dpo@prepaysolutions.com, εάν το αίτημα ή το παράπονο αφορά επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα που πραγματοποιείται από την PPS EU.

    Σας υπενθυμίζουμε επίσης ότι μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία σχετικά με την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων

    - στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα (www.dpa.gr), εάν η καταγγελία σχετίζεται με επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα που διενεργείται από τον Διαχειριστή Προγράμματος

    - στην Βελγική Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα (https://www.privacycommission.be), εάν η καταγγελία αφορά την επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα από την PPS EU.

     

    1. ΓΕΝΙΚΑ

    16.1 Οποιαδήποτε καθυστέρηση ή αδυναμία άσκησης οποιουδήποτε δικαιώματος που απορρέει από την παρούσα Σύμβαση από τον Διαχειριστή Προγράμματος δεν θα θεωρείται παραίτηση από το εν λόγω δικαίωμα ούτε θα εμποδίζει την άσκησή του σε μεταγενέστερο χρόνο.

    16.2 Οποιαδήποτε μερική ή ολική ακυρότητα αυτού του όρου δεν επηρεάζει την εγκυρότητα και την εγκυρότητα των άλλων.

    16.3 Ο Χρήστης δεν έχει το δικαίωμα να εκχωρήσει ή να μεταβιβάσει οποιοδήποτε από τα δικαιώματα και τα οφέλη του που απορρέουν από την παρούσα Συμφωνία. Ο Διαχειριστής Προγράμματος διατηρεί το δικαίωμα να εκχωρήσει τα δικαιώματα και τα οφέλη του, ανά πάσα στιγμή, χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση του Χρήστη. Ομοίως, ο Διαχειριστής Προγράμματος μπορεί να εκχωρήσει οποιαδήποτε από τις υποχρεώσεις του βάσει της παρούσας Σύμβασης.

    16.4 Τα παρεχόμενα προϊόντα και υπηρεσίες που περιγράφονται στους παρόντες Όρους και Προϋποθέσεις Χρήσης δεν προορίζονται για ανηλίκους.

    16.5 Κανένα τρίτο μέρος που δεν είναι συμβαλλόμενο μέρος της παρούσας Συμφωνίας δεν θα έχει το δικαίωμα να επιβάλει οποιαδήποτε διάταξη της παρούσας Συμφωνίας, εκτός από τον Εκδότη της Κάρτας, τη Mastercard International Incorporated και τις θυγατρικές της, οι οποίες μπορούν να επιβάλουν οποιαδήποτε διάταξη της παρούσας Συμφωνίας που παρέχει δικαίωμα ή όφελος σε αυτούς και ένα πρόσωπο που προσδιορίζεται στην παράγραφο 14.4 μπορεί να επιβάλει την παράγραφο 14.

    16.6 Η παρούσα σύμβαση έχει συνταχθεί στην ελληνική γλώσσα και όλη η επικοινωνία μεταξύ των μερών θα πραγματοποιείται στην ελληνική ή αγγλική γλώσσα.

    16.7 Οι όροι χρήσης που περιγράφονται στο παρόν διέπονται από το ελληνικό δίκαιο, ενώ αποκλειστικά αρμόδια για την επίλυση οποιασδήποτε σχετικής διαφοράς είναι τα Δικαστήρια των Αθηνών.

    16.8 Ο Διαχειριστής του Προγράμματος καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε οι πληροφορίες καθώς και το περιεχόμενο της Ιστοσελίδας των παρόντων όρων να είναι πλήρεις, ορθές και επαρκείς, ωστόσο δεν εγγυάται ούτε ευθύνεται για την ύπαρξη των στοιχείων αυτών. Συνεπώς, ο Διαχειριστής του Προγράμματος δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε τυχόν ζημία υποστεί ο Χρήστης, λόγω της χρήσης της Ιστοσελίδας.

     

    1. ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ

    17.1 Εάν ο Χρήστης χρειάζεται βοήθεια ή επιθυμεί να δηλώσει την απώλεια ή κλοπή της Κάρτας, μπορεί να επικοινωνήσει με την Εξυπηρέτηση Πελατών καλώντας στο 801 300 3669 (χρέωση για απλή τηλεφωνική κλήση στην Ελλάδα, τυχόν επιπλέον χρεώσεις αφορούν την τιμολογιακή πολιτική του παρόχου σας) μεταξύ των ωρών 09:00- 20:00 από Δευτέρα έως Παρασκευή και 09:00-15:00, Σάββατο.

    17.2 Η αναφορά κλεμμένης ή απολεσθείσας Κάρτας είναι επίσης διαθέσιμη μέσω της εφαρμογής για κινητά και της αντίστοιχης πλατφόρμας.

    17.3 Οι υπηρεσίες αυτόματου ελέγχου υπολοίπου τηλεφώνου είναι διαθέσιμες όλο το 24ωρο στον αριθμό 801 300 3669 (χρέωση μίας τηλεφωνικής κλήσης στην Ελλάδα, τυχόν επιπλέον χρεώσεις αφορούν την τιμολογιακή πολιτική του παρόχου σας).

     

    Η επωνυμία Mastercard και η επωνυμία Mastercard είναι σήματα κατατεθέντα της Mastercard International Incorporated.

    Το "Spendeo®" είναι σήμα κατατεθέν της Edenred.

    Οι Όροι και Προϋποθέσεις ισχύουν από 17 Απριλίου 2025

    Ανάρτηση: 13 Φεβρουαρίου 2025